En ik ben blij dat ik niet getrouwd ben met een echte vent zoals jijBenthor schreef:Blij dat ik er niet bij was. Ik hou niet zo van mensen die Benthor of Esther iets aan willen doen.

Moderator: moderatorteam
Als je al 10x gevraagd hebt om opzij te gaan met een geldige reden, dan kan ik me voorstellen dat je 'trut' gaat zeggen. Maar anders vind ik niet dat je iemand zomaar zo kunt uitschelden als hij of zij netjes staat te wachten uit beleefdheid en niet uit domheid om een conflict uit te lokken...pepie schreef:Ik heb ook wel eens gezegd :Trut loop nou gewoon door : Bleef ook iemand netjes staan zodat ik er niet meer door kon, terwijl het voor de honden telang duurde . tijd genoeg voor een conflict .Ik bedoelde het niet agressief maar ze gaf de honden te veel tijd om op elkaar te fixeren. Ik zag de confrontatie al aankomen.
Geloof werkelijk dat alles wat ik op het forum zegt anders word uitgelegd ,tuurlijk zeg ik niet gelijk trut maar als je al een paar keer heb gezegd ga maar en ze blijven doodleuk staan,en je ziet dat het voor de honden te lang gaat duren .ja toen heb ik trut gezegd.Hoop dat ik nog in de hemel magIndianpepper schreef:Als je al 10x gevraagd hebt om opzij te gaan met een geldige reden, dan kan ik me voorstellen dat je 'trut' gaat zeggen. Maar anders vind ik niet dat je iemand zomaar zo kunt uitschelden als hij of zij netjes staat te wachten uit beleefdheid en niet uit domheid om een conflict uit te lokken...pepie schreef:Ik heb ook wel eens gezegd :Trut loop nou gewoon door : Bleef ook iemand netjes staan zodat ik er niet meer door kon, terwijl het voor de honden telang duurde . tijd genoeg voor een conflict .Ik bedoelde het niet agressief maar ze gaf de honden te veel tijd om op elkaar te fixeren. Ik zag de confrontatie al aankomen.
Sorry, maar als iedereen nou normaal met elkaar kan communiceren, hoeft men elkaar ook niet uit te schelden. Vind het gewoon niet kunnen...
hahaha, maak je niet zo druk joh!pepie schreef:Geloof werkelijk dat alles wat ik op het forum zegt anders word uitgelegd ,tuurlijk zeg ik niet gelijk trut maar als je al een paar keer heb gezegd ga maar en ze blijven doodleuk staan,en je ziet dat het voor de honden te lang gaat duren .ja toen heb ik trut gezegd.Hoop dat ik nog in de hemel magIndianpepper schreef:Als je al 10x gevraagd hebt om opzij te gaan met een geldige reden, dan kan ik me voorstellen dat je 'trut' gaat zeggen. Maar anders vind ik niet dat je iemand zomaar zo kunt uitschelden als hij of zij netjes staat te wachten uit beleefdheid en niet uit domheid om een conflict uit te lokken...pepie schreef:Ik heb ook wel eens gezegd :Trut loop nou gewoon door : Bleef ook iemand netjes staan zodat ik er niet meer door kon, terwijl het voor de honden telang duurde . tijd genoeg voor een conflict .Ik bedoelde het niet agressief maar ze gaf de honden te veel tijd om op elkaar te fixeren. Ik zag de confrontatie al aankomen.
Sorry, maar als iedereen nou normaal met elkaar kan communiceren, hoeft men elkaar ook niet uit te schelden. Vind het gewoon niet kunnen...
