Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
goede nylon halsbanden
Moderator: moderatorteam
- Dibbes
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
goede nylon halsbanden
Voor de uitlaathonden wil ik een aantal nylon halsbanden kopen. Ze krijgen heel wat te verduren, dus ze moeten we tegen een stootje kunnen. Met name de sluiting moet stevig zijn. Ik had in gedachten om en paar ferplast halsbanden te kopen, omdat die me wel stevig lijken. Zijn zit inderdaad goede halsbanden, of zijn er betere in die prijsklasse?

-
- Zeer actief
Re: goede nylon halsbanden
Ik heb ook banden van ferplast en ben er echt tevreden over.Dibbes schreef:Voor de uitlaathonden wil ik een aantal nylon halsbanden kopen. Ze krijgen heel wat te verduren, dus ze moeten we tegen een stootje kunnen. Met name de sluiting moet stevig zijn. Ik had in gedachten om en paar ferplast halsbanden te kopen, omdat die me wel stevig lijken. Zijn zit inderdaad goede halsbanden, of zijn er betere in die prijsklasse?
Na 4 jaar doen ze nog steeds goed dienst. Daarna heb ik er een paar van een b-merk gekocht en die zijn ook wel goed, alleen zijn er daar al twee van kapot (de sluiting)
Welke kleur ga je nemen?
- Dibbes
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
blauwSandro schreef:Ik heb ook banden van ferplast en ben er echt tevreden over.Dibbes schreef:Voor de uitlaathonden wil ik een aantal nylon halsbanden kopen. Ze krijgen heel wat te verduren, dus ze moeten we tegen een stootje kunnen. Met name de sluiting moet stevig zijn. Ik had in gedachten om en paar ferplast halsbanden te kopen, omdat die me wel stevig lijken. Zijn zit inderdaad goede halsbanden, of zijn er betere in die prijsklasse?
Na 4 jaar doen ze nog steeds goed dienst. Daarna heb ik er een paar van een b-merk gekocht en die zijn ook wel goed, alleen zijn er daar al twee van kapot (de sluiting)
Welke kleur ga je nemen?

Kan je die halsbanden van dat b-merk tegenwoordig bij veel dierenwinkels kopen ipv ferplast?

-
- Zeer actief
Dat weet ik niet. Ik heb die b-merk banden via internet besteld (bij degene die zo ook geborduurd heeft)Dibbes schreef:blauwSandro schreef:Ik heb ook banden van ferplast en ben er echt tevreden over.Dibbes schreef:Voor de uitlaathonden wil ik een aantal nylon halsbanden kopen. Ze krijgen heel wat te verduren, dus ze moeten we tegen een stootje kunnen. Met name de sluiting moet stevig zijn. Ik had in gedachten om en paar ferplast halsbanden te kopen, omdat die me wel stevig lijken. Zijn zit inderdaad goede halsbanden, of zijn er betere in die prijsklasse?
Welke kleur ga je nemen?![]()
Kan je die halsbanden van dat b-merk tegenwoordig bij veel dierenwinkels kopen ipv ferplast?
Enne, blauw is een mooie kleur

- Senta
- Zeer actief
Je kunt ook halsbanden zonder sluiting nemen. Kost wel iets meer tijd om ze om te doen en dan op de juiste maat te maken, maar je hebt dan in elk geval geen sluiting die kapot kan gaan.Dibbes schreef:Voor de uitlaathonden wil ik een aantal nylon halsbanden kopen. Ze krijgen heel wat te verduren, dus ze moeten we tegen een stootje kunnen. Met name de sluiting moet stevig zijn. Ik had in gedachten om en paar ferplast halsbanden te kopen, omdat die me wel stevig lijken. Zijn zit inderdaad goede halsbanden, of zijn er betere in die prijsklasse?