Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat is dit?

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

Charlotte*
Zeer actief

Wat is dit?

Ongelezen bericht door Charlotte* »

Misschien dat de africhters onder ons weten waarom de hond een band om zijn middel/achterkant heeft?
In de commentaren onder het filmpje staat dat het misschien een soort van teletack is. Bestaan die dingen?
Verder vond ik het een redelijk irritant filmpje......met name dat geschreeuw van die vent elke keer...even is leuk...maar 4:30 minuten?

http://www.youtube.com/watch?v=D7WYLG9M2Yg
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
janinca2002
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door janinca2002 »

volgens mij een gewone TT alleen op andere plek vastgemaakt
Jan
Afbeelding
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

ja, gewoon en TT. wordt vaak gedaan... rond buik, rond staart, op de rug.. zo hebben ze een rappe zit :roll: :devil:
moet ze ook niet veel tijd in het aanleren van de zit steken, gewoon 'zit' en maar op het knopje duwen :boos:
of tt op staart.... en dan 'vooruit' aanleren...

zijn de rotte appels in de 'sport' :devil:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

is een gewone TT zo te zien, alleen erg snel gaat ie niet zitten :denken:
en wat nou de zin van dit filmpje is :19:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

wat is nou eigenlijk de hele bedoeling?
Die hond probeert een balletje te pakken ofzo wat niet lukt vanwege de muilkorf??? :denken:

Overigens hoor ik ook de bizarste dingen hoor; teletac om de ballen van een reu doen, teletac nat maken zodat de klap harder is, bullepezen gebruiken om te meppen, varkensprikkers e.d.
Tsja en dan nog stug volhouden dat het een en al hobby is en dat de hond het toch echt geweldig vind hooooooooooor. :roll:
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

echt wel hé :roll:

:jank:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

estelle schreef:wat is nou eigenlijk de hele bedoeling?
Die hond probeert een balletje te pakken ofzo wat niet lukt vanwege de muilkorf??? :denken:

Overigens hoor ik ook de bizarste dingen hoor; teletac om de ballen van een reu doen, teletac nat maken zodat de klap harder is, bullepezen gebruiken om te meppen, varkensprikkers e.d.
Tsja en dan nog stug volhouden dat het een en al hobby is en dat de hond het toch echt geweldig vind hooooooooooor. :roll:
teletac natmaken heb ik nog nooit gehoord, wel hond natmaken :roll:
bullepezen heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt, werd van horen zeggen vroeger veel gebruikt voor de TT, zelfde met varkensprikkers....
tja als ik zulke dingen moet gebruiken dan kunnen ze me opsluiten denk ik... :roll:

Ik zie ook werkelijk het nut niet in van dit filmpje... dat hij op commando van het balletje afblijft en doet wat er gezegd wordt? dat is het enige wat in me opkomt...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

malinois schreef:

is toch hetzelfde/ of je nou de hond of de TT nat maakt.....

Ik snap dat ook nooit hoor als je toch zulke maatregelen nodig hebt om je hond af te richten....
Dat heeft ook niks meer met hobby/sport te maken maar is gewoon regelrechte dierenmishandeling.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

estelle schreef:
malinois schreef:

is toch hetzelfde/ of je nou de hond of de TT nat maakt.....

Ik snap dat ook nooit hoor als je toch zulke maatregelen nodig hebt om je hond af te richten....
Dat heeft ook niks meer met hobby/sport te maken maar is gewoon regelrechte dierenmishandeling.
nou tt natmaken geleidt niks meer of minder volgens mij, die puntjes worden er niet breder op :19: de hond wel, want de hele vacht is dan nat dus dat geleidt dan beter... tenminste... dat idee heb ik... :wink:
maar voor de rest ben ik het met je eens.
Afbeelding
Charlotte*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Charlotte* »

Dus toch een TT maar dan op een andere plaats.
Inderdaad behoorlijk triest zeg!!
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

Wat een onzin om dat zo te doen zeg! Heb het boris ook aangeleerd in korte tijd, MET clikker en gaat net zo goed. Al die onzin van perce met TT moeten doen e.d. kan die middelen soms wel begrijpen, maar nie top zo'n manier!!!
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”