Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
pasja85 schreef:Welk station zou ik het best heen kunnen gaan als ik met de trein kom? En zou ik dan daar ergens door iemand opgepikt kunnen worden mischien?? :N:
Dan kom ik dus ook
Dan ben ik om half twee op station soest zuid. Misschien voor de zekerheid even een keer telefoon nummers uitwisselen voor de zekerheid
Hopen dat silly dit keer wel wil spelen, en dat ik geen kater heb van de bruiloft van die dag ervoor
pasja85 schreef:
Dan kom ik dus ook
Dan ben ik om half twee op station soest zuid. Misschien voor de zekerheid even een keer telefoon nummers uitwisselen voor de zekerheid
Hopen dat silly dit keer wel wil spelen, en dat ik geen kater heb van de bruiloft van die dag ervoor
Ja, dat moeten we iig doen voor die tijd. Komt nog wel .
Jokie schreef:Ik ga van de twijfelstand af en ga komen.
ik weet alleen niet of ik de honden allebei meeneen, (wil je weten wat er aan personen meegaat voor die voorbereing of aantal honden?)
We hebben nu eerst het aantal personen nodig
Ach weet je wat, hij gaat gewoon mee, anders is het ook niet leuk voor hem
(nu niet iedereen gaan denken van ohjee, want het is een sul eigenlijk en gaat alleen bij kleinere hondjes soms klieren die niks terug doen) en zelf durf hij niks te doen
Gaan jullie zlef niet mee reini en linda?? jullie staan er niet bij
Silly is nog steeds wel stok gericht maar weet niet hoe hard hij weg moet lopen als een andere hond hem echt af wil pakken. De vorige keer hebben silly en vegat elkaar niet echt ontmoet (niet smane gespeeld ofzo) maar dat zal deze keer toch ook wel goed gaan toch?
anders let ik wel op dat silly niet vegas zijn stok wil pakken en dat hij de stok loslaat als vegas in de buurt komt (als hij al een stok pakt en uberhaubt bij me weg te slaan is
Komt vast goed
pasja85 schreef:Gaan jullie zlef niet mee reini en linda?? jullie staan er niet bij
Silly is nog steeds wel stok gericht maar weet niet hoe hard hij weg moet lopen als een andere hond hem echt af wil pakken. De vorige keer hebben silly en vegat elkaar niet echt ontmoet (niet smane gespeeld ofzo) maar dat zal deze keer toch ook wel goed gaan toch?
anders let ik wel op dat silly niet vegas zijn stok wil pakken en dat hij de stok loslaat als vegas in de buurt komt (als hij al een stok pakt en uberhaubt bij me weg te slaan is
Komt vast goed
Hahaha, nee wij komen maar niet, veel te druk allemaal
En ik mag niet meer praten voor Reini van andere forummers dus die laatste vraag mag zij beantwoorden.
Ik kan jammer genoeg niet mee.
We kunnen Bulled niet de hele dag alleen thuis laten ( hij mag niet langer als 10 minuten wandelen ).
Maar ik wil zeker wel een keer mee met een wandeling in soest.
pasja85 schreef:Gaan jullie zlef niet mee reini en linda?? jullie staan er niet bij
Komt vast goed
Reini schreef:
Je zal zien dat Vegas tijdens de wandeling geen 1 keer een stok pakt en volkomen timide rondloopt, dat sta ik voor l*l Dat doet 'ie anders nooooooit
Iedereen heeft nu hoge verwachtingen van hem Reini
Reini schreef:
Je zal zien dat Vegas tijdens de wandeling geen 1 keer een stok pakt en volkomen timide rondloopt, dat sta ik voor l*l Dat doet 'ie anders nooooooit
Ik zal hem voor de zekerheid maar een paar dagen geen eten geven denk ik, dan weet ik zeker dat hij zich gaat misdragen
Reini schreef:
Ik zal hem voor de zekerheid maar een paar dagen geen eten geven denk ik, dan weet ik zeker dat hij zich gaat misdragen
grapje hoor
Zul je zien dat Bram en Vegas na lange tijd rust weer met elkaar gaan bekvechten, dat kan ook nog :N:
Komt vast goed