Je kan er natuurlijk er ook een probleem van maken, terwijl het helemaal niet zo iscloris schreef:Heb ik geschreven dat ik ergens wegblijf?Felix schreef:Nee, natuurlijk niet .. maar omdan gelijk weg te blijven van de plek/gebied waar dat gebeurt dat vindt ik ook nog wel erg ver door dravenReini schreef:Je moet lezen wat ik het hele topic al schrijf. Vegas is helemaal geen nare hond en zoekt problemen helemaal niet op. Het probleem is dat er reuen lopen waarvan de baas 50 meter verderop bivakkeert en daar krijgt Vegas problemen mee. Die honden komen hem wel even domineren en dat gaat niet goed. Is het nou echt zo raar dat ik daar zo fel op reageer? Zou jij het leuk vinden als jou hond wandeling, na wandeling wordt lastig gevallen en jij staat daar steeds in je eentje. Is het mogelijk dat je jezelf even in die situatie plaatst?Felix schreef: En waarom ben je nou zo extreem fel er op tegen dat andere honden even bij Vegas komen kijken, is het zo'n nare hond dan Vegas![]()
Op die foto van je lijkt het me geen nare hond namelijk, eerder een lief beest![]()
![]()
Of missen we soms wat![]()
Ik zou de baas/bazin er eerder dan op aanspreken, van dat dit niet gewenst is![]()
Bazen aanspreken is verspilling energie, dat zijn zeer kortzichtige mensjes die zich enkel en alleen bezig houden met HUN ding en niet verder kijken dan hun neus lang is, als ik er last van heb is het in hun ogen ook mijn probleem.... wat ze vergeten is dat door dat gedrag het aantal losloopgebieden niet groter zal worden

Over dat wegblijven dat was idd die eigenaar van Vegas, jij niet (of wel?)

Maar wat is nou het probleem van een hond die losloopt in een losloopgebied, en dat jij er aan komt, en dat dat fikkie even komt kijken bij je ?! Zonder ook maar iets te ondernemen

Ik zie het probleem niet zo om eerlijk te zijn