Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat is dit?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Wat is dit?
Misschien dat de africhters onder ons weten waarom de hond een band om zijn middel/achterkant heeft?
In de commentaren onder het filmpje staat dat het misschien een soort van teletack is. Bestaan die dingen?
Verder vond ik het een redelijk irritant filmpje......met name dat geschreeuw van die vent elke keer...even is leuk...maar 4:30 minuten?
http://www.youtube.com/watch?v=D7WYLG9M2Yg
In de commentaren onder het filmpje staat dat het misschien een soort van teletack is. Bestaan die dingen?
Verder vond ik het een redelijk irritant filmpje......met name dat geschreeuw van die vent elke keer...even is leuk...maar 4:30 minuten?
http://www.youtube.com/watch?v=D7WYLG9M2Yg
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
is een gewone TT zo te zien, alleen erg snel gaat ie niet zitten
en wat nou de zin van dit filmpje is

en wat nou de zin van dit filmpje is

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
wat is nou eigenlijk de hele bedoeling?
Die hond probeert een balletje te pakken ofzo wat niet lukt vanwege de muilkorf???
Overigens hoor ik ook de bizarste dingen hoor; teletac om de ballen van een reu doen, teletac nat maken zodat de klap harder is, bullepezen gebruiken om te meppen, varkensprikkers e.d.
Tsja en dan nog stug volhouden dat het een en al hobby is en dat de hond het toch echt geweldig vind hooooooooooor.
Die hond probeert een balletje te pakken ofzo wat niet lukt vanwege de muilkorf???

Overigens hoor ik ook de bizarste dingen hoor; teletac om de ballen van een reu doen, teletac nat maken zodat de klap harder is, bullepezen gebruiken om te meppen, varkensprikkers e.d.
Tsja en dan nog stug volhouden dat het een en al hobby is en dat de hond het toch echt geweldig vind hooooooooooor.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
teletac natmaken heb ik nog nooit gehoord, wel hond natmakenestelle schreef:wat is nou eigenlijk de hele bedoeling?
Die hond probeert een balletje te pakken ofzo wat niet lukt vanwege de muilkorf???![]()

bullepezen heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt, werd van horen zeggen vroeger veel gebruikt voor de TT, zelfde met varkensprikkers....
tja als ik zulke dingen moet gebruiken dan kunnen ze me opsluiten denk ik...

Ik zie ook werkelijk het nut niet in van dit filmpje... dat hij op commando van het balletje afblijft en doet wat er gezegd wordt? dat is het enige wat in me opkomt...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
is toch hetzelfde/ of je nou de hond of de TT nat maakt.....malinois schreef:teletac natmaken heb ik nog nooit gehoord, wel hond natmakenestelle schreef:wat is nou eigenlijk de hele bedoeling?
Die hond probeert een balletje te pakken ofzo wat niet lukt vanwege de muilkorf???![]()
Tsja en dan nog stug volhouden dat het een en al hobby is en dat de hond het toch echt geweldig vind hooooooooooor.![]()
Ik snap dat ook nooit hoor als je toch zulke maatregelen nodig hebt om je hond af te richten....
Dat heeft ook niks meer met hobby/sport te maken maar is gewoon regelrechte dierenmishandeling.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
nou tt natmaken geleidt niks meer of minder volgens mij, die puntjes worden er niet breder opestelle schreef:is toch hetzelfde/ of je nou de hond of de TT nat maakt.....malinois schreef:teletac natmaken heb ik nog nooit gehoord, wel hond natmakenestelle schreef:wat is nou eigenlijk de hele bedoeling?
Tsja en dan nog stug volhouden dat het een en al hobby is en dat de hond het toch echt geweldig vind hooooooooooor.![]()
Ik snap dat ook nooit hoor als je toch zulke maatregelen nodig hebt om je hond af te richten....
Dat heeft ook niks meer met hobby/sport te maken maar is gewoon regelrechte dierenmishandeling.

maar voor de rest ben ik het met je eens.

-
- Zeer actief