Sommige mensen zijn gewoon erg groen in het hondenwereldje. Ik maak het ook regelmatig mee, dat mensen het 's ochtends leuk vinden als ze mijn honden samen zien spelen om hun lab of jack dan ook maar los te gooien dan. Ik zié ze gewoon denken "ahhh, heeft mijn hondje in elk geval ook wat te spelen gehad, voordat ik naar mijn werk vertrek".pepie schreef:Geloof werkelijk dat alles wat ik op het forum zegt anders word uitgelegd ,tuurlijk zeg ik niet gelijk trut maar als je al een paar keer heb gezegd ga maar en ze blijven doodleuk staan,en je ziet dat het voor de honden te lang gaat duren .ja toen heb ik trut gezegd.Hoop dat ik nog in de hemel magIndianpepper schreef:Als je al 10x gevraagd hebt om opzij te gaan met een geldige reden, dan kan ik me voorstellen dat je 'trut' gaat zeggen. Maar anders vind ik niet dat je iemand zomaar zo kunt uitschelden als hij of zij netjes staat te wachten uit beleefdheid en niet uit domheid om een conflict uit te lokken...pepie schreef:Ik heb ook wel eens gezegd :Trut loop nou gewoon door : Bleef ook iemand netjes staan zodat ik er niet meer door kon, terwijl het voor de honden telang duurde . tijd genoeg voor een conflict .Ik bedoelde het niet agressief maar ze gaf de honden te veel tijd om op elkaar te fixeren. Ik zag de confrontatie al aankomen.
Als ik maar haast maak zekerIndianpepper schreef:hahaha, maak je niet zo druk joh!pepie schreef:Geloof werkelijk dat alles wat ik op het forum zegt anders word uitgelegd ,tuurlijk zeg ik niet gelijk trut maar als je al een paar keer heb gezegd ga maar en ze blijven doodleuk staan,en je ziet dat het voor de honden te lang gaat duren .ja toen heb ik trut gezegd.Hoop dat ik nog in de hemel magIndianpepper schreef:Als je al 10x gevraagd hebt om opzij te gaan met een geldige reden, dan kan ik me voorstellen dat je 'trut' gaat zeggen. Maar anders vind ik niet dat je iemand zomaar zo kunt uitschelden als hij of zij netjes staat te wachten uit beleefdheid en niet uit domheid om een conflict uit te lokken...pepie schreef:Ik heb ook wel eens gezegd :Trut loop nou gewoon door : Bleef ook iemand netjes staan zodat ik er niet meer door kon, terwijl het voor de honden telang duurde . tijd genoeg voor een conflict .Ik bedoelde het niet agressief maar ze gaf de honden te veel tijd om op elkaar te fixeren. Ik zag de confrontatie al aankomen.
Sorry, maar als iedereen nou normaal met elkaar kan communiceren, hoeft men elkaar ook niet uit te schelden. Vind het gewoon niet kunnen...![]()
Als je het zo uitlegt, snap ik je.
Maar er zijn nog steeds mensen (zoals de ene meneer die ik tegenkwam) die het direct zeggen bij de eerste keer....![]()
Enneh, ja, jij mag nog steeds de hemel in
Denk, nee weet het wel zeker dat het gros van de overige hondenbezitters er net zo overdenkt bij jouMarion. schreef:Sommige mensen zijn gewoon erg groen in het hondenwereldje. Ik maak het ook regelmatig mee, dat mensen het 's ochtends leuk vinden als ze mijn honden samen zien spelen om hun lab of jack dan ook maar los te gooien dan. Ik zié ze gewoon denken "ahhh, heeft mijn hondje in elk geval ook wat te spelen gehad, voordat ik naar mijn werk vertrek".pepie schreef:Geloof werkelijk dat alles wat ik op het forum zegt anders word uitgelegd ,tuurlijk zeg ik niet gelijk trut maar als je al een paar keer heb gezegd ga maar en ze blijven doodleuk staan,en je ziet dat het voor de honden te lang gaat duren .ja toen heb ik trut gezegd.Hoop dat ik nog in de hemel magIndianpepper schreef:Als je al 10x gevraagd hebt om opzij te gaan met een geldige reden, dan kan ik me voorstellen dat je 'trut' gaat zeggen. Maar anders vind ik niet dat je iemand zomaar zo kunt uitschelden als hij of zij netjes staat te wachten uit beleefdheid en niet uit domheid om een conflict uit te lokken...pepie schreef:Ik heb ook wel eens gezegd :Trut loop nou gewoon door : Bleef ook iemand netjes staan zodat ik er niet meer door kon, terwijl het voor de honden telang duurde . tijd genoeg voor een conflict .Ik bedoelde het niet agressief maar ze gaf de honden te veel tijd om op elkaar te fixeren. Ik zag de confrontatie al aankomen.
