Zodra ik het terrein op kom gaat hij heel bescheten lopen, staartje naar beneden en op het veld is hij haast niet van zijn plaats te krijgen.
Het lijkt net of hij bang is, maar waarvoor
Hij wil alsmaar op mijn voeten zitten of liggen. Of tussen mijn bene staan. Zodra ik op mijn hurken ga zitten springt hij steeds tegen me aan en wil op schoot. En zit ook steeds heel nerveus te rillen.
Heel af en toe komt het staartje omhoog en loopt hij blij een stukje mee, maar 95 % van de tijd wil hij geen stap verzetten en alleen maar zitten.
Bang voor andere honden is hij niet, want hij zoekt ze ook wel gewoon op enzo. Ook als ik uit de groep ben doet hij zo raar.
Drie lessen geleden deed hij alles heel erg leuk. Vol overgave en wist bij het voor komen niet hoe hard hij bij me moest komen. Alles ging helemaal super
Alleen 1 keer zaken we in een drukke lawaaierige kantine. Het was erg vol, veel geblaf enzo.
Toen merkte ik dat hij steeds onder mijn stoel kroop. Ik heb daar verde niet op gereageerd.
Maar hij doet op het veld nu dus ook heel vreemd. Zodra hij door heeft dat we naar de auto gaan is hij weer blij en wandeld weer vrolijk mee.
Als we buiten de club om honden tegenkomen vind hij het alleen maar leuk en wil er graag naar toe. En wil dan ook echt wel spelen!
Maar ook bij de wandeling op de soesterduinen deed hij zo vreemd. Hij liep wel met zijn staartje fier omhoog maar was niet bij me weg te slaan (bij wijze van spreken
Terwijl in Beerze was hij nog aardig te porren voor een potje rennen met saffie of de jonge cc's (en nog wel meer andere honden).
Iemand enig idee wat er met ons mormeltje aan de hand is?
Zou het liggen aan de erg grote groepen honden (beerze was ook een aardig cluppie
En wat kan ik hier mee doen??
Het is zo'n lekker ding en kan zo leuk spelen.
Maar dan wil hij geen poot verzetten