Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Oudjaarsdagwandeling op Bussloo!

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

sirene schreef: Heb dus lekker met Karen en een paar anderen vooraan gelopen. En we hebben ons ingehouden.
Dat wilden wij ook, maar Jagger niet :jank: :wink: .
Ik ben best wel trots op hem dat hij de hele wandeling mee kon komen, al was het achteraan :mrgreen:
Ari@ne

Scooby schreef:
Teckelgek schreef:Jagger is gevloerd en Cor ook :smile2: dus die liggen nu te pitten :mrgreen: .
Ow, die mannen ook! Rens ligt ook op de bank te slapen nu! :mrgreen:
En ik heb het tot 2 uur vannacht volgehouden. Nou ja, ik moest wel :wink:
Ik kan geen oliebollen of happen meer zien nu :19: :wink:
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Teckelgek schreef:
sirene schreef: Heb dus lekker met Karen en een paar anderen vooraan gelopen. En we hebben ons ingehouden.
Ik ben best wel trots op hem dat hij de hele wandeling mee kon komen, al was het achteraan :mrgreen:
Waarom had Jagger daar moeite mee dan?
Milou85
Zeer actief

Ongelezen bericht door Milou85 »

hé hé, nou ik ben ook weer thuis. (eerst oud en nieuw bij familie gevierd).
Silly en ik hebben het ook heel erg naar ons zin gehad. Aan het begin dacht ik alleen maar brrrrr (wat een wind stond er zeg :eek: ). Maar tijdens het wandelen viel het gelukkig reuze mee.
Het vinden was toch nog wel even lastig :mrgreen: . Eerst kwam ik ingang 1 tegen. Dat was niet goed dus doorgereden. Toen kwam ik bij een beautyfarm ofzo. Daar had ik de auto al geparkeerd en een peuk opgestoken. Al snel had ik door dat dit ook niet de goeie parkplaats was. (Allemaal opgedirkte mensen, liep ik daar in mijn honden kloffie :mrgreen: ).
Die parkeerplaats erna was ingang 5 :19: een nudisten strand. Ook niet goed. en verder kon ik niet.
Gelukkig uit eindelijk wel ingang 2 gevonden en gelukkig was ik 3 kwartier te vroeg vertrokken :mrgreen:

Ik heb werkelijk geen idee wie ik allemaal gezien heb daar. Een paar waren makkelijk te herkennen aan hun hondjes. Maar verder :19: en net zoals vele anderen heb je natuurlijk nooit de tijd om met iedereen te praten. Dus ik moet meer mee wandelen. zodat ik meer gezichten leer herkennen :ok:

iedereen bedankt voor de gezellige wandeling en karen natuurlijk voor het organiseren van alles :ok:
Afbeelding
Ari@ne

Scooby schreef:
Teckelgek schreef:
Was een beetje een geintje, maar ik vraag me wel eens af hoeveel keer hij zijn pootjes moet verplaatsen om dezelfde afstand af te leggen als een grotere hond.
Het lijkt me voor hem toch veel vermoeiender :denken: . Of zie ik dat verkeerd?
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Milou85 schreef:Het vinden was toch nog wel even lastig :mrgreen: . Eerst kwam ik ingang 1 tegen. Dat was niet goed dus doorgereden. Toen kwam ik bij een beautyfarm ofzo.
Dan heb je je toch niet aan de route-beschrijving gehouden! :pffff:
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Teckelgek schreef:
Scooby schreef:
Teckelgek schreef:
Was een beetje een geintje, maar ik vraag me wel eens af hoeveel keer hij zijn pootjes moet verplaatsen om dezelfde afstand af te leggen als een grotere hond.
Ja, dat denk ik ook wel, maar een gezonde teckel moet dat prima aankunnen, volgens mij?
Ari@ne

Scooby schreef:
Teckelgek schreef:
Scooby schreef:
Teckelgek schreef: Dat wilden wij ook, maar Jagger niet :jank: :wink: .
Ja, dat denk ik ook wel, maar een gezonde teckel moet dat prima aankunnen, volgens mij?
O ja, daar heb je gelijk in.
Het ging me er meer om dat hij nog jong is, vandaag 11 maanden. Zou ik daar niet nog rekening mee moeten houden? Het was natuurlijk een hele tippel :wink:
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Teckelgek schreef: Het ging me er meer om dat hij nog jong is, vandaag 11 maanden. Zou ik daar niet nog rekening mee moeten houden? Het was natuurlijk een hele tippel :wink:
Geen idee? Volgens mij moet een teckel van 11 maanden wel wat aan kunnen?
Ari@ne

Scooby schreef:
Teckelgek schreef: Het ging me er meer om dat hij nog jong is, vandaag 11 maanden. Zou ik daar niet nog rekening mee moeten houden? Het was natuurlijk een hele tippel :wink:
Geen idee? Volgens mij moet een teckel van 11 maanden wel wat aan kunnen?
Hij was ook niet extreem moe, dus het was geen probleem gelukkig.
De volgende keer lopen we weer gewoon mee :ok: .
clausipaus
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door clausipaus »

jenny* schreef:de achterkant althans :mrgreen:
Ik geloof dat hilje foto,s van de voorkant heeft.
Om mijn haar niet te laten waaien ( ik kan dan niks meer zien :roll: ) heb ik mijn malle mutsje maar opgezet.
Ik vond het best wel een hip hoedje hoor :mrgreen:
Penotti & Sombra!

Afbeelding

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”