Ikke nietDemi schreef:Wie kent het daar een beetje? Ik heb nl even een vraag

Moderator: moderatorteam
Ik weet de kortste wegTeckelgek schreef:Ik geloof dat ik beter achter jou aan kan rijden. Ben inmiddels helemaal de weg kwijtCleo schreef:N50![]()
Ariane, kan achter jou aanrijden?
*edit* Als het te heet is, kom ik ook niet. Kan ik Queen niet aan doen.![]()
.
toch maar een tomtom kopen nog.
Maar goed, als ik het goed begrijp moeten wij dus ook via Zwolle?
Te heet wordt het geloof ik niet, max. 25 graden hoorde ik, dus Cleo, geen uitvluchten meer
Ik ben voor!! Ik zie een prachtig plekje in de schaduw waar ik kan zitten en Bram vermaakt zich prima in het water!miekmiek schreef:
Mochten we hier gaan wandelen dan weet ik de routebeschrijving.Ik hoor het wel of ik die moet geven of niet.
Goed plan denk ikZoek stok! schreef:Het wordt 26 graden. Dus als jullie echt een fikse wandeling willen maken, zie ik er vanaf.Cleo schreef: Hoe lang gaan we ongeveer lopen?
Ik zie wel voor me dat we gewoon naar die plas lopen en de honden daar laten rennen.
Helemaal mee eens!pasja85 schreef:Goed plan denk ikZoek stok! schreef:Het wordt 26 graden. Dus als jullie echt een fikse wandeling willen maken, zie ik er vanaf.Cleo schreef: Hoe lang gaan we ongeveer lopen?
Ik zie wel voor me dat we gewoon naar die plas lopen en de honden daar laten rennen.![]()
Gewoon lekker even bij het water hangen en de hondjes gewoon hun gang lekker laten gaan met elkaar en het water
Gelukkig, ik zag me daar al met m'n tong op m'n schoenen achter jullie aan hobbelenHutsje schreef:Helemaal mee eens!pasja85 schreef:Goed plan denk ikZoek stok! schreef:Het wordt 26 graden. Dus als jullie echt een fikse wandeling willen maken, zie ik er vanaf.Cleo schreef: Hoe lang gaan we ongeveer lopen?
Ik zie wel voor me dat we gewoon naar die plas lopen en de honden daar laten rennen.![]()
Gewoon lekker even bij het water hangen en de hondjes gewoon hun gang lekker laten gaan met elkaar en het water
Ik ook! Kan Odin zijn gang gaan en als het nodig is even lekker uitrusten in de schaduw.Hutsje schreef:Helemaal mee eens!pasja85 schreef:Goed plan denk ikZoek stok! schreef:Het wordt 26 graden. Dus als jullie echt een fikse wandeling willen maken, zie ik er vanaf.Cleo schreef: Hoe lang gaan we ongeveer lopen?
Ik ook!Hutsje schreef:Helemaal mee eens!pasja85 schreef:Goed plan denk ikZoek stok! schreef:Het wordt 26 graden. Dus als jullie echt een fikse wandeling willen maken, zie ik er vanaf.Cleo schreef: Hoe lang gaan we ongeveer lopen?
Nina, je bent een schat. Maar dat lijkt me niet te doen hoor. Ik sjouw niet alleen honden mee, maar ook een kind he! Dus een autostoeltje, een giga kinderwagen....de hele mikmak.baloe2004 schreef:Miek, voor mij is het niet omrijden, dus als ik het red om mee te gaan en Rob is werken, wil ik je wel oppikken.