Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

goede nylon halsbanden

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Dibbes
Zeer actief
Aantal honden: 2

goede nylon halsbanden

Ongelezen bericht door Dibbes »

Voor de uitlaathonden wil ik een aantal nylon halsbanden kopen. Ze krijgen heel wat te verduren, dus ze moeten we tegen een stootje kunnen. Met name de sluiting moet stevig zijn. Ik had in gedachten om en paar ferplast halsbanden te kopen, omdat die me wel stevig lijken. Zijn zit inderdaad goede halsbanden, of zijn er betere in die prijsklasse?
Afbeelding
Charlotte*
Zeer actief

Re: goede nylon halsbanden

Ongelezen bericht door Charlotte* »

Dibbes schreef:Voor de uitlaathonden wil ik een aantal nylon halsbanden kopen. Ze krijgen heel wat te verduren, dus ze moeten we tegen een stootje kunnen. Met name de sluiting moet stevig zijn. Ik had in gedachten om en paar ferplast halsbanden te kopen, omdat die me wel stevig lijken. Zijn zit inderdaad goede halsbanden, of zijn er betere in die prijsklasse?
Ik heb ook banden van ferplast en ben er echt tevreden over.
Na 4 jaar doen ze nog steeds goed dienst. Daarna heb ik er een paar van een b-merk gekocht en die zijn ook wel goed, alleen zijn er daar al twee van kapot (de sluiting)

Welke kleur ga je nemen?
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Dibbes
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Dibbes »

Sandro schreef:
Dibbes schreef:Voor de uitlaathonden wil ik een aantal nylon halsbanden kopen. Ze krijgen heel wat te verduren, dus ze moeten we tegen een stootje kunnen. Met name de sluiting moet stevig zijn. Ik had in gedachten om en paar ferplast halsbanden te kopen, omdat die me wel stevig lijken. Zijn zit inderdaad goede halsbanden, of zijn er betere in die prijsklasse?
Na 4 jaar doen ze nog steeds goed dienst. Daarna heb ik er een paar van een b-merk gekocht en die zijn ook wel goed, alleen zijn er daar al twee van kapot (de sluiting)

Welke kleur ga je nemen?
blauw :mrgreen:

Kan je die halsbanden van dat b-merk tegenwoordig bij veel dierenwinkels kopen ipv ferplast?
Afbeelding
Charlotte*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Charlotte* »

Dibbes schreef:
Sandro schreef:

Welke kleur ga je nemen?
blauw :mrgreen:

Kan je die halsbanden van dat b-merk tegenwoordig bij veel dierenwinkels kopen ipv ferplast?
Dat weet ik niet. Ik heb die b-merk banden via internet besteld (bij degene die zo ook geborduurd heeft)

Enne, blauw is een mooie kleur :mrgreen: :ok:
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Senta
Zeer actief

Ongelezen bericht door Senta »

Je kunt ook halsbanden zonder sluiting nemen. Kost wel iets meer tijd om ze om te doen en dan op de juiste maat te maken, maar je hebt dan in elk geval geen sluiting die kapot kan gaan.
Groetjes,
Hanneke

www.kwispelbiznizz.nl
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”