Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wandelen in Vaassen

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

tamarinde
Vaste gebruiker
Contacteer:

wandelen in Vaassen

Ongelezen bericht door tamarinde »

Hoi,
Ik zou het leuk vinden om wandelgenootjes te vinden in de omgeving Vaassen. Binnenkort krijgen we onze hond, een volwassen cavalier (reu), die het leuk vindt met andere honden om te gaan. En ik vind het natuurlijk ook gezellig om samen te wandelen.
:wink:
Groetjes Tamara
http://www.heldiggris.nl
Charlotte*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Charlotte* »

Heejjj Tamara! Kun je morgen? Anders bel ik je wel ff (morgen dan he, nu is het denk ik te laat)
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
tamarinde
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ha die Charlotte,
Ik had reeds ontdekt dat jij hier zo nu en dan ook vertoeft. Nee, morgen lukt niet, sterker nog, morgen is ie hier nog geeneens. Je hebt waarschijnlijk het hele verhaal gemist omtrent ons vorige hondje. We hadden eerst een cavaliertje, waar ik je over verteld had, maar die moest weer terug. Helaas. Dus nu een vernieuwde poging. Vrijdag komt ie. Kun jij ook weleens doordeweeks overdag, of zit je dan altijd met je oppas-hondjes?
Groetjes Tamara
Charlotte*
Zeer actief

tamarinde schreef:Ha die Charlotte,
Ik had reeds ontdekt dat jij hier zo nu en dan ook vertoeft. Nee, morgen lukt niet, sterker nog, morgen is ie hier nog geeneens. Je hebt waarschijnlijk het hele verhaal gemist omtrent ons vorige hondje. We hadden eerst een cavaliertje, waar ik je over verteld had, maar die moest weer terug. Helaas. Dus nu een vernieuwde poging. Vrijdag komt ie. Kun jij ook weleens doordeweeks overdag, of zit je dan altijd met je oppas-hondjes?
Doordeweeks wordt lastig want dan ben ik altijd met de uitlaathonden op stap. Ik ben dus aangewezen op de weekenden.
Aanstaande zondag kan ik eventueel wel.....
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
tamarinde
Vaste gebruiker
Contacteer:

Misschien gaat dat wel lukken, even afhankelijk of ik Emma bij mijn ouders kan brengen. :denken:
Groetjes Tamara
Hinke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hatsjoehondje en een geleidehond van vriend
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hinke »

Ik woon ook in de buurt, en ik kan wel door de week.
Dus als je wat wilt dan hoor ik het wel.
Groetjes van Hinke

En een poot van Basco en Vronie
tamarinde
Vaste gebruiker
Contacteer:

Hoi Hinke,
Gezellig, laat maar weten wanneer je doordeweeks kunt, dan gaan we lekker met de hondjes wandelen. :ok:
Groetjes Tamara
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Hoi Tamara,

Waar wil je dan gaan wandelen in de omgeving van Vaassen? Ik vind het ook wel leuk om eens wat af te spreken en ik kan, behalve op maandagmiddag, ook door de week 's middags afspreken of in de weekenden.
tamarinde
Vaste gebruiker
Contacteer:

Hoi Karen,
Leuk! Ik denk in de eerste instantie aan de omgeving van de Cannenburgh, maar wat mij betreft kan het op een gegeven moment ook op de heide, ergens hier in de buurt. Moet nog even wachten daarmee, niet alleen vindt Lucas het auto-rijden nog niet zo grappig, ook ik moet binnenkort op voor het rijbewijs :jank:
Groetjes Tamara
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Hoi Tamara,

De Cannenburgh ken ik niet. Is dat een losloopgebied?
tamarinde
Vaste gebruiker
Contacteer:

De Cannenburgh is een kasteel, daarom heen kun je heel leuk wandelen. Ik weet eigenlijk niet of het een losloopgebied is, voorlopig loopt Lucas niet los, maar ik zie daar wel altijd veel mensen met honden wandelen.
Groetjes Tamara
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Hoi Tamara,

Ja, volgens mij ben ik daar wel eens geweest. Maar er lopen wel wegen omheen, toch? Is misschien niet zo handig voor Bono... :denken:
tamarinde
Vaste gebruiker
Contacteer:

