Bij de zelfde vereniging als dat we een paar jaar geleden EG1 hebben gevolgd met Tibbie. Tibbie vond EG toen ook al helemaal geweldig :N: Iedere week ging ze met plezier naar de auto, en als we er bijna waren begon ze te piepen van blijheid.
Nu, 2 of 3 jaar later, op weg naar behendigheid 1, zijn we er bijna en begint ze weer te piepen! En dat na 2-3 jaar.
Toen we daar kwamen regende het. Er was al 1 hond (blafferd) aanwezig. Later kwamen er nog 5 honden waarvan 1 wat banger hondje, en nog 1 grote ook-af-en-toe-blafferd.
Als eerste moesten de honden 'hoog' over zo'n balkje. Het balkje stond op ongeveer 15 cm hoogte. Thuis had ik al eens met Tibbie over 't tuinbankje geoefend (

Hierna moesten ze ook over een soort blok heen, ook 'hoog'. Ook hier sprong Tibbie wat hoger dan moest, de lerares zei zelfs dat Tibbie met 4 poten tegelijk sprong :N:
Door de tunnel ging minder goed, ze liep er een paar keer naast. 1x kon ze kiezen, naar de lerares (die naast dat ding stond) of door de tunnel, toen rende ze keihard door de tunnel (enge lerares joh!

Ook door ( 'in' volgens mij) de paaltjes zigzaggen ging redelijk goed. Ze liep goed achter het koekje aan

Hierna moest ze nog een paar keer weer over die balkjes+ 't blok en weer sprong ze heel hoog en je merkte dat ze er plezier in had. Toen ze over de 3e (laatste) hindernis was wilde mn moeder een koekje pakken. Ze liep samen met Tibbie wat door en terwijl ze wat tegen mij zei kwam ze langs zo'n blok dat er gewoon lag en niet gebruikt werd. Neemt Tibbie een aanloop en springt er weer heel hoog overheen

Op het laatste moest Tibbie ook 'breed' wat ook goed ging

Helaas begon die grote af-en-toe-ook-blafferd tegen Tibbie te grommen en viel uit

Hierna was de les afgelopen.
Tibbie leek wat moe in de auto, maar eenmaal thuis rende ze vrolijk naar binnen en begon ze Spriet gewoon weer uit te dagen en begon te spelen.
Oei, lang verhaal. maar volgens mij vond Tibbie 't weer hartstikke leuk

Anne