mijn vorige hond ging altijd mee naar mijn schoonouders, en toen ik zwanger werd vroeg ze me dat als de baby er was wij de hond thuis zouden laten.ik vond dat niet leuk, en dat is toch bij mij gaan wrikken

Moderator: moderatorteam
Ik begrijp dat wel , want een kind is een kind en kun je niet vergelijken met een hond.marsmallowtjuh schreef:
Wel ist zo dat ik bv. niet langer dan 5 min. over Boomer mag praten, maar zodra mn zus over dr baby begint, mag ze uren doorgaan.. Steeds opnieuw hetzelfde vertellen.. Dat vind ik wel jammer, maar dat begrijpen ze niet.
Nou, als ik eerlijk ben zit ik ook niet te wachten op urenlange luier-talk :N: .MonaToetje schreef:Ik begrijp dat wel , want een kind is een kind en kun je niet vergelijken met een hond.marsmallowtjuh schreef:
Wel ist zo dat ik bv. niet langer dan 5 min. over Boomer mag praten, maar zodra mn zus over dr baby begint, mag ze uren doorgaan.. Steeds opnieuw hetzelfde vertellen.. Dat vind ik wel jammer, maar dat begrijpen ze niet.
Ik ook niet , maar ik begrijp wel dat familie langer na de babyverhalen kan luisteren , dan naar de verhalen over een hondje.MoniqueDM schreef:Nou, als ik eerlijk ben zit ik ook niet te wachten op urenlange luier-talk :N: .MonaToetje schreef:Ik begrijp dat wel , want een kind is een kind en kun je niet vergelijken met een hond.marsmallowtjuh schreef:
En de ene babbelt nou eenmaal graag over honden en de andere over kids. Ik zoek mijn doelgroep wel in de hondenwereld.
Helemaal waarDaisy@ schreef:En wat ik hier lees... je leven niet in dienst stellen.
Je kiest er toch voor om ze te nemen! Dus ja, dan zul je bepaalde dingen moeten laten of anders indelen. Zij kiezen er niet voor om bij jouw te wonen, dus je zal als mens je toch aan moeten passen ja.
Ik was diegene die dat geschreven had, ik ben het volledig met je eens dat wij hebben gekozen voor Rico en Bowy en zijn niet voor onsDaisy@ schreef:En wat ik hier lees... je leven niet in dienst stellen.
Je kiest er toch voor om ze te nemen! Dus ja, dan zul je bepaalde dingen moeten laten of anders indelen. Zij kiezen er niet voor om bij jouw te wonen, dus je zal als mens je toch aan moeten passen ja.
.Natas. schreef:Nou vind ik het niet nodig om altijd maar je hond mee te nemen, maar in gevallen zoals jij omschrijft is dat dus wél zo
Sorry, maar ik vind dit toch een egoistische instelling.MoniqueDM schreef:Dus blijf ik thuis of ze gaan mee.
En dan dit:bauke schreef:Maar ik zal de ene met de epilepsie wel meenemen,
maar dan in de gang of liever in het halletje, laten.
Kan je mij die tegenstrijdigheid in je uitspraken uitleggen?bauke schreef:Sorry, maar ik vind dit toch een egoistische instelling.MoniqueDM schreef:Dus blijf ik thuis of ze gaan mee.
Neem je ze ook mee, als jullie ergens gaan eten?
Want dan kan ze toch ook een aanval krijgen?
Mensen kunnen relativeren, honden niet!bauke schreef:nee, jij bent niet egoistich , tov je honden , maar tov andere gevoelens van mensen, die nou eenmaal honden 3 maal niets vinden.
Dat kan je niet accepteren, dat die mensen er zijn.
En ik had ergens gelezen, of op een andere topic gelezen,
dat er medicijnen zijn òm die aanvallen te onderdrukken, net als bij mensen.
Is dat niet gelukt?
Het is maar een ideetje, maar misschien hebben jullie al alles geprobeerd, dat weet ik niet.