Ik heb het net even nagevraagd en ja, dat is Dogwalkers. Maar m'n collega zei ook dat ze volgens hem alleen honden in Nieuwegein ophalen en ze een flinke wachtlijst hebben. Hij heeft bijna een half jaar moeten wachten.Lars schreef:Is dat dogwalkers?![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Scheiding en hond
Moderator: moderatorteam
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Lars, ik heb een paar keer met Bianca gelopen toen ik Boudewijn nog niet had.
Quasar gaf helemaal geen problemen t.o.v. Jagger. Maar misschien komt dat omdat Jagger een kleine, jonge hond is
.
O ja, de laatste keer was toen hij de hele auto ondergepoept had :N:
.
Arm beest, wat was hij toen beroerd.
Quasar gaf helemaal geen problemen t.o.v. Jagger. Maar misschien komt dat omdat Jagger een kleine, jonge hond is

O ja, de laatste keer was toen hij de hele auto ondergepoept had :N:

- Qal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo & Welsh
Dat weet ik nog ja. :N:Teckelgek schreef: O ja, de laatste keer was toen hij de hele auto ondergepoept had :N:
.
Ik geef ook helemaal geen kip meer, elke keer gezeik mee....

- Qal
- Zeer actief
Nou helemaal zeker weet ik het niet eigenlijk maar het is me al vaker opgevallen dat het na het nuttigen van kipdelen wel erg vaak misging.Teckelgek schreef:Kwam het door de kip dus?
Ik dacht dat hij ziek was.
Hij werd onderweg steeds viezer en was met geen stok het water in te krijgen.

Best zielig maar ik denk dat het daar echt in zit. We zullen zien, kip krijgt hij even niet meer, zal nog wel af en toe nekken enzo geven en doordat ik nu alleen ben blijft er genoeg groente over om een verantwoord groentemixje te produceren voor erbij.

- Qal
- Zeer actief
Was niet het onderwerp maar nu 2 weken verder gaat het prima met eten, geen incidentjes meer.
Quasar lijkt alles ook vrij makkelijk geaccepteerd te hebben, we zijn echt maatjes aan het worden terwijl ik hiervoor meer een sparringpartner was.
Gedrag buiten wordt ook steeds beter ondanks dat ie een stuk zekerder van zichzelf is. Gaat allemaal goedkomen, het lijkt zelfs een hele goede stap te zijn geweest ondanks alles.
Nu het gedrag tegenover bezoek nog wat beter en de laatste restjes "oud zeer" tegen 4 potige "vijanden" eruit en we zijn al een heel eind op de goede weg.
Afgelopen zondag heeft ie in Soesterduinen nog prima gespeeld met een hond die nog het meeste leek op een flinke broer van Samson en ook daar accepteerde hij het overwicht van. (was wel een gecastreerde reu maar ze waren behoorlijk aan elkaar gewaagd)
Af en toe wat herrie maar ze waren er vrij snel uit.
Gelukkig ook hele relaxte baasjes erbij, die vonden het allemaal dolletjes
en waren ook totaal niet bang. Ze vonden het helemaal geweldig om hun hond te zien spelen met een flinke molosser.
We komen er wel.

Quasar lijkt alles ook vrij makkelijk geaccepteerd te hebben, we zijn echt maatjes aan het worden terwijl ik hiervoor meer een sparringpartner was.
Gedrag buiten wordt ook steeds beter ondanks dat ie een stuk zekerder van zichzelf is. Gaat allemaal goedkomen, het lijkt zelfs een hele goede stap te zijn geweest ondanks alles.
Nu het gedrag tegenover bezoek nog wat beter en de laatste restjes "oud zeer" tegen 4 potige "vijanden" eruit en we zijn al een heel eind op de goede weg.
Afgelopen zondag heeft ie in Soesterduinen nog prima gespeeld met een hond die nog het meeste leek op een flinke broer van Samson en ook daar accepteerde hij het overwicht van. (was wel een gecastreerde reu maar ze waren behoorlijk aan elkaar gewaagd)
Af en toe wat herrie maar ze waren er vrij snel uit.

We komen er wel.