No way dat ik Bram loslaat ook maar enigszins in de buurt van een weg! Bram luistert 99 van de 100 keer naar het commando hier, maar bij een loopse teef weet ik dat nog zo net niet. Zou best kunnen dat dat die ene keer van de 100 is.Debora schreef:Ik ben het dus Malinois eens, ik heb liever honden die wel luisteren al zijn het geen robothonden. Ik heb nl. liever dat mijn honden perfect naar hierkomen luisteren als dat ze op eigen initiatief een drukke weg oversteekt met alle gevolgen van dien.malinois schreef:ik heb absoluut geen robothonden hoormiekmiek schreef:Hier nog zo'n sukkel. En ook ik wil geen robot-hond die totaal geen eigen initiatief meer toont.Zoek stok! schreef:Ik ben in ieder geval niet de enige sukkel die weleens de teugels verliest.alleen moeten ze wel hierkomen als ik ze roep....
Honden zijn levende wezens en je kunt niks 100% zeker weten. Er zijn honden die 8 jaar los in een wijk lopen met auto's in de buurt en ineens wegrennen en onder de auto lopen. Dus nee, jij weet ook niet 100% zeker dat je honden altijd komen. 99,9% Zeker misschien, maar geen 100%. Levende wezens hebben namelijk altijd een zekere mate van onvoorspelbaarheid. Daarom hoor je ook zo vaak 'dat doet hij anders noooooooooooit'