Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Animo voor een oosten-des-lands wandeling?

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

bezoek is van 12 tot 14.15
dan een uurtje terugrijden en kom ik als de kippen die kant op, want ik wil al die honden niet missen hoor, hier in mijn eigen mooie Hardenberg :mrgreen:
En als ik het echt niet meer redt moet er maar iemand na de wandeling komen koffiedrinken bij me :pffff: zie ik toch nog iemand :mrgreen:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

chrico schreef:Als het lukt komen wij ook als jullie dat goed vnden met Milk en Kito
Jaaaaaaaaaaaaa, gezellie :cheer: :cheer: :cheer:
jenny*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cockertje
Contacteer:

Ongelezen bericht door jenny* »

mercedes2803 schreef:bezoek is van 12 tot 14.15
dan een uurtje terugrijden en kom ik als de kippen die kant op, want ik wil al die honden niet missen hoor, hier in mijn eigen mooie Hardenberg :mrgreen:
En als ik het echt niet meer redt moet er maar iemand na de wandeling komen koffiedrinken bij me :pffff: zie ik toch nog iemand :mrgreen:
jouw huis weet ik wle te wonen.
kan de rest gewoon achter mij aan karren.
weet wat je zegt :mrgreen:
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

mercedes2803 schreef:En als ik het echt niet meer redt moet er maar iemand na de wandeling komen koffiedrinken bij me :pffff: zie ik toch nog iemand :mrgreen:
Iemand? Hoezoe iemand?

Terrasje is geregeld jongens! En wij willen best met alle baggerhonden in haar tuin blijven zitten he? Als ze de taart maar buiten serveert (oja, en ik hoop dat ze ook iets anders dan senseo op de kaart hebben :mrgreen: )
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Marion. schreef:
mercedes2803 schreef:En als ik het echt niet meer redt moet er maar iemand na de wandeling komen koffiedrinken bij me :pffff: zie ik toch nog iemand :mrgreen:
Iemand? Hoezoe iemand?

Terrasje is geregeld jongens! En wij willen best met alle baggerhonden in haar tuin blijven zitten he? Als ze de taart maar buiten serveert (oja, en ik hoop dat ze ook iets anders dan senseo op de kaart hebben :mrgreen: )
wheeeeee...zoveel kan ik er niet bergen in mijn nieuwbouw tuintje hoor :jank: :mrgreen: Maar iemand die nog zin heeft om Rimpel te komen bewonderen na die tijd is welkom.
Ik ga er vanuit dat ik het wel red om nog even een stukkie mee te lopen (waar jullie dan ook mogen zijn) of op de plek des onheils wel na kan komen kletsen...
Als jullie twee uur lopen is het half 5...dat moe tik echt wel redden
C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

chrico schreef:Als het lukt komen wij ook als jullie dat goed vnden met Milk en Kito
Lijkt me leuk!
Janus kijkt zn ogen uit straks.. hoop alleen dat ie niet zo opdringerig doet als hij kan doen de laatste tijd :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”