Ja, ik had het gehoord van Tonny. Goede reisEsther80 schreef:Bedankt Esther, de Goldens van Tonny gaven een beetje een indicatie dat ze toch wel erg lekker rookNono schreef:Succes Eshter![]()
.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jaaaaaaa, loops
Moderator: moderatorteam
-
Nono
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- Esther80
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Nee, we gaan via Osnabruck, Hannover, Magdeburg, Dresden, Praag, Brno. Komt goed, we hebben alle tijd, we doen het heel rustig aan en gaan geen risico nemen, dat is het niet waardScooby schreef:Kassel wordt dan een ramp! :N: En daar moet je toch langs, Esther?malinois schreef:het staat helemaal vast in duitsland he door de sneeuw, in ieder geval in Noord en Zuid hoorde ik vanmiddag... misschien dat het midden beter te berijden is alleen zal het daar ook vast gaan lopen lijkt me met al dat stilstaande verkeer eronder en erboven.
Groeten,
Esther, Vai & Ghalu
www.rhodesian.nl
Rhodesian Ridgebackkennel "Kani Akilah"
"A Ridgeback isn't just another dog....It's a Lifestyle!"

- Esther80
- Zeer actief
- Contacteer:
Wij zijn er weer. Vai is 3x gedekt, zonder problemen en allemaal heel natuurlijk
. Ben trots op mijn meissie. Ze heeft na de 1e dekking alleen maar geslapen, geslapen en nog eens geslapen. Haha.
De eigenaar van de reu wilde toch dat we nog een keer progesteron lieten testen (veterinaire universiteit € 12 euro per test
) omdat we van zover kwamen en we dan de mogelijkheid zouden hebben om voor een 3e dekking te gaan. Deze was maandag gestegen naar 4,5 en dinsdag naar 8,8. De 1e dekking heeft weinig nut gehad waarschijnlijk, de 2e en 3e moeten succesvol zijn geweest. Nu maar afwachten
.
Groeten,
Esther, Vai & Ghalu
www.rhodesian.nl
De eigenaar van de reu wilde toch dat we nog een keer progesteron lieten testen (veterinaire universiteit € 12 euro per test
Groeten,
Esther, Vai & Ghalu
www.rhodesian.nl

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- Esther80
- Zeer actief
- Contacteer:
Weet iksirene schreef:Fijn dat het goed gegaan is. En nu maar afwachten.
De eerste dekking kan best nut gehad hebben hoor. Sperma gaat niet meteen dood.
We hebben Vai voor elke dekking laten plassen en daarna zeker een uur of 6 niet meer. De 1e dekking was in de sneeuw, onder een deken, de 2e zonder sneeuw maar wel met deken en gisterochtend was het warm genoeg om ze zonder deken gekoppeld te laten staan. We hadden nu dus ook zicht op het ontkoppelen en tot mijn verbazing kwam er vloeistof vrij (natuurlijk over mijn snowboots
Groeten,
Esther, Vai & Ghalu
www.rhodesian.nl

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik weet niet of dat normaal is. Hier kwam er de ene dekking wel een hoop vocht uit na het terugtrekken van de reu en de andere keer niet.Waarom dat dan ?Esther80 schreef:
We hebben Vai voor elke dekking laten plassen en daarna zeker een uur of 6 niet meer.De 1e dekking was in de sneeuw, onder een deken, de 2e zonder sneeuw maar wel met deken en gisterochtend was het warm genoeg om ze zonder deken gekoppeld te laten staan. We hadden nu dus ook zicht op het ontkoppelen en tot mijn verbazing kwam er vloeistof vrij (natuurlijk over mijn snowboots). Is dat normaal of zou 1 van beiden geplast hebben?? Bij de 1e 2 koppelingen hebben we dat gemist alhoewel ze wel beiden de grond schoonlikten op de plek van ontkoppelen.
Da's bij ons toch ook ?
- Esther80
- Zeer actief
- Contacteer:
Plassen was advies van onze fokker, omdat ze anders de helft weer uit zou plassen, maar het was niet nodig want madam lag na de dekking in een diepe coma en was voor beweging niet te porren.sirene schreef:Waarom dat dan ?Esther80 schreef:
We hebben Vai voor elke dekking laten plassen en daarna zeker een uur of 6 niet meer.
Ik weet niet of dat normaal is. Hier kwam er de ene dekking wel een hoop vocht uit na het terugtrekken van de reu en de andere keer niet.De 1e dekking was in de sneeuw, onder een deken, de 2e zonder sneeuw maar wel met deken en gisterochtend was het warm genoeg om ze zonder deken gekoppeld te laten staan. We hadden nu dus ook zicht op het ontkoppelen en tot mijn verbazing kwam er vloeistof vrij (natuurlijk over mijn snowboots). Is dat normaal of zou 1 van beiden geplast hebben?? Bij de 1e 2 koppelingen hebben we dat gemist alhoewel ze wel beiden de grond schoonlikten op de plek van ontkoppelen.
Da's bij ons toch ook ?
Het vocht kwam na het terugtrekken van de reu, dus zal inderdaad hetzelfde zijn. Het staat niet in de fokkerswijzer of het boek van naaktgeboren, dus vandaar mijn verbazing, haha. Maar achteraf wel logisch natuurlijk. Het was een bijzondere en leerzame ervaring, echt geweldig.
Groeten,
Esther, Vai & Ghalu
www.rhodesian.nl

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Esther80
- Zeer actief
- Contacteer:
Jazeker, 27 februari laten we een echo maken. We zijn enorm benieuwd na alle gedane moeite, haha. De pupmensen leven allemaal enorm mee, daar doe je het natuurlijk voor.LongFields schreef:Gefeliciteerd met de geslaagde dekkingen!![]()
Nu even spannend of ze inderdaad drachtig blijkt te zijn.
Laat je over een paar weken nog een echo maken?
Ik had me heel veel van de dekking voorgesteld (inclusief gillen of piepen) aangezien de moeder en oma van onze teef de reuen nooit toelieten, nou, dat was bij Vai wel anders. De lellebel
Onze reu is uit logeren, normaal geeft hij geen kick als Vai loops is, maar nu is echt zielig. Ons ventje toch.
Groeten,
Esther, Vai & Ghalu
www.rhodesian.nl

- amiwoods
- Zeer actief
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
sirene schreef:Ik weet niet of dat normaal is. Hier kwam er de ene dekking wel een hoop vocht uit na het terugtrekken van de reu en de andere keer niet.
Da's bij ons toch ook ?
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'