precies zo d8 ik er ook over !!!!! F.Y
en ik neem aan dat iedereen het een beetje met een verkeerde gedachte lees .
jullie mense BEOORDELEN MIJN , alsof ik met zo'n teef heb gefokt , wat dus niet het geval is , en als ik duidelijk meld , dat ze uitgesloten word , krijg je nog je straf hier ...
Ik vraag iemand zijn ervaring en niet ze straf .... :N:
Maar ik gooi het eraf hiero als het ken , want dit zijn niet de gewenste reacties .
Wat wil je nou horen dat ik zeg ach gewoon doen? Gewoon lekker met een ongeschikte teef gaan fokken misschien gaat het wel goed...?! Denk 't niet!
( dit is bij voorbeeld ook zo iets doms .... WAT denke jullie nou wel niet , dat ik een achtelijk ben , en geen kennis heb ?
ik ga hier echt me tijd niet meer verdoen , door dat kortzichtige gezeur hiero , houde jullie niet veel leden over !
Mijn eenbeetje uit lopen kafferen over geen verstand en me beoordelen voor iets wat niet terpraken komt pffff
Ik wilde alleen even weten of iemand de ervaring hier mee had , zodat ik de fokster kan bewijze dat ze niet goed is , en dat we moete beslisse via artse enzo dat hier niet mee gefokt kan worden .. en het beter is dat zij ook advies kan geven om met nest genootjes niet tefokken .
en de bedoeling is geweest dat ze een goed hondje zou geven , en geen genetisch afval ...ze had nooit met de reu mogen foken .. maar dat hoorje altijd weer achter af .
Maar vind het niet nodig om mijn hier op aan tevallen terwijl we een goed hart hebben , en juist het beste voor hebben .
wij steken ons hart en nieren in de dieren , kort om wij werke en leven voor onse dieren .
Dus dan kunne jullie uitspraken niet zo leuk aankomen .
wij gaan haar grondig laten onder zoeken , binne&buiten kant ..
wij stuuren het bewijs op van 3 verschillende artse , en dan mag ze zelf beslisse wat ze er mee doet .
Ik ben er klaar mee , En de teef die kan er ook niets aandoen !
Wij wense jullie nog een fijne dag !