Maar voor die 2 van mij is hun spelletje dan helemaal over. Met een beetje geluk krijg ik ze thuis in de tuin dan weer op gang, maar liever was ik die andere hond helemaal niet tegengekomen![]()
Maar goed, ik snap wel dat eigenaren die maar 1 hond hebben zo denken...
dat lijkt me het enige juiste op dat moment.Martijn schreef:Niet alleen hondeneigenaren gedragen zich vreemd en ietwat asociaal. Vorige week nog liep ik te wandelen hier op de uitlaatstrook die langs de stoep loopt. Ik passeer een dam en hoor haar ineens "Rot op met die beesten" sissen en daarna tegen Cleo "Weg jij. Vies!".
"Wat zegt u mevrouw?"
"Weg met die vieze beesten. Bah! Weg! WEG!"
"Ja maar..mevrouw. Ik moet hier juist lopen. Kijk...een bordje. Daar staat "Uit-laat-strook". Ziet u wel?"
"Aaaaach rot toch op met die k*tbeesten. Ze schijten alles onder. Poep overal!"
"Nee hoor..niet overal. Dat is nou net de lol van zo'n uitlaatstrook."
"Ja maar, ik hou niet van honden, ja?"
"Goh..was me niet opgevallen. Als u aan de overkant van de straat gaat lopen komt u ze trouwens niet tegen."
"Aaaach...tief toch op. Ik schop ze! Ik schop ze! Ik schop ze, hoor!"
"Kom maar jongens. Die mevrouw is een beetje ongelukkig."
Tja...wat moet je ervan vinden?
Martijn schreef:Niet alleen hondeneigenaren gedragen zich vreemd en ietwat asociaal. Vorige week nog liep ik te wandelen hier op de uitlaatstrook die langs de stoep loopt. Ik passeer een dam en hoor haar ineens "Rot op met die beesten" sissen en daarna tegen Cleo "Weg jij. Vies!".
"Wat zegt u mevrouw?"
"Weg met die vieze beesten. Bah! Weg! WEG!"
"Ja maar..mevrouw. Ik moet hier juist lopen. Kijk...een bordje. Daar staat "Uit-laat-strook". Ziet u wel?"
"Aaaaach rot toch op met die k*tbeesten. Ze schijten alles onder. Poep overal!"
"Nee hoor..niet overal. Dat is nou net de lol van zo'n uitlaatstrook."
"Ja maar, ik hou niet van honden, ja?"
"Goh..was me niet opgevallen. Als u aan de overkant van de straat gaat lopen komt u ze trouwens niet tegen."
"Aaaach...tief toch op. Ik schop ze! Ik schop ze! Ik schop ze, hoor!"
"Kom maar jongens. Die mevrouw is een beetje ongelukkig."
Tja...wat moet je ervan vinden?
ooooooh aan die fietsers kan ik zo'n hekel hebbenjoline schreef:Weet je waar ik een hekel aan heb? Als een wielrenner of een scooter hard aan komen rijden, en je hebt je honden los lopen waar het mag, dat ze nog niet eens uit hun doppen kijken. Ik zie vaak de scooter of de wielrenner al van veraf aankomen, want daar let ik op. Dan roep ik mijn honden netjes bij me, en wacht ik tot de scooter of wielrenner voorbij is.
Maar het komt ook wel eens voor dat ze ineens vanuit het niets aan komen rijden, en ik niet op tijd mijn honden bij me kan roepen :N:
Berg je dan maar, want ze zullen het niet in hun hoofd halen om ook maar iets af te remmen totdat ik mijn honden bij me heb. Zo is het al een paar keer voorgekomen dat 1 van mijn honden bijna onder een scooter of wielrenner lag, en dan krijg ik te horen dat ik een k*twijf ben en mijn honden bij me moet houden. Terwijl ze vaak al zien dat ik als een bezetene bezig ben om mijn honden bij me te roepen.
