Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Marion. schreef:Miep is vandaag loops geworden, en 1x per jaar doet Saar met haar mee dus die verwacht ik vandaag of morgen ook.
Dussss, over 2 weken wandelen met een paar jonge gecastreerde reuen is niet zo'n goed plan
Heel veel plezier, heel veel foto's maken, en heel snel een keer een nieuwe wandeling in het "oosten"
tja, bij deze moet ik het dan ook laten voor wat het is, aangezien ik met Marion mee zou rijden
of er moet iemand anders soort van op de route Goor zitten?
Ehhhh, ik bedoel natuurlijk ONgecastreerde reuen
nouhou mijn gecastreerde reu zou het ook helemaal niet erg vinden om twee teven op hun hoogtepunt te ontmoeten hoor
Jammer dat jullie niet mee kunnen marion
Noor je kan helaas niet met mij mee rijden, janus met een stel kruimels in de auto is niet zo'n strak plan :N:
Het plan was de gele en de rode route te lopen. De gele route (4, nogwat km) is een klein uurtje en de rode (3,2 km) een kleine 3 kwartier als je rustig aan doet.
Ik zit al even te kijken waar jullie precies af willen spreken.
Ik loop daar regelmatig maar ben zo'n ster in straatnamen.
Als ik vanuit Almelo nu richting Witte Paal rij en daar rechts af ga...dan is het toch een van die zijweggetjes rechts ? Waar je officieel niet met je toto mag afslaan ?
Als ik vanuit Almelo nu richting Witte Paal rij en daar rechts af ga...dan is het toch een van die zijweggetjes rechts ? Waar je officieel niet met je toto mag afslaan ?
Ja, dat klopt, je mag wel vanaf de ventweg oversteken .
Als ik vanuit Almelo nu richting Witte Paal rij en daar rechts af ga...dan is het toch een van die zijweggetjes rechts ? Waar je officieel niet met je toto mag afslaan ? [/quote]
Als je gaat, kun je dan Noor niet meenemen? Die kan door mijn toedoen niet mee nu
Als je gaat, kun je dan Noor niet meenemen? Die kan door mijn toedoen niet mee nu [/quote]
7 april ... hmmzzz onder voorbehoud, overleg het hier nog even, maar als ik kom kom ik zowiezo maar met 2 honden ipv 3 (welke van de heren de gelukkige zijn, das nog niet bekend haha). Ik kom er nog op terug. ... maar zet me maar vast op de lijst.. lijkt me leuk!
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Marion. schreef:
Als je gaat, kun je dan Noor niet meenemen? Die kan door mijn toedoen niet mee nu
Ik was daar dus nèt een berichtje over aan het typen.
Bassie kan ik bij Maxi achter in de auto doen achter het hondenrek. Bij die muis lukt dat niet want die klimt tussen de spijlen door .
Maar ik heb dus dan nog ruimte op de achterbank. Die muis neemt niet veel plaats in.
Ik wil je zo ophalen hoor, Noor.
Laatst gewijzigd door MJ op 24 mar 2007 21:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Marion. schreef:
Ik was daar dus nèt een berichtje over aan het typen.
Bassie kan ik bij Maxi achter in de auto doen achter het hondenrek. Bij die muis lukt dat niet want die klimt tussen de spijlen door .
Maar ik heb dus dan nog ruimte op de achterbank. Die muis neemt niet veel plaats in.
Ik wil je zo ophalen hoor, Noor.
Marion. schreef:
Heb je het tegen mij? Nee, dat ga ik 1. jullie niet aandoen, en 2. ga ik niet 4 uur in de auto zitten om zonder honden een stukje te lopen