Tara is nu 41 dagen drachtig (uitgaande van de eerste dekking). Vorige week hebben we een echo laten maken maar door een zeer onkundige arts was dat een zware teleurstelling. We hebben wel wat vruchtblaasjes gezien maar ze kreeg het niet fatsoenlijk in beeld.
Vandaag hebben we een herhalingsecho gehad. Tara was echter de vorige echo nog niet vergeten (toen werd ze op haar rug gelegd) en ze was dus niet echt ontspannen. De dierenarts van vandaag was duidelijk veel kundiger maar had nog steeds moeite om iets in beeld te krijgen. Ze heeft uiteindelijk wel wat gezien maar haar oordeel is dat er waarschijnlijk maar 1 of 2 pups opzitten. Ze baseerde haar mening ook op het feit dat Tara nog niet echt dik was. Maar ze moet nog drie weken en ik ben er altijd vanuit gegaan dat de teef pas in de laatste twee weken echt duidelijk dikker wordt.
Ik zie wel dat Tara minder taille heeft dan normaal. Verder heeft ze een wat boller buikje, je voelde anderhalve week geleden duidelijk de melkpakketten lopen. De laatste dagen wordt haar buik weer wat zachter en soepeler. Verder staan haar tepels recht overeind en zijn ze veel rozer dan normaal.
Ben benieuwd hoe het met jullie teven ging. Uiteraard ben ik ook blij met maar 1 of 2 pups, maar iets meer zou natuurlijk mooier zijn