Laat ik het zo zeggen:
Als ik hond zou zijn, zou ik me niet vrij voelen om hond te zijn als mijn baasje Linda of Marloes zou zijn.
Kweet niet wie dit geschreven heeft, maar ik geloof dat ik degene ben die jullie Marlous noemen? Omdat ik als eerste reageerde op Linda's vraag..

Ff ter info, ik heet Marleen. Prettig kennis te maken..
Kheb het hele verhaal echt met verbazing gelezen, wat er allemaal geschreven is nadat ik zondag reageerde op Linda.
Misschien ben ik perfectionistisch, maar je kunt het ook zien als belangstelling, voor mn hondje Boomer. En ja, het is mn eerste hondje. En inderdaad, hiervoor heb ik niet veel ervaring gehad met honden, want; niemand in de familie heeft een hond, behalve mn oma, maar haar hond was al oud en ingeslapen toen ik 15 was en die zagen we nooit.
Ik vind juist dat je vragen moet kunnen stellen over dingen, of ze nou onbenullig zijn of niet. Want daardoor leer je juist.
En beter dat het gevraagd wordt, dan dat je het niet vraagt en vervolgens een verkeerde beslissing neemt, of er later achter komt dat het toch iets medisch had kunnen zijn, als het te laat is/kan zijn.
Iedereen heeft een eigen mening en die mag je van mij best neerzetten. Als ik er nix mee kan, negeer ik het en als ik denk van; goh, zo kan het ook, probeer ik het een keer en kijk ik hoe Boomer erop reageert.
Kvoel me ook niet persoonlijk aangsproken, want uiteindelijk ben IK degene die Boomer opvoed en die met m moet leven.
Andere mensen maken andere keuzes en al begrijp ik die niet altijd en zal ik ook wel ns bot uit de hoek komen, uiteindelijk hoef ik niets met hun hond. Of met die persoon.
Mensen worden hier wel snel persoonllijk, in mijn ogen, en daarom reageer ik niet vaak. Wel lees ik heel veel, juist omdat ik zoveel mogelijk te weten wil komen.
Als je me dan perfectionistisch wil noemen, prima..