Moderator: moderatorteam
yamie schreef:wat een timing hier, Mégan loops, Moja loopt mank, even aankijken hoe ze morgen is, anders kom ik maar alleen met Bo hahha, hoe is het gebied daar met andere honden? en dan bedoel ik stok en balgooiende hondenbaasjes met de blaffende enthousiaste honden daarbij?
Kitty even een vraagje, ik lees dat jij je kinderen meeneemt, zijn jouw kinderen erg druk? Qua rennen, gillen, stoeien enz.?kitty2 schreef:potjandosie wat moet ik nou? ik heb mn beide honden dit weekend, Oz kon nie mee met Rob![]()
welke hond moet ik meenemen, Lilo past beter voorin bij mij in Suus dr auto, mn kids zitten al op de achterbank........... dan moet Ozzyman maar thuisblijven
Rosa schreef:yamie schreef:wat een timing hier, Mégan loops, Moja loopt mank, even aankijken hoe ze morgen is, anders kom ik maar alleen met Bo hahha, hoe is het gebied daar met andere honden? en dan bedoel ik stok en balgooiende hondenbaasjes met de blaffende enthousiaste honden daarbij?
geen mormels mee
Kit dr kids zijn hartstikke rustig met hondenRosa schreef:Kitty even een vraagje, ik lees dat jij je kinderen meeneemt, zijn jouw kinderen erg druk? Qua rennen, gillen, stoeien enz.?kitty2 schreef:potjandosie wat moet ik nou? ik heb mn beide honden dit weekend, Oz kon nie mee met Rob![]()
welke hond moet ik meenemen, Lilo past beter voorin bij mij in Suus dr auto, mn kids zitten al op de achterbank........... dan moet Ozzyman maar thuisblijven
Hoeveel kids heb je dan als hij er niet bij kan op de achterbank?kitty2 schreef:potjandosie wat moet ik nou? ik heb mn beide honden dit weekend, Oz kon nie mee met Rob![]()
Er staat al een paal met een gele pijl hoorjenny* schreef:ik ben er sowieso wat eerder.Hutsje schreef:Gezellig!!!!Rosa schreef:Ik zorg dat ik er om 14u ben! Kiefertje zienHutsje schreef:Ik zorg dat ik er om 2 uur met met Kiefertje. Dan breng ik hem even voor half 3 weg.
moet nu paaltje in de grond lsaan als herkenningspunt
Sam die kleine hondjes op eet??? Hoe klein moeten die hondjes dan wel niet zijn???? (een Jack Russel is toch klein??yamie schreef:Rosa schreef:yamie schreef:wat een timing hier, Mégan loops, Moja loopt mank, even aankijken hoe ze morgen is, anders kom ik maar alleen met Bo hahha, hoe is het gebied daar met andere honden? en dan bedoel ik stok en balgooiende hondenbaasjes met de blaffende enthousiaste honden daarbij?
geen mormels mee
tja, Ollie is niet zo handig , denk ik.. ik weet niet zo goed hij macho hij gaat doen, maar als men het niet vervelend vind, kan ik hem aan de (lange) lijn houden , hij vliegt geen honden aan ofzo hoor, althans dat heeft hij nog nooit gedaan
.. en Sam? die wil soms kleine hondjes opeten
maar ik geloof dat de honden die meegaan daar niet onder vallen, maar daarom was ik ook even benieuwd hoe het verder met de drukte van andere hondenmensen daar is en dan dus ook voornl op het gebied van ballen enz.
![]()
en thica? neuh, die laten we maar lekker thuis hahah,die doe ik er geen plezier mee![]()
dussssss wie weet wel een mormel , nog even kijken wat handig is
Rosa schreef:Kitty even een vraagje, ik lees dat jij je kinderen meeneemt, zijn jouw kinderen erg druk? Qua rennen, gillen, stoeien enz.?kitty2 schreef:potjandosie wat moet ik nou? ik heb mn beide honden dit weekend, Oz kon nie mee met Rob![]()
change of plan whahahaha Lilo blijft thuis, ze heeft auwpootjeHutsje schreef:Hoeveel kids heb je dan als hij er niet bij kan op de achterbank?kitty2 schreef:potjandosie wat moet ik nou? ik heb mn beide honden dit weekend, Oz kon nie mee met Rob![]()
Fijn om te weten!kitty2 schreef:hihihih Nen (12 jr) is liever lui dan moe, dus die sjokt vast ergens achteraan en Mo (9jr) heeft t denk ik veels te druk met kijken en en rassen radenP!nki schreef:
Kit dr kids zijn hartstikke rustig met honden... en zijn niet echte gillers / renners
.... dus don't worry haha
![]()
Joh, Bram is ook niet gillende-kinderen-met-uitgestrekte-armen-proof hoor. Maar ik ga er vanuit dat er alleen kinderen meegaan