Misschien weet Charlotte hier in Vaassen nog wel meer uitlaatgebieden, aangezien zij hier al langer woont dan ik en ook al langer honden heeft dan ik. Dus Charlotte?? :idea:
Groetjes Tamara
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Hoi Tamara,

Het maakt mij niet uit, hoor. Bij de Cannenburgh wandelen vind ik ook prima, als we dan maar niet te dicht bij wegen gaan lopen. :wink:
Is het daar trouwens erg druk met honden?
tamarinde
Vaste gebruiker
Contacteer:

Volgens mij zal dat afhankelijk zijn van de dag dat je gaat, maar ik weet het eigenlijk niet :19: Ik zal er aankomende week vast wel met hem heen lopen, maar dat doe ik dan als mijn dochter op school zit. Wel zo makkelijk.
Groetjes Tamara
Charlotte*
Zeer actief

Om de Cannenbrugh lopen wel wegen maar dan moet Bono eerst door het water. De hei is ook leuk en ook nog wel te fietsenm, het is daar alleen niet zo groot en er zit wild.

Ik heb geen idee of de honden officieel los mogen lopen bij de Cannenburgh, in iedergeval is het wel een gedoog gebied. Op zondag kan het er wel redelijk druk zijn, maar als het weer wat slechter is kom je niet zoveel mensen tegen.

We kunnen ook naar een ander gebied gaan, (bij Gortel, zo'n 6 km vanaf Vaassen) maar dan zouden we met elkaar mee moeten rijden. Nou ja, hahahaha, ik kan niemand meenemen....wel een hele bult honden :mrgreen:

Oh ja, Tamara, ik ben je telefoon nummer kwijt :19: Kun je mij anders ff bellen?
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Sandro schreef:Om de Cannenbrugh lopen wel wegen maar dan moet Bono eerst door het water. De hei is ook leuk en ook nog wel te fietsenm, het is daar alleen niet zo groot en er zit wild.
Hoi Charlotte,

Hahaha, dacht je dat water Bono iets uitmaakte?! :smile:
(Nee, hoor. Het scheelt wel als er water omheen zit, dan racet hij in elk geval niet zo de weg op.)
Bedoel je met de hei de Rendeklippen? Daar gaat het nog wel met Lana, qua wild, tenzij dat de laatste paar jaar toegenomen is. Andere plekken met wild is niet zo handig met mijn jagers...
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Sandro schreef:We kunnen ook naar een ander gebied gaan, (bij Gortel, zo'n 6 km vanaf Vaassen) maar dan zouden we met elkaar mee moeten rijden. Nou ja, hahahaha, ik kan niemand meenemen....wel een hele bult honden :mrgreen:
Is Gortel wel een losloopgebied? En hoe zit het daar met het wild?
tamarinde
Vaste gebruiker
Contacteer:

Sandro schreef:Om de Cannenbrugh lopen wel wegen maar dan moet Bono eerst door het water. De hei is ook leuk en ook nog wel te fietsenm, het is daar alleen niet zo groot en er zit wild.

Ik heb geen idee of de honden officieel los mogen lopen bij de Cannenburgh, in iedergeval is het wel een gedoog gebied. Op zondag kan het er wel redelijk druk zijn, maar als het weer wat slechter is kom je niet zoveel mensen tegen.

We kunnen ook naar een ander gebied gaan, (bij Gortel, zo'n 6 km vanaf Vaassen) maar dan zouden we met elkaar mee moeten rijden. Nou ja, hahahaha, ik kan niemand meenemen....wel een hele bult honden :mrgreen:

Oh ja, Tamara, ik ben je telefoon nummer kwijt :19: Kun je mij anders ff bellen?
Ja dat heb je lekker geregeld met die bus, nou ja, nog even en dan heb ik mijn autootje. De gortelse heide vind ik wel heel leuk, dus dat moeten we zeker doen tzt.
Groetjes Tamara
tamarinde
Vaste gebruiker
Contacteer:

Misschien kunnen we trouwens ook wel bij de dellen wandelen, ook een leuk gebied en daar zie ik eigenlijk altijd honden loslopen.
Groetjes Tamara
Charlotte*
Zeer actief