Ik heb dan echt zoiets van, doe toch eens rustig joh, je ziet dat ik je niet op tijd gezien heb, maar dat ik wel mijn honden bij me roep, heb dan gewoon even het fantsoen om even af te remmen, dat heet sociaal zijn naar andere mensen. Maar ik zeg dan meestal maar niet veel, want als je niet uitkijkt stoppen ze wel, en krijg je een nog grotere bek van ze![]()
Zelf heb ik ook een scooter, en ik rem altijd af als ik mensen met loslopende honden zie, ook al hebben de mensen mij gezien. Ik vindt het niet meer dan normaal, om even te remmen en de mensen de kans te geven om hun honden veilig bij te houden
minhie schreef:ooooooh aan die fietsers kan ik zo'n hekel hebbenjoline schreef:Weet je waar ik een hekel aan heb? Als een wielrenner of een scooter hard aan komen rijden, en je hebt je honden los lopen waar het mag, dat ze nog niet eens uit hun doppen kijken. Ik zie vaak de scooter of de wielrenner al van veraf aankomen, want daar let ik op. Dan roep ik mijn honden netjes bij me, en wacht ik tot de scooter of wielrenner voorbij is.
Maar het komt ook wel eens voor dat ze ineens vanuit het niets aan komen rijden, en ik niet op tijd mijn honden bij me kan roepen :N:
Berg je dan maar, want ze zullen het niet in hun hoofd halen om ook maar iets af te remmen totdat ik mijn honden bij me heb. Zo is het al een paar keer voorgekomen dat 1 van mijn honden bijna onder een scooter of wielrenner lag, en dan krijg ik te horen dat ik een k*twijf ben en mijn honden bij me moet houden. Terwijl ze vaak al zien dat ik als een bezetene bezig ben om mijn honden bij me te roepen.
Ik heb dan echt zoiets van, doe toch eens rustig joh, je ziet dat ik je niet op tijd gezien heb, maar dat ik wel mijn honden bij me roep, heb dan gewoon even het fantsoen om even af te remmen, dat heet sociaal zijn naar andere mensen. Maar ik zeg dan meestal maar niet veel, want als je niet uitkijkt stoppen ze wel, en krijg je een nog grotere bek van ze![]()
Zelf heb ik ook een scooter, en ik rem altijd af als ik mensen met loslopende honden zie, ook al hebben de mensen mij gezien. Ik vindt het niet meer dan normaal, om even te remmen en de mensen de kans te geven om hun honden veilig bij te houden
NOu zit ik ook bijna elke dag wel op zon ding.. Maar heel veel lui letten gewoon NIET op verkeers regels en zijn het net stel mieren die overal tussen willen..
En TUUURLIJk gaan ze in een park fietsen waar je niet MAG fiesten,
dan gaan ze nog es door het hondengebied, terwijl je om kan fietsen
en als je hond er toevallig voorstaat dan heb je een kuthond..en ben je een kutwijf...
Juist jah..
Hier in het bos staat op de borden dat je alleen mag fietsen op de aangewezen fietspaden. Alleen welke paden dat dan precies zijn weet niemand... Wat ik wel zeker weet is dat brommers er niet mogen komen en die komen er dus wel. En niet omdat ze er door heen moeten, nee omdat ze met hun opgevoerde troep met 80km/h door het bos willen raggen. En als je niet aan de kant gaat lig je eronder, want zij gaan in ieder geval niet aan de kant.joline schreef:Hier op de dijk mogen ze wel fietsen, maar niet brommen, en ik mag wel honden los laten. Mensen houden tegenwoordig gewoon geen rekening meer met elkaar
baloutjuh schreef:Van de week had ik ook weer zo een ongelukkig mannetje op de fiets, die vroeg of ik dat klereding niet ergens anders kon laten lopen...
Hoezo was mijn tegen antwoord, ja ze springen tegen me op, joh me enige antwoord wat ik kon antwoorden was dat hij misschien een hondenkop had vandaar dat springen...oja en heb nog ff netjes uitleg gegeven dat het aan me lijn een hond was inplaats van een klereding.
Is zeker met z'n verkeerde been uit zijn nest gepleurd.Indianpepper schreef:
Vanochtend bijvoorbeeld, werd de toon van mijn dag gelijk gezet, toen ik een eigenaar van 2 rottweilers tegenkwam.