Hopelijk heeft iemand suggesties!?

Moderator: moderatorteam

Ik weet het, in het asiel kreeg hij topprestatiebrokken, terwijl hij de hele dag in een hokje zat... ze zeiden daar dat hij een tikje zenuwachtig was en constant heen en weer liep. Geen wonder als je allemaal energie naar binnen gepompt krijgt maar je kan er niks mee doen!Martijn schreef:Enig hondje maar hij is een tikje te dun.
Dat vlees uit blik kun je net zo goed achterwege laten, het voegt niks toe.marcmarieke schreef:Ik weet het, in het asiel kreeg hij topprestatiebrokken, terwijl hij de hele dag in een hokje zat... ze zeiden daar dat hij een tikje zenuwachtig was en constant heen en weer liep. Geen wonder als je allemaal energie naar binnen gepompt krijgt maar je kan er niks mee doen!Martijn schreef:Enig hondje maar hij is een tikje te dun.![]()
Ik heb hem nu op een dieet gezet van normale brok met 4x in de week een paar eetlepels vlees uit blik, en natuurlijk veel knuffels![]()
Hij is al wat dikker nu, zijn ribben zijn nog wel zichtbaar. Ik geloof dat het goed is wanneer zijn ribben wel te voelen zijn maar niet meer te zien?