inmiddels van 3 al terugkoppeling dat ze veilig aangekomen zijn en dat ze er helemaal blij mee zijn.....alleen of ik wel zeker wist dat ik MH/pups verkocht ipv kleine alligators
alleen nog ff wachten op de laatste, vrees voor zijn aankomst t ergste aangezien hij 20 minuten na sluiting van de douane aan zou komen en daardoor waarschijnlijk de nacht daar door moet brengen, ze zou wel naar t vliegveld gaan en daar blijven (evt wel voor hem mogen zorgen, dat weet ik niet zeker) maar nog niets gehoord dus, vrees dus idd dat hij nog niet is vrijgegeven....
vandaag komt de laatste pupkoper haar meisje ophalen en zij vertrekt morgen weer met het vliegtuig richting Finland en dan heb ik hier alleen nog Chanah (mn eigen meisje) en Cain (mn nestkeus die ik nog in de buurt kwijt wil) dus dan is er wel weer rust in de tent....
alleen hadden we ons bij het wegbrengen verslapen, dus helaas geen foto-verslag daarvan, probeer als t mooi weer wordt/blijft (t regent nu) nog wel wat foto's vandaag en morgen op de club te maken van de puppen die er nog zijn...