Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

bijna allemaal uitgevlogen inmiddels...

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

bijna allemaal uitgevlogen inmiddels...

Ongelezen bericht door crutz »

zo, gisteren 4 puppen naar schiphol gebracht....
inmiddels van 3 al terugkoppeling dat ze veilig aangekomen zijn en dat ze er helemaal blij mee zijn.....alleen of ik wel zeker wist dat ik MH/pups verkocht ipv kleine alligators :wink:

alleen nog ff wachten op de laatste, vrees voor zijn aankomst t ergste aangezien hij 20 minuten na sluiting van de douane aan zou komen en daardoor waarschijnlijk de nacht daar door moet brengen, ze zou wel naar t vliegveld gaan en daar blijven (evt wel voor hem mogen zorgen, dat weet ik niet zeker) maar nog niets gehoord dus, vrees dus idd dat hij nog niet is vrijgegeven....

vandaag komt de laatste pupkoper haar meisje ophalen en zij vertrekt morgen weer met het vliegtuig richting Finland en dan heb ik hier alleen nog Chanah (mn eigen meisje) en Cain (mn nestkeus die ik nog in de buurt kwijt wil) dus dan is er wel weer rust in de tent....

alleen hadden we ons bij het wegbrengen verslapen, dus helaas geen foto-verslag daarvan, probeer als t mooi weer wordt/blijft (t regent nu) nog wel wat foto's vandaag en morgen op de club te maken van de puppen die er nog zijn...
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

wend dat nu die pups weg te moeten geven os is dat elke keer weer moeilijk
Afbeelding
crutz
Zeer actief
Contacteer:

twinkeltje schreef:wend dat nu die pups weg te moeten geven os is dat elke keer weer moeilijk
is niet zo heel moeilijk (vind ik dan)
zo rond deze leeftijd hebben ze zich al redelijk als kleine terroristjes ontwikkeld en wordt t echt tijd dat ze individuele aandacht gaan krijgen, dus wat dat betreft ben ik dan blij dat ze gaan....
EN
heb heel goed contact met de pupkopers (tot nog toe met alle pupkopers uit mn 3 nesten) en blijf ze dus ook goed volgen :wink: ben nu bv al helemaal happy dat ik telefoontjes en mail heb gehad dat alles goed is aangekomen (wacht alleen nog op nr 4 :boos: maar vrees echt dat zij nog op t vliegveld zit, want ze is nergens online....
twinkeltje
moderator

oja dat lijkt me inderdaat nog spannender of ze wel goed aan komen ik hoop dat je snel wat hoord
Afbeelding
crutz
Zeer actief
Contacteer:

de laatste ook veilig aangekomen,
om half 2 onze tijd (half 7 hun tijd) hield ik het niet meer en heb ik haar gebeld...
alles is goed gegaan....ze waren alleen pas om 1 uur lokale tijd thuis, terwijl hij al om half 9 geland was....
twinkeltje
moderator

hij is in elk geval veilig mooi zo :ok:
Afbeelding
Maaike
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maaike »

Goed zo, nr 4 ook thuis aangekomen. Ik ben alleen benieuwd of de hondjes voor de sport worden gebruikt of echt ergens in dienst gaan? Van je vorige nest zijn er toch 2 naar het midden-oosten gegaan voor dienst? (of zit ik nu verkeerd? :denken: )
Groetjes van mij en een poot van Casper
Afbeelding
**Ella**
crutz
Zeer actief
Contacteer:

Maaike schreef:Goed zo, nr 4 ook thuis aangekomen. Ik ben alleen benieuwd of de hondjes voor de sport worden gebruikt of echt ergens in dienst gaan? Van je vorige nest zijn er toch 2 naar het midden-oosten gegaan voor dienst? (of zit ik nu verkeerd? :denken: )
2 gaat er voor de dienst in de VS, de rest voor de sport
en nee hoor, niets naar t middenoosten, tenminste niet uit een eigen nest, wel een dekking gehad met een teef uit Israel :wink:
Maaike
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maaike »

crutz schreef:
Maaike schreef:Goed zo, nr 4 ook thuis aangekomen. Ik ben alleen benieuwd of de hondjes voor de sport worden gebruikt of echt ergens in dienst gaan? Van je vorige nest zijn er toch 2 naar het midden-oosten gegaan voor dienst? (of zit ik nu verkeerd? :denken: )
2 gaat er voor de dienst in de VS, de rest voor de sport
en nee hoor, niets naar t middenoosten, tenminste niet uit een eigen nest, wel een dekking gehad met een teef uit Israel :wink:
Oh, dan zal ik daar wel mee in de war zijn. Maar wel fijn dat ze lekker aan het werk gaan zo allemaal :ok:
Groetjes van mij en een poot van Casper
Afbeelding
**Ella**
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”