Dan gaat hij blaffen en janken zijn partner in crime (retreverx labrador) helpt haar dan altijd een handje.
Zodra de buuv de kamer (even naar boven of even naar de supermarkt) verlaat begint het janken en blaffen
Ze zijn volhardend want ze houden niet op tot de voordeur klinkt.
Ik heb het al eens hier over gehad met de buren, maar die zeggen alles al geprobeert te hebben

van de zomer waren ze op vakantie , mensen verderop in de straat zouden ze in huis nemen.
Maar dat vonden ze bij nader inzien toch niet zo handig, dus hebben die mensen de honden in hun eigen huis opgelsloten.
Na vijf dagen en nachten van blaffen en janken, heb ik de buren op vakantie gebeld om te vragen wat ze voor de honden hadden geregeld. wat mij niet in dank werd afgenomen.
de laatste tijd zijn de buren veel van huis ..... en het is weer elke middag en avond feest bij de buren

nog een keer gaan praten met de buren lijkt me niet nuttig, de honden hebben zo goed als geen opvoeding genoten. de JR kluift aan de bank en de kruising springt vrolijk op de koffietafel en anders zit lekker in de vensterbank. als er aangebeld word springt ze zelfs op het aanrecht

hoe kan ik van deze mensen verwachten dat ze hun hond rustig hebben geleerd om alleen te zijn

what would you do ?