Scooby schreef:
Hoi Charlotte,

Hahaha, dacht je dat water Bono iets uitmaakte?! :smile:
(Nee, hoor. Het scheelt wel als er water omheen zit, dan racet hij in elk geval niet zo de weg op.)
Bedoel je met de hei de Rendeklippen? Daar gaat het nog wel met Lana, qua wild, tenzij dat de laatste paar jaar toegenomen is. Andere plekken met wild is niet zo handig met mijn jagers...
Het grootste gedeelte water is alleen te bereiken door een hele steile wal. Je hebt een stuk dat wat breder is maar waar ze zo het water in kunnen stappen.

Ik bedoel niet de renderklippen maar de gortelse hei, dat is niet zo groot en er zit wild.
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Charlotte*
Zeer actief

Scooby schreef:
Sandro schreef:We kunnen ook naar een ander gebied gaan, (bij Gortel, zo'n 6 km vanaf Vaassen) maar dan zouden we met elkaar mee moeten rijden. Nou ja, hahahaha, ik kan niemand meenemen....wel een hele bult honden :mrgreen:
Is Gortel wel een losloopgebied? En hoe zit het daar met het wild?
Je hebt aan de gortelse weg twee losloop gebieden. Eentje aan het begin van de weg, en eentje aan het eind.
Degene aan het eind is redelijk groot (zo'n 3 kwartier wandelen) maar daar zit ook veel wild. Het gebied aan het begin van de gortelse weg is klein (20 minuten wandelen) en er zit ook wild)
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Charlotte*
Zeer actief

tamarinde schreef:Misschien kunnen we trouwens ook wel bij de dellen wandelen, ook een leuk gebied en daar zie ik eigenlijk altijd honden loslopen.
Bij de dellen (in Epe) is een heel groot losloop gebied (de renderklippen)
Eenmaal op de hei zit er geen wild. Lijkt mij ook wel leuk om daarheen te gaan.
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Charlotte*
Zeer actief

Hinke schreef:Ik woon ook in de buurt, en ik kan wel door de week.
Kun je ook in het weekend? Het zou leuk zijn als jij ook mee ging wandelen.
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
tamarinde
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ik zie Lucas niet achter het wild aangaan, die zou in z'n broek schijten, maar ik neem aan dat jullie honden dat wel doen? Want waarom anders de vraag, niet waar. Tenzij je natuurlijk zelf als de dood bent voor een wild zwijn :smile: Ook begrijpelijk trouwens :(:
Groetjes Tamara
tamarinde
Vaste gebruiker
Contacteer:

Sandro schreef:
Hinke schreef:Ik woon ook in de buurt, en ik kan wel door de week.
Kun je ook in het weekend? Het zou leuk zijn als jij ook mee ging wandelen.
Gezellig, gaan we met een groepje. Ik moet dan alleen even Emma bij mijn ouders om de hoek gooien :ok:
Groetjes Tamara
tamarinde
Vaste gebruiker
Contacteer:

Sandro schreef:
tamarinde schreef:Misschien kunnen we trouwens ook wel bij de dellen wandelen, ook een leuk gebied en daar zie ik eigenlijk altijd honden loslopen.
Bij de dellen (in Epe) is een heel groot losloop gebied (de renderklippen)
Ja precies, dat kunnen we prima doen! Waar ga jij doorgaans met je uitlaathondjes heen eigenlijk?
Groetjes Tamara
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Sandro schreef:
Ik bedoel niet de renderklippen maar de gortelse hei, dat is niet zo groot en er zit wild.
Hmmm..., dat lijkt me dus niet wat voor die drie van mij...
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Sandro schreef:Je hebt aan de gortelse weg twee losloop gebieden. Eentje aan het begin van de weg, en eentje aan het eind.
Degene aan het eind is redelijk groot (zo'n 3 kwartier wandelen) maar daar zit ook veel wild. Het gebied aan het begin van de gortelse weg is klein (20 minuten wandelen) en er zit ook wild
Dan haak ik af met die jagers van mij. :wink:
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Sandro schreef:Bij de dellen (in Epe) is een heel groot losloop gebied (de renderklippen)
Ja, dat is wat veiliger met die van mij. :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”