Pff weet even niet waar ik moet beginnen
Altijd heeft het goed gegaan, maar vanavond ging het fout.
Poeka lijkt vandaag niet zo fit te zijn en heeft al de hele dag een humeur. Vanochtend toen we hem uit zijn bench wilde halen om hem uit te laten begon hij te grommen. Als we de bench aan raakte valde hij aan. Na een tijdje heb ik het nog een keer geprobeerd en ben toen op een hele vrolijke en positieve manier naar hem toegestapt om te vragen of ie mee een stukje ging wandelen. Toen ging het goed en zijn we gaan wandelen.
In de middag heeft hij weer een ontzettende grom periode gehad. En daarna ging het weer even goed... Maar om half 7 ging het totaal fout. Een kat kwam voorbij hem terwijl hij aan het spelen was en hij viel de kat aan.
Nog nooit zoiets meegemaakt
Hij heeft door de kat zijn neus heen gebeten, gewoon door het bot heen. En moet waarschijnlijk geopereerd worden, er is een kans dat het geneest... maar ze dacht dat het een winkelhaak was en toch onder nacose geholpen moet worden.
En ik weet nu helemaal niet meer wat ik moet doen
Poeka heeft als pup zijnde ook mijn moeder en ons wel eens gebeten als we niet deden wat hij wou. Dit is nu vrij lang goed gegaan, maar nu weet ik niet of dit terug blijft komen... Ik weet niet meer wat ik moet doen...
Is de kans groot dat hij katten blijft aanvallen? En wat denken jullie en hoe moeten we met dit gedrag omgaan?
Ik weet het even niet meer... maar wil ze allebei niet kwijt!