Ik zou het leuk vinden om wandelgenootjes te vinden in de omgeving Vaassen. Binnenkort krijgen we onze hond, een volwassen cavalier (reu), die het leuk vindt met andere honden om te gaan. En ik vind het natuurlijk ook gezellig om samen te wandelen.

Moderator: moderatorteam
Doordeweeks wordt lastig want dan ben ik altijd met de uitlaathonden op stap. Ik ben dus aangewezen op de weekenden.tamarinde schreef:Ha die Charlotte,
Ik had reeds ontdekt dat jij hier zo nu en dan ook vertoeft. Nee, morgen lukt niet, sterker nog, morgen is ie hier nog geeneens. Je hebt waarschijnlijk het hele verhaal gemist omtrent ons vorige hondje. We hadden eerst een cavaliertje, waar ik je over verteld had, maar die moest weer terug. Helaas. Dus nu een vernieuwde poging. Vrijdag komt ie. Kun jij ook weleens doordeweeks overdag, of zit je dan altijd met je oppas-hondjes?
Hoi Charlotte,Sandro schreef:Om de Cannenbrugh lopen wel wegen maar dan moet Bono eerst door het water. De hei is ook leuk en ook nog wel te fietsenm, het is daar alleen niet zo groot en er zit wild.
Is Gortel wel een losloopgebied? En hoe zit het daar met het wild?Sandro schreef:We kunnen ook naar een ander gebied gaan, (bij Gortel, zo'n 6 km vanaf Vaassen) maar dan zouden we met elkaar mee moeten rijden. Nou ja, hahahaha, ik kan niemand meenemen....wel een hele bult honden![]()
Ja dat heb je lekker geregeld met die bus, nou ja, nog even en dan heb ik mijn autootje. De gortelse heide vind ik wel heel leuk, dus dat moeten we zeker doen tzt.Sandro schreef:Om de Cannenbrugh lopen wel wegen maar dan moet Bono eerst door het water. De hei is ook leuk en ook nog wel te fietsenm, het is daar alleen niet zo groot en er zit wild.
Ik heb geen idee of de honden officieel los mogen lopen bij de Cannenburgh, in iedergeval is het wel een gedoog gebied. Op zondag kan het er wel redelijk druk zijn, maar als het weer wat slechter is kom je niet zoveel mensen tegen.
We kunnen ook naar een ander gebied gaan, (bij Gortel, zo'n 6 km vanaf Vaassen) maar dan zouden we met elkaar mee moeten rijden. Nou ja, hahahaha, ik kan niemand meenemen....wel een hele bult honden![]()
Oh ja, Tamara, ik ben je telefoon nummer kwijtKun je mij anders ff bellen?
Het grootste gedeelte water is alleen te bereiken door een hele steile wal. Je hebt een stuk dat wat breder is maar waar ze zo het water in kunnen stappen.Scooby schreef:Hoi Charlotte,Sandro schreef:Om de Cannenbrugh lopen wel wegen maar dan moet Bono eerst door het water. De hei is ook leuk en ook nog wel te fietsenm, het is daar alleen niet zo groot en er zit wild.
Hahaha, dacht je dat water Bono iets uitmaakte?!![]()
(Nee, hoor. Het scheelt wel als er water omheen zit, dan racet hij in elk geval niet zo de weg op.)
Bedoel je met de hei de Rendeklippen? Daar gaat het nog wel met Lana, qua wild, tenzij dat de laatste paar jaar toegenomen is. Andere plekken met wild is niet zo handig met mijn jagers...
Je hebt aan de gortelse weg twee losloop gebieden. Eentje aan het begin van de weg, en eentje aan het eind.Scooby schreef:Is Gortel wel een losloopgebied? En hoe zit het daar met het wild?Sandro schreef:We kunnen ook naar een ander gebied gaan, (bij Gortel, zo'n 6 km vanaf Vaassen) maar dan zouden we met elkaar mee moeten rijden. Nou ja, hahahaha, ik kan niemand meenemen....wel een hele bult honden![]()
Bij de dellen (in Epe) is een heel groot losloop gebied (de renderklippen)tamarinde schreef:Misschien kunnen we trouwens ook wel bij de dellen wandelen, ook een leuk gebied en daar zie ik eigenlijk altijd honden loslopen.
Gezellig, gaan we met een groepje. Ik moet dan alleen even Emma bij mijn ouders om de hoek gooienSandro schreef:Kun je ook in het weekend? Het zou leuk zijn als jij ook mee ging wandelen.Hinke schreef:Ik woon ook in de buurt, en ik kan wel door de week.
Dus als je wat wilt dan hoor ik het wel.
Ja precies, dat kunnen we prima doen! Waar ga jij doorgaans met je uitlaathondjes heen eigenlijk?Sandro schreef:Bij de dellen (in Epe) is een heel groot losloop gebied (de renderklippen)tamarinde schreef:Misschien kunnen we trouwens ook wel bij de dellen wandelen, ook een leuk gebied en daar zie ik eigenlijk altijd honden loslopen.
Eenmaal op de hei zit er geen wild. Lijkt mij ook wel leuk om daarheen te gaan.
Hmmm..., dat lijkt me dus niet wat voor die drie van mij...Sandro schreef:
Ik bedoel niet de renderklippen maar de gortelse hei, dat is niet zo groot en er zit wild.
Dan haak ik af met die jagers van mij.Sandro schreef:Je hebt aan de gortelse weg twee losloop gebieden. Eentje aan het begin van de weg, en eentje aan het eind.
Degene aan het eind is redelijk groot (zo'n 3 kwartier wandelen) maar daar zit ook veel wild. Het gebied aan het begin van de gortelse weg is klein (20 minuten wandelen) en er zit ook wild
Ja, dat is wat veiliger met die van mij.Sandro schreef:Bij de dellen (in Epe) is een heel groot losloop gebied (de renderklippen)
Eenmaal op de hei zit er geen wild. Lijkt mij ook wel leuk om daarheen te gaan.