Ikke nietDemi schreef:Wie kent het daar een beetje? Ik heb nl even een vraag
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
29 juli Roggebroodzand/Soestduinen met FritZ ? 12 uur?
Moderator: moderatorteam
-
miekmiek
Wij zijn vandaag geweest, en het was wel erg warm hoor.
We hebben geen wandeling gedaan, alleen een beetje bij het water rondgehangen. Overigens is het een vrij groot bos, met meerdere parkeerplaatsen en wandelroutes. Wij zijn bij de grootste waterplas geweest (die niet gigantisch is hoor, maar gewoon een watertje) en dat ligt helemaal achterin het bos. Daar is ook een parkeerplaats.
Overigens is het water daar niet dieper dan kniehoogte, dus het is zwemmen voor de ukkies, maar poedelen voor de groters.
Ik heb wat foto's gemaakt die ik nog wel even hierop zal zetten.
Heel misschien moet rob werken zaterdag, maar dat weet ik morgenmiddag pas. Hopen van niet!
We hebben geen wandeling gedaan, alleen een beetje bij het water rondgehangen. Overigens is het een vrij groot bos, met meerdere parkeerplaatsen en wandelroutes. Wij zijn bij de grootste waterplas geweest (die niet gigantisch is hoor, maar gewoon een watertje) en dat ligt helemaal achterin het bos. Daar is ook een parkeerplaats.
Overigens is het water daar niet dieper dan kniehoogte, dus het is zwemmen voor de ukkies, maar poedelen voor de groters.
Ik heb wat foto's gemaakt die ik nog wel even hierop zal zetten.
Heel misschien moet rob werken zaterdag, maar dat weet ik morgenmiddag pas. Hopen van niet!
-
miekmiek
Hier de foto's:

Voor de leuk.

Ik kom niet vaak in dit bos, maar volgens mij is dit de beste plek om je honden te laten zwemmen. Het watertje staat in contact met een vaart waardoor er toch wel wat stromend water is. Het water was vandaag helder en ik zag geen verdachte dingen die zouden wijzen op blauw alg of botulisme.
Mochten we hier gaan wandelen dan weet ik de routebeschrijving.
Ik hoor het wel of ik die moet geven of niet.

Voor de leuk.

Ik kom niet vaak in dit bos, maar volgens mij is dit de beste plek om je honden te laten zwemmen. Het watertje staat in contact met een vaart waardoor er toch wel wat stromend water is. Het water was vandaag helder en ik zag geen verdachte dingen die zouden wijzen op blauw alg of botulisme.
Mochten we hier gaan wandelen dan weet ik de routebeschrijving.
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Aantal honden: 2
Ik weet de kortste wegTeckelgek schreef:Ik geloof dat ik beter achter jou aan kan rijden. Ben inmiddels helemaal de weg kwijtCleo schreef:N50![]()
Ariane, kan achter jou aanrijden?
*edit* Als het te heet is, kom ik ook niet. Kan ik Queen niet aan doen.![]()
.
toch maar een tomtom kopen nog.
Maar goed, als ik het goed begrijp moeten wij dus ook via Zwolle?
Te heet wordt het geloof ik niet, max. 25 graden hoorde ik, dus Cleo, geen uitvluchten meer
Ook de hanzeweg kan ik vinden alleen niet de parkeerplaats
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Ik ben voor!! Ik zie een prachtig plekje in de schaduw waar ik kan zitten en Bram vermaakt zich prima in het water!miekmiek schreef:
Mochten we hier gaan wandelen dan weet ik de routebeschrijving.Ik hoor het wel of ik die moet geven of niet.
Als Rob moet werken, kom je dan niet Annemiek?

Linda, Izzie en Bram
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Milou85
- Zeer actief
Goed plan denk ikZoek stok! schreef:Het wordt 26 graden. Dus als jullie echt een fikse wandeling willen maken, zie ik er vanaf.Cleo schreef: Hoe lang gaan we ongeveer lopen?
Ik zie wel voor me dat we gewoon naar die plas lopen en de honden daar laten rennen.
Gewoon lekker even bij het water hangen en de hondjes gewoon hun gang lekker laten gaan met elkaar en het water
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
Helemaal mee eens!pasja85 schreef:Goed plan denk ikZoek stok! schreef:Het wordt 26 graden. Dus als jullie echt een fikse wandeling willen maken, zie ik er vanaf.Cleo schreef: Hoe lang gaan we ongeveer lopen?
Ik zie wel voor me dat we gewoon naar die plas lopen en de honden daar laten rennen.![]()
Gewoon lekker even bij het water hangen en de hondjes gewoon hun gang lekker laten gaan met elkaar en het water

- Zoek stok!
- Zeer actief
Gelukkig, ik zag me daar al met m'n tong op m'n schoenen achter jullie aan hobbelenHutsje schreef:Helemaal mee eens!pasja85 schreef:Goed plan denk ikZoek stok! schreef:Het wordt 26 graden. Dus als jullie echt een fikse wandeling willen maken, zie ik er vanaf.Cleo schreef: Hoe lang gaan we ongeveer lopen?
Ik zie wel voor me dat we gewoon naar die plas lopen en de honden daar laten rennen.![]()

Linda, Izzie en Bram
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik ook! Kan Odin zijn gang gaan en als het nodig is even lekker uitrusten in de schaduw.Hutsje schreef:Helemaal mee eens!pasja85 schreef:Goed plan denk ikZoek stok! schreef:Het wordt 26 graden. Dus als jullie echt een fikse wandeling willen maken, zie ik er vanaf.Cleo schreef: Hoe lang gaan we ongeveer lopen?
Routebeschrijving naar de juiste parkeerplaats lijkt me een goed plan! Zodat we niet allemaal op een andere parkeerplaats op elkaar staan te wachten...
- Zoek stok!
- Zeer actief
-
miekmiek
Ik was er al.
Speciaal voor jullie een routebeschrijving met foto's, alhoewel ik uiteraard geen seconden twijfel aan jullie rijkunsten.
Ik neem maar even aan dat iedereen de weg tussen dronten en kampen kan vinden. Als je vanuit Kampen komt, dan moet je rechtsaf direct NA het bos. Kom je vanaf de andere kant (dronten dus) dan moet je VOOR het bos de weg oversteken naar links. Je neemt de afslag richting roggebodzand, welke te herkennen is aan dit bord:

Daarna ga je rechtdoor! Dit is een vrij lange weg met klinkers die nogal ver het bos in gaat. Aan het eind kom je een T-splitsing tegen waar je rechtsaf gaat. Vervolgens ga je over dit bruggetje:

En direct na dat bruggetje zie je de parkeerplaats aan de rechterkant.
zo...hopelijk heb ik het goed opgeschreven.
Als Rob moet werken kan ik niet komen, want dan zit ik zonder vervoer. Maar dat weet ik helaas morgenmiddag pas.
Speciaal voor jullie een routebeschrijving met foto's, alhoewel ik uiteraard geen seconden twijfel aan jullie rijkunsten.
Ik neem maar even aan dat iedereen de weg tussen dronten en kampen kan vinden. Als je vanuit Kampen komt, dan moet je rechtsaf direct NA het bos. Kom je vanaf de andere kant (dronten dus) dan moet je VOOR het bos de weg oversteken naar links. Je neemt de afslag richting roggebodzand, welke te herkennen is aan dit bord:

Daarna ga je rechtdoor! Dit is een vrij lange weg met klinkers die nogal ver het bos in gaat. Aan het eind kom je een T-splitsing tegen waar je rechtsaf gaat. Vervolgens ga je over dit bruggetje:

En direct na dat bruggetje zie je de parkeerplaats aan de rechterkant.
zo...hopelijk heb ik het goed opgeschreven.
Als Rob moet werken kan ik niet komen, want dan zit ik zonder vervoer. Maar dat weet ik helaas morgenmiddag pas.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- dogluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De Duitse Dog
-
miekmiek
Jep, die parkeerplaats is het.
En M-J, hoe lief het ook bedoeld zal zijn, ik wil niet dat mensen helemaal gaan omrijden om mij op te pikken. Bovendien heb ik niet alleen twee honden, maar ook nog eens een kind en kinderwagen!
Normaal gesproken zou ik dan een oppas regelen, maar dat heb ik vorig weekeind ook al gedaan en nou ja....ik vind het rot om die mensen dan wéér te moeten vragen.
Dus. Duimen dat Rob niet hoeft te werken zaterdag.
En M-J, hoe lief het ook bedoeld zal zijn, ik wil niet dat mensen helemaal gaan omrijden om mij op te pikken. Bovendien heb ik niet alleen twee honden, maar ook nog eens een kind en kinderwagen!
Dus. Duimen dat Rob niet hoeft te werken zaterdag.
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Ari@ne
Ik ook!Hutsje schreef:Helemaal mee eens!pasja85 schreef:Goed plan denk ikZoek stok! schreef:Het wordt 26 graden. Dus als jullie echt een fikse wandeling willen maken, zie ik er vanaf.Cleo schreef: Hoe lang gaan we ongeveer lopen?
Wat vinden jullie?
Jagger wil graag trakteren op zijn overwinning
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
-
miekmiek
Nina, je bent een schat. Maar dat lijkt me niet te doen hoor. Ik sjouw niet alleen honden mee, maar ook een kind he! Dus een autostoeltje, een giga kinderwagen....de hele mikmak.baloe2004 schreef:Miek, voor mij is het niet omrijden, dus als ik het red om mee te gaan en Rob is werken, wil ik je wel oppikken.
*en begin toch weer te overwegen om dat felbegeerde roze papiertje eens te gaan halen.
- Takkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond
- Aantal honden: 1
-
Ari@ne
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik hou bij nader inzien nog even een flinke slag om de arm.
Ik heb een zwarte auto zonder airco en Devlin heeft flink last van de hitte, om over mezelf nog maar te zwijgen
Als het nu flink af gaat koelen en er weinig zon is dan kom ik, maar vooralsnog zie ik dat nog niet gebeuren
Zonde, want ik had er zo'n zin in
Ik heb een zwarte auto zonder airco en Devlin heeft flink last van de hitte, om over mezelf nog maar te zwijgen
Als het nu flink af gaat koelen en er weinig zon is dan kom ik, maar vooralsnog zie ik dat nog niet gebeuren
Zonde, want ik had er zo'n zin in
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Ari@ne
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
- LongFields
- Zeer actief