Chello heeft ons niets gekocht, waren op zoek naar een leuke lieve DH en kwamen bij die fokker uit via de puppylijst. Gingen eigenlijk kijken voor een pupje van een nestje wat ze hadden liggen maar we schrokken van de prijs 1200 gulden (toen) dat konden we nooit betalen....toen liet de fokker ons Chello zien, 5 maandjes oud, was aangehouden voor dekreu maar ontwikkelde een behoorlijke overbeet. Mochten hem voor niks meenemen. Dat hebben we gedaan, achteraf nooit spijt van gehad.
Toen Ghaya, wilden er graag een hond bij. Stamboom? tsja moesten we daar mee, wilde toch geen shows lopen. Was toen echt in de veronderstelling dat een stamboom alleen 'goed' was voor een show.

Woopy komt bij PAWS vandaan; 125 euro, meen ik. Verliefd op een foto op hun website. Wilde er graag een hondje bij om lekker behendigheid mee te gaan doen o.i.d. Nou ja goed, Woopy is een beetje gestoord, bijt mensen e.d.
en dan Hera. Ghaya en Chello beiden niet geschikt voor de africhting en we vonden dat toch wel erg leuk om te doen. Zo zat ik op een ochtend op marktplaats te struinen toen ik een advertentie zag van de fokker van Hera. Er waren 3 pups nog over. Gebeld en langsgegaan. Voor 275 euro mochten we Hera meenemen, ze was toen 12 weken oud. Op de fokker niks aan te merken, fokt doordacht en prima omgang met de pups/ouderdieren. Een prima bloedlijn. Pups zaten ook in huis en het zag er allemaal prima uit.
We hebben een heerlijke hond aan Hera, jammer dat ze wat agressief is naar andere honden maar dr karakter is voor ons super.
Dus ja allemaal goedkoop, maar wel allemaal doordacht gekocht. Niet zo van we willen een hond dus morgne moet ie er zijn.
En nu probeer ik mensen te hoeden voor de fout die wij gemaakt hebben met Ghaya. Maar dat is lastig.