Dank jeyamie schreef: pagina 3![]()
(al is dit niet echt het eerste bericht, zo te lezen
Vooruitziende blikWilma schreef:Weten de laatkomers toch nog iets.Angelus077 schreef:Nou
Blij dat er zo positief en zonder ondertoon reageerd word. Zelf hoop ik zeker wel dat ze drachtig is.
Ik wil namelijk erg graag een pup van mijn eigen hond, omdat (zoals iedere hond eigenaar dat van zijn of haar hond vind) het het liefste hondje is dat ik ken.
Waarom nu de vragen pas en niet eerder? Nou ik zat al een tijdje te denken aan een nestje. Aangezien mijn hond pas in maart loops hoort te worden (volgens haar gebruikelijke cyclus) had ik het idee dat ik nog tijd had. Maar het was niet maart maar eind december.
Misschien ben ik wat laat met het stellen van vragen maar wel erg raar dat er een aantal mensen direct zo vel op reageren.
Ik wil graag een nest van mijn eigen hond. Heb er veel tijd voor en ben me natuurlijk bewust van de gevaren die er zijn voor de teef en de pups. Gelukkig is de hond die mijn teef gedekt heeft van een DA. Deze heeft een tijd geleden al gekeken of het tussen de beiden honden wel goed zat (met betrekking tot bloed enz.). Volgens haar waren daar geen problemen en moest het zeker lukken.
Zij zal tegen de tijd dat mijn teef moet bevallen ook aanwezig zijn.
Het is dus zeker niet dat ik geen idee heb waar ik aan begin. Ik weet dat het een hoop tijd kost enz. Heb ook voldoende informatie gekregen van de DA. Er waren alleen nog een paar dingen waar bij mij wat onduidelijkheid over bestaat.
Wat voor kruising mijn hond precies is weet ik niet! Ik heb haar 3 jaar geleden gekregen van een buurman die haar niet wilde omdat ze te druk zou zijn. Inmiddels is ze 3.5 jaar.
Maar goed, laat ik het hier maar bij laten.
Bedankt voor de reacties