een engelse buldog,misty een teefje van 3 jaar en gesereliseerd.
en onze jongste amerikaans spanieltje schadow.
en over hem gaat mijn vraag.
we zijn heel lang met hem bezig geweest om hem zindelijk te krijgen,maar dat is tot op vandaag de dag nog steeds niet helemaal gelukt.
we hebben hem als pup ook al in de bench gehouden omdat het huis te groot zou zijn en ze hun eigen bed niet vuil zouden maken.
nou ik heb hem wat vaak uit de stront moeten halen en hem letterlijk onder de douche moeten stoppen om hem weer schoon te krijgen.
en hij is echt niet vies van een poepje meer of minder.
en hij is nu anderhalf en sinds een maand gecastereerd omdat ik dacht dat het dan wel minder zou worden ,maar niets is minder waar.
hij doet het nog steeds in huis (gelukkig hebben we overal laminaat liggen)en we kunnen net zo lang buiten lopen als we willen hij vertikt het vaak om buiten te poepen.en dan zijn wij thuis en dan zet hij zijn kont tegen de vlakte.
ik weet niet meer wat ik er nu nog aan kan doen om hem buiten zijn ontlasting en zijn plas te laten doen.
ik zet hem ook al heel vaak in de tuin en dan gaat het overdag wel goed maar elke nacht is het weer prijs .
zijn er van jullie die daar ervaring mee hebben en mij misschien tips kunnen geven hoe ik dit probleem aan zou kunnen pakken.