Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
black & tan
Moderator: moderatorteam
- crazyjanita
- Actief
black & tan
hallo heb even een vraagje deze is ook gesteld op een ander forum wat vinden jullie hier van jack russel black & tan ?

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
ik vind het grappige hondjes, maar het zijn geen jack russell terriers, dus ik snap nooit waarom mensen het zo moeten noemen (nou ja het verkoopt natuurlijk lekker, als je er een naampje opplakt
), het zijn gewoon B&T hondjes, niks meer en niks minder.
je hebt dus een B&T hondje die wat kenmerken heeft van een jack russell, dat is dus wat anders.
je hebt dus een B&T hondje die wat kenmerken heeft van een jack russell, dat is dus wat anders.
-
jidde
- starfleet
- Erelid
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
veelal teckel, ook wel D. jachtterrier en pincher, maar die komen weer veel minder voor, dus dat zijn weer meer exclusieve kruisingenstarfleet schreef:Meestal zit er toch dwergpincher doorheen of zeg ik nou iets heel geks?Nanna schreef:Als er bijvoorbeeld Duitse Jachtterriër ingefokt is vanwege het leuke kleurtje, dan zijn de eigenaren van zulke pups zwaar in de aap gelogeerd.
Dat is nl. een behoorlijk fel en agressief reagerend ras.
Anne
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik heb er ooit eens een opgevangen tijdelijk, machtig mooi diertje en erg lief voor mij. Hij beet wel flink als hem iets niet zinde en ook had hij angstige momenten waarin hij niet bereikbaar was en ook uithaalde als hij in de hoek gedreven werd.
Wat er in zijn bloed stroomde weet ik niet, wel koste hij in die tijd 1200 gulden (voor zijn eerste baasje uiteraard) en was ik hem binnen zeer korte tijd al kwijt (op straat aan een man met nog een JR waar Bas extreem goed mee klikte). De start van de rage en toen nog slecht te krijgen.
Hij vertoonde overigens alleen terrierkenmerken en de rasvereniging dacht dus aan Duitse Jachtterrier x JR in zijn geval. Dat omdat hij zo snel beet en ook zo ontzettend boosaardig kon worden als hij zijn zin niet kreeg
Wat er in zijn bloed stroomde weet ik niet, wel koste hij in die tijd 1200 gulden (voor zijn eerste baasje uiteraard) en was ik hem binnen zeer korte tijd al kwijt (op straat aan een man met nog een JR waar Bas extreem goed mee klikte). De start van de rage en toen nog slecht te krijgen.
Hij vertoonde overigens alleen terrierkenmerken en de rasvereniging dacht dus aan Duitse Jachtterrier x JR in zijn geval. Dat omdat hij zo snel beet en ook zo ontzettend boosaardig kon worden als hij zijn zin niet kreeg
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
loony
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel - Aantal honden: 4
- Contacteer:
hier in de buurt waren er ook mensen trots op dat ze voor 400euro een b&t russell hadden, je had hun gezicht moeten zien toen ik en nog een paar mensen zeiden het een kruizing is.
Het is een kruizing jr met teckel. Ik heb hier een echte duitse jachtterrier rondlopen, maar heb je geen ervaring met het ras kunnen ze zo gek in de kop worden dat ze de katten in de buurt slopen of zelfs hun eigen baas grijpen.
Het is een kruizing jr met teckel. Ik heb hier een echte duitse jachtterrier rondlopen, maar heb je geen ervaring met het ras kunnen ze zo gek in de kop worden dat ze de katten in de buurt slopen of zelfs hun eigen baas grijpen.
-
jidde
Kijk eens bij herplaatsingen, bij Maistro. Wat zie je bij hem erin? Wij denken aan een Duitse Pincher. Hij heeft namelijk ook hubertusklauwtjes op zijn achterpotenyamie schreef:veelal teckel, ook wel D. jachtterrier en pincher, maar die komen weer veel minder voor, dus dat zijn weer meer exclusieve kruisingenstarfleet schreef:Meestal zit er toch dwergpincher doorheen of zeg ik nou iets heel geks?Nanna schreef:Als er bijvoorbeeld Duitse Jachtterriër ingefokt is vanwege het leuke kleurtje, dan zijn de eigenaren van zulke pups zwaar in de aap gelogeerd.
Dat is nl. een behoorlijk fel en agressief reagerend ras.
Anne
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
- saffie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Dit is een kruising tussen een jack russel en een pincher.
Maar het is een nogal langgerekt kortbenig hondje met kromme pootjes dus ik denk dat de jack russel erin ook geen echte jack was. Ik geloof dat hij in een kraakpand is geboren.

Ik heb helaas geen betere foto waar je hem echt goed kan zien.
Het is een heel leuk hondje, wel pittig.
Maar het is een nogal langgerekt kortbenig hondje met kromme pootjes dus ik denk dat de jack russel erin ook geen echte jack was. Ik geloof dat hij in een kraakpand is geboren.

Ik heb helaas geen betere foto waar je hem echt goed kan zien.
Het is een heel leuk hondje, wel pittig.
Saskia en Saffie. Boy 2000-2014

-
jidde
is dat zo?? Hier even foto van Maistro:Rosita Compagner schreef:Da's toch Frans en niet Duits ........ hubertusklauwen? Mijn Portugese Waterhondenpups hadden ze trouwens ook...jidde schreef:
Kijk eens bij herplaatsingen, bij Maistro. Wat zie je bij hem erin? Wij denken aan een Duitse Pincher. Hij heeft namelijk ook hubertusklauwtjes op zijn achterpoten

-
jidde
Eerlijk gezegd, zie ik er totaal geen pincher in ,eerder iets van teckel (zelfs daarvoor heb je fantasie nodig)saffie schreef:Dit is een kruising tussen een jack russel en een pincher.
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
hubertus klauwtjes is niet iets typisch duitse pincher, komt sowieso bij praktisch elk ras wel eens voorjidde schreef:is dat zo?? Hier even foto van Maistro:Rosita Compagner schreef:Da's toch Frans en niet Duits ........ hubertusklauwen? Mijn Portugese Waterhondenpups hadden ze trouwens ook...jidde schreef:
Kijk eens bij herplaatsingen, bij Maistro. Wat zie je bij hem erin? Wij denken aan een Duitse Pincher. Hij heeft namelijk ook hubertusklauwtjes op zijn achterpoten
tja en Maistro? dat er D pincher inzit dat kan heel goed, je zou je zelf ag kunnen vragen waarom "men" zegt dat er JR doorheen zit
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Gewoon, omdat het goed verkoopt? Alle bastaarden waarvan vroeger X-boerenfok werd gezegd dat zijn nu toch kruising Border Collie's of kruising Jack Russels geworden?yamie schreef:
tja en Maistro? dat er D pincher inzit dat kan heel goed, je zou je zelf ag kunnen vragen waarom "men" zegt dat er JR doorheen zit