ander keertje erg graagMarie-José schreef:Noor, ik weet niet of je mee zou willen maar eventueel zou je met mij mee kunnen rijden....Ik kan zo langs Goor rijden.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
After summer wandeling - inschrijving gesloten
Moderator: moderatorteam
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- starfleet
- Erelid
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
starfleet schreef:Heb je dat al zover van te voren afgesproken?yamie schreef:
ander keertje erg graagdat weekend ben ik op dogtrail
Anne (bukt)
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- DoberLuca
- Actief
Mij lijkt het nou ook eens leuk om mee te lopen met Luca.
Ik kom dan met man en 1 hond.
En Reini: Mijn hond is niet opdringerig of stokkengek, alleen vreselijk lomp..... Ik heb nog nooit een probleem met een andere hond gehad dus.
Gezellig, ben nog nooit meegeweest met een wandeling van het forum dus ben benieuwd....
Yvonne
En Reini: Mijn hond is niet opdringerig of stokkengek, alleen vreselijk lomp..... Ik heb nog nooit een probleem met een andere hond gehad dus.
Gezellig, ben nog nooit meegeweest met een wandeling van het forum dus ben benieuwd....
Yvonne

- DoberLuca
- Actief
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
-
Ari@ne
- Milou85
- Zeer actief
-
Ari@ne
- Milou85
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
Dat klinkt als een maatje voor FritZDoberLuca schreef:Mij lijkt het nou ook eens leuk om mee te lopen met Luca.
Yvonne

-
Ari@ne
Ja, dat moeten we iig doen voor die tijd. Komt nog welpasja85 schreef:![]()
![]()
![]()
Dan kom ik dus ook![]()
![]()
Dan ben ik om half twee op station soest zuid. Misschien voor de zekerheid even een keer telefoon nummers uitwisselen voor de zekerheid![]()
![]()
Hopen dat silly dit keer wel wil spelen, en dat ik geen kater heb van de bruiloft van die dag ervoor
- -Jolanda-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Inge O schreef:nou, een beetje eng zijn we toch wel hoor....vind ikReini schreef:De mensen die ik ken, die komen, zijn niet eng maar van de rest weet ik het ook niet :N:Jokie schreef:Reini schreef:
Leuk dat je definitief meegaat
En nu maar hopen dat jullie niet zo eng zijn :N: :N:![]()
![]()
(aangezien ik geloof ik nog niemand ken).
ohoh zie je nu wel, krijg dadelijk nachtmerrie's over de wandeling :N: :N:
- -Jolanda-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Ach weet je wat, hij gaat gewoon mee, anders is het ook niet leuk voor hemZoek stok! schreef:We hebben nu eerst het aantal personen nodigJokie schreef:Ik ga van de twijfelstand af en ga komen.![]()
ik weet alleen niet of ik de honden allebei meeneen, (wil je weten wat er aan personen meegaat voor die voorbereing of aantal honden?)
(nu niet iedereen gaan denken van ohjee, want het is een sul eigenlijk en gaat alleen bij kleinere hondjes soms klieren die niks terug doen) en zelf durf hij niks te doen
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Milou85
- Zeer actief
Gaan jullie zlef niet mee reini en linda??
jullie staan er niet bij
Silly is nog steeds wel stok gericht maar weet niet hoe hard hij weg moet lopen als een andere hond hem echt af wil pakken. De vorige keer hebben silly en vegat elkaar niet echt ontmoet (niet smane gespeeld ofzo) maar dat zal deze keer toch ook wel goed gaan toch?
anders let ik wel op dat silly niet vegas zijn stok wil pakken en dat hij de stok loslaat als vegas in de buurt komt (als hij al een stok pakt en uberhaubt bij me weg te slaan is
Komt vast goed
Silly is nog steeds wel stok gericht maar weet niet hoe hard hij weg moet lopen als een andere hond hem echt af wil pakken. De vorige keer hebben silly en vegat elkaar niet echt ontmoet (niet smane gespeeld ofzo) maar dat zal deze keer toch ook wel goed gaan toch?
anders let ik wel op dat silly niet vegas zijn stok wil pakken en dat hij de stok loslaat als vegas in de buurt komt (als hij al een stok pakt en uberhaubt bij me weg te slaan is
Komt vast goed
- Zoek stok!
- Zeer actief
Hahaha, nee wij komen maar niet, veel te druk allemaalpasja85 schreef:Gaan jullie zlef niet mee reini en linda??jullie staan er niet bij
![]()
Silly is nog steeds wel stok gericht maar weet niet hoe hard hij weg moet lopen als een andere hond hem echt af wil pakken. De vorige keer hebben silly en vegat elkaar niet echt ontmoet (niet smane gespeeld ofzo) maar dat zal deze keer toch ook wel goed gaan toch?![]()
anders let ik wel op dat silly niet vegas zijn stok wil pakken en dat hij de stok loslaat als vegas in de buurt komt (als hij al een stok pakt en uberhaubt bij me weg te slaan is![]()
Komt vast goed
En ik mag niet meer praten voor Reini van andere forummers

Linda, Izzie en Bram
-
zaira
- Actief
-
Reini
- Zeer actief
Met Sily zie ik echt geen probleem hoorpasja85 schreef:Gaan jullie zlef niet mee reini en linda??jullie staan er niet bij
![]()
Silly is nog steeds wel stok gericht maar weet niet hoe hard hij weg moet lopen als een andere hond hem echt af wil pakken. De vorige keer hebben silly en vegat elkaar niet echt ontmoet (niet smane gespeeld ofzo) maar dat zal deze keer toch ook wel goed gaan toch?![]()
anders let ik wel op dat silly niet vegas zijn stok wil pakken en dat hij de stok loslaat als vegas in de buurt komt (als hij al een stok pakt en uberhaubt bij me weg te slaan is![]()
Komt vast goed
Je zal zien dat Vegas tijdens de wandeling geen 1 keer een stok pakt en volkomen timide rondloopt, dat sta ik voor l*l
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

- Zoek stok!
- Zeer actief
-
Reini
- Zeer actief
Ik zal hem voor de zekerheid maar een paar dagen geen eten geven denk ik, dan weet ik zeker dat hij zich gaat misdragenZoek stok! schreef:Reini schreef: Je zal zien dat Vegas tijdens de wandeling geen 1 keer een stok pakt en volkomen timide rondloopt, dat sta ik voor l*lDat doet 'ie anders nooooooit
![]()
Iedereen heeft nu hoge verwachtingen van hem Reini
grapje hoor

- Zoek stok!
- Zeer actief
Zul je zien dat Bram en Vegas na lange tijd rust weer met elkaar gaan bekvechten, dat kan ook nog :N:Reini schreef:Ik zal hem voor de zekerheid maar een paar dagen geen eten geven denk ik, dan weet ik zeker dat hij zich gaat misdragenZoek stok! schreef:Reini schreef: Je zal zien dat Vegas tijdens de wandeling geen 1 keer een stok pakt en volkomen timide rondloopt, dat sta ik voor l*lDat doet 'ie anders nooooooit
![]()
Iedereen heeft nu hoge verwachtingen van hem Reini
![]()
grapje hoor

Linda, Izzie en Bram
-
Reini
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
-
Ari@ne
Waar heb ik dat zinnetje toch eerder gehoordReini schreef:pasja85 schreef:Gaan jullie zlef niet mee reini en linda??jullie staan er niet bij
![]()
Komt vast goed
Dat doet 'ie anders nooooooit![]()
-
Reini
- Zeer actief
Nou Inge, hou je vooral niet in met lachenInge O schreef:ahahahahahahahahahahaReini schreef:Ben ik iedereen met fel regime aan het elimineren, gaan Bram en Vegas aan de knok :N:Zoek stok! schreef: Zul je zien dat Bram en Vegas na lange tijd rust weer met elkaar gaan bekvechten, dat kan ook nog :N:![]()
![]()
!!!

-
Reini
- Zeer actief
-
Reini
- Zeer actief