Haha, Anneliesssss. Dank dat je m'n katholieke opvoeding weer even hebt bijgespijkerd

(en ik heb het nog helemaal gelezen ook

)
Maar Annemarie, tja. Ik moet eerlijk zeggen dat reactie van de dierenarts in de reportage bij mij veel schokkender over kwam.
Hier kan de politiek weinig aan veranderen, en wat mij betreft mag het CDA zich gewoon met de hoeksteen van de samenleving blijven bezighouden. En dat betekent waarschijnlijk dat er van mijn hondenbelastingcentjes weer een speeltuin op de hoek wordt gemaakt, maar dat zij dan maar zo.
Die dierenartsen die meewerken, zijn misdadige op geld beluste minkukels. En de dame in de uitzending, die tot 3x toe een hond uit die winkel heeft gehaald, die volgt op de voet.
Handelaren zijn handelaren. Die verdienen hun geld met handelen. Dat heb je met auto's, dat heb je met namaak-parfum, dat heb je met puppy's. En wat je er wettelijk ook voor regeltjes voor stelt, ze vinden altijd wel omwegen.
Het moet aangepakt worden bij het eindpunt, de eigenaars. En bij de mensen die willens en wetens in deze handel meegaan (de dierenartsen, maar dus óók het personeel dat in de winkel staat)