dan een uurtje terugrijden en kom ik als de kippen die kant op, want ik wil al die honden niet missen hoor, hier in mijn eigen mooie Hardenberg

En als ik het echt niet meer redt moet er maar iemand na de wandeling komen koffiedrinken bij me

Moderator: moderatorteam
jouw huis weet ik wle te wonen.mercedes2803 schreef:bezoek is van 12 tot 14.15
dan een uurtje terugrijden en kom ik als de kippen die kant op, want ik wil al die honden niet missen hoor, hier in mijn eigen mooie Hardenberg![]()
En als ik het echt niet meer redt moet er maar iemand na de wandeling komen koffiedrinken bij mezie ik toch nog iemand
Iemand? Hoezoe iemand?mercedes2803 schreef:En als ik het echt niet meer redt moet er maar iemand na de wandeling komen koffiedrinken bij mezie ik toch nog iemand
wheeeeee...zoveel kan ik er niet bergen in mijn nieuwbouw tuintje hoorMarion. schreef:Iemand? Hoezoe iemand?mercedes2803 schreef:En als ik het echt niet meer redt moet er maar iemand na de wandeling komen koffiedrinken bij mezie ik toch nog iemand
Terrasje is geregeld jongens! En wij willen best met alle baggerhonden in haar tuin blijven zitten he? Als ze de taart maar buiten serveert (oja, en ik hoop dat ze ook iets anders dan senseo op de kaart hebben)