Is ook lekker geestverruimend voor een hond...Mol schreef:gewoon op de tretmill korte heftigge sprintjes tussen het draven door laten doen dat levert droge en mooie ronde spieren op.
mol
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
bespiering
Moderator: moderatorteam
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat kan. Het kan ook dat een oom of tante van Ben die dikke billen ook had. Het hoeft niet allemaal direct van de ouders af te komen.Aimee schreef:dat kan idd,alleen zowel moeder,als vader zijn allemaal niet overdreven gespierd.Ben springt veel ,en erg hoog,zou er misschien ook wat mee te maken hebben?Scooby schreef:Dat kan toch? Ze krijgen zowel van vader als van moeder wat mee. (Broers en zussen bij mensen lijken soms toch ook helemaal niet op elkaar?)Aimee schreef:Ben zijn broer is helemaal niet zo gespierd als Ben,zijn broer is ook veel " lomper" qua bouw...
gr Aimee
Hij heeft echt dikke billen![]()
gr Aimee
Groetjes, Karen
- little-wolf
- Zeer actief
- greatdane
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog-Wolfspitz
- Aantal honden: 2
Loopband is voor een hond volgens mij net zo geestverruimend als naast de fiets,als hij zijn energie maar kwijt kan,toch.Scooby schreef:Is ook lekker geestverruimend voor een hond...Mol schreef:gewoon op de tretmill korte heftigge sprintjes tussen het draven door laten doen dat levert droge en mooie ronde spieren op.
mol

Bruno 07-05-2012-*16-10-2012
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Volgens mij vindt een hond het leuker om lekker in het bos of op de hei zijn energie kwijt te kunnen waar de geuren zo'n beetje aan ieder takje hangen dan op zo'n loopband, hoor. Naast de fiets is inderdaad ook niet heel geestverruimend als een hond daarnaast geen andere lange wandelingen zou krijgen, maar nog altijd minder geestdodend dan op dezelfde tredband in dezelfde omgeving dag in, dag uit...greatdane schreef:Loopband is voor een hond volgens mij net zo geestverruimend als naast de fiets,als hij zijn energie maar kwijt kan,toch.Scooby schreef:Is ook lekker geestverruimend voor een hond...Mol schreef:gewoon op de tretmill korte heftigge sprintjes tussen het draven door laten doen dat levert droge en mooie ronde spieren op.
mol
Groetjes, Karen
-
Essy
Gewoon een dvd'jte met wegvluchtende konijnen afspelen. Een stuk leverworst voor op die tredmill binden en wat dennegeur erbijScooby schreef:Is ook lekker geestverruimend voor een hond...Mol schreef:gewoon op de tretmill korte heftigge sprintjes tussen het draven door laten doen dat levert droge en mooie ronde spieren op.
mol
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Essy schreef:Gewoon een dvd'jte met wegvluchtende konijnen afspelen. Een stuk leverworst voor op die tredmill binden en wat dennegeur erbij
Groetjes, Karen
- greatdane
- Zeer actief
Nou ik doe ook altijd hetzelfde rondje,maar volgens boeit het hem niet als ie maar kan racenScooby schreef:Volgens mij vindt een hond het leuker om lekker in het bos of op de hei zijn energie kwijt te kunnen waar de geuren zo'n beetje aan ieder takje hangen dan op zo'n loopband, hoor. Naast de fiets is inderdaad ook niet heel geestverruimend als een hond daarnaast geen andere lange wandelingen zou krijgen, maar nog altijd minder geestdodend dan op dezelfde tredband in dezelfde omgeving dag in, dag uit...greatdane schreef:Loopband is voor een hond volgens mij net zo geestverruimend als naast de fiets,als hij zijn energie maar kwijt kan,toch.Scooby schreef:Is ook lekker geestverruimend voor een hond...Mol schreef:gewoon op de tretmill korte heftigge sprintjes tussen het draven door laten doen dat levert droge en mooie ronde spieren op.
mol
Ik heb trouwens een tijd zitten denken om zo'n treadmill aan te schaffen,maar de prijs

-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
OkeScooby schreef:Dat kan. Het kan ook dat een oom of tante van Ben die dikke billen ook had. Het hoeft niet allemaal direct van de ouders af te komen.Aimee schreef:dat kan idd,alleen zowel moeder,als vader zijn allemaal niet overdreven gespierd.Ben springt veel ,en erg hoog,zou er misschien ook wat mee te maken hebben?Scooby schreef:Dat kan toch? Ze krijgen zowel van vader als van moeder wat mee. (Broers en zussen bij mensen lijken soms toch ook helemaal niet op elkaar?)Aimee schreef:Ben zijn broer is helemaal niet zo gespierd als Ben,zijn broer is ook veel " lomper" qua bouw...
gr Aimee
Hij heeft echt dikke billen![]()
gr Aimee
hier zijn lekkere dikke billen
http://i76.photobucket.com/albums/j20/Meetje4/cyt4.jpg
gr Aimee
-
Essy
Misschien mag hij een keertje uitproberen in een fitness centergreatdane schreef:Nou ik doe ook altijd hetzelfde rondje,maar volgens boeit het hem niet als ie maar kan racenScooby schreef:Volgens mij vindt een hond het leuker om lekker in het bos of op de hei zijn energie kwijt te kunnen waar de geuren zo'n beetje aan ieder takje hangen dan op zo'n loopband, hoor. Naast de fiets is inderdaad ook niet heel geestverruimend als een hond daarnaast geen andere lange wandelingen zou krijgen, maar nog altijd minder geestdodend dan op dezelfde tredband in dezelfde omgeving dag in, dag uit...greatdane schreef:Loopband is voor een hond volgens mij net zo geestverruimend als naast de fiets,als hij zijn energie maar kwijt kan,toch.Scooby schreef: Is ook lekker geestverruimend voor een hond...![]()
Ik heb trouwens een tijd zitten denken om zo'n treadmill aan te schaffen,maar de prijsvoor als hij het idd niet meer leuk vind.
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Maar ga jij dan alleen maar fietsen met jouw hond, zodat hij zijn energie kwijt kan? Wandel je verder nooit lekkere lange boswandelingen of iets dergelijks met hem?greatdane schreef:Nou ik doe ook altijd hetzelfde rondje,maar volgens boeit het hem niet als ie maar kan racen![]()
Ik heb trouwens een tijd zitten denken om zo'n treadmill aan te schaffen,maar de prijsvoor als hij het idd niet meer leuk vind.
Nu weet jouw hond waarschijnlijk ook niet beter (omdat je iedere dag hetzelfde rondje fietst), maar hier slaat de verveling echt toe als ik iedere dag dezelfde lange wandeling zou maken, hoor. (En niet alleen bij de dogjes trouwens!
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hij heeft een lekker kontje, hoor!Aimee schreef: Okejammergenoeg ken ik die allemaal niet,is niet makkelijk van een asielhond
hij komt ook niet van een super fokker....
![]()
hier zijn lekkere dikke billen![]()
http://i76.photobucket.com/albums/j20/Meetje4/cyt4.jpg
gr Aimee
Groetjes, Karen
- greatdane
- Zeer actief
Heb ik al eens voorgesteld bij ons,maar hij mag er niet binnenkomenEssy schreef:Misschien mag hij een keertje uitproberen in een fitness centergreatdane schreef:Nou ik doe ook altijd hetzelfde rondje,maar volgens boeit het hem niet als ie maar kan racenScooby schreef:Volgens mij vindt een hond het leuker om lekker in het bos of op de hei zijn energie kwijt te kunnen waar de geuren zo'n beetje aan ieder takje hangen dan op zo'n loopband, hoor. Naast de fiets is inderdaad ook niet heel geestverruimend als een hond daarnaast geen andere lange wandelingen zou krijgen, maar nog altijd minder geestdodend dan op dezelfde tredband in dezelfde omgeving dag in, dag uit...greatdane schreef:Loopband is voor een hond volgens mij net zo geestverruimend als naast de fiets,als hij zijn energie maar kwijt kan,toch.![]()

- greatdane
- Zeer actief
Natuurlijk komt hij vaak in een bos en dergelijke,maar ik kan hem bijna nooit loslaten,alleen waar ik echt overzicht heb.Scooby schreef:Maar ga jij dan alleen maar fietsen met jouw hond, zodat hij zijn energie kwijt kan? Wandel je verder nooit lekkere lange boswandelingen of iets dergelijks met hem?greatdane schreef:Nou ik doe ook altijd hetzelfde rondje,maar volgens boeit het hem niet als ie maar kan racen![]()
Nu weet jouw hond waarschijnlijk ook niet beter (omdat je iedere dag hetzelfde rondje fietst), maar hier slaat de verveling echt toe als ik iedere dag dezelfde lange wandeling zou maken, hoor. (En niet alleen bij de dogjes trouwens!)
Daarom fiets ik met hem,maar dat is ook meer zodat hij gewoon zijn teveel aan energie kwijt kan en ik graag goede bespiering zie.
Met warm weer net als van de week dan jog ik met hem en hebben we wel een ander rondje

- Mol
- Zeer actief
volgens jou hebben mijn honden geen boodschap aan hoor, als ik het tuig pak voor de tredmill staan ze al te springen, van ik wil eerst.Scooby schreef:Volgens mij vindt een hond het leuker om lekker in het bos of op de hei zijn energie kwijt te kunnen waar de geuren zo'n beetje aan ieder takje hangen dan op zo'n loopband, hoor. Naast de fiets is inderdaad ook niet heel geestverruimend als een hond daarnaast geen andere lange wandelingen zou krijgen, maar nog altijd minder geestdodend dan op dezelfde tredband in dezelfde omgeving dag in, dag uit...greatdane schreef:Loopband is voor een hond volgens mij net zo geestverruimend als naast de fiets,als hij zijn energie maar kwijt kan,toch.Scooby schreef:Is ook lekker geestverruimend voor een hond...Mol schreef:gewoon op de tretmill korte heftigge sprintjes tussen het draven door laten doen dat levert droge en mooie ronde spieren op.
mol
mol
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Mol
- Zeer actief
hie komen ze ook gewoon buiten natuurlijk en inderdaad als ze los lopen en de tredmill staat er springen ze er zelf al opMARC_S schreef:Een vriend van mij heeft staffies die zelf de tredmill oplopen en zich tegen de band aandrukken en dan gaan met die banaan![]()
Wel laat hij ze gewoon uit natuurlijk naast dat ze zelf mogen bepalen wanneer ze willen tredmillen
mol
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Daar lijkt me ook helemaal niets mis mee.MARC_S schreef:Een vriend van mij heeft staffies die zelf de tredmill oplopen en zich tegen de band aandrukken en dan gaan met die banaan![]()
Wel laat hij ze gewoon uit natuurlijk naast dat ze zelf mogen bepalen wanneer ze willen tredmillen
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Mol,Mol schreef:volgens jou hebben mijn honden geen boodschap aan hoor, als ik het tuig pak voor de tredmill staan ze al te springen, van ik wil eerst.
mol
Maar wandel jij ook lange wandelingen met je honden (in het bos of waar dan ook?) of moeten zij de beweging hebben van de tredmill?
Groetjes, Karen
- Mol
- Zeer actief
denk dat je toch moet lezen wat ik tegen marc zij in het andwoord hier boven.Scooby schreef:Hoi Mol,Mol schreef:volgens jou hebben mijn honden geen boodschap aan hoor, als ik het tuig pak voor de tredmill staan ze al te springen, van ik wil eerst.
mol
Maar wandel jij ook lange wandelingen met je honden (in het bos of waar dan ook?) of moeten zij de beweging hebben van de tredmill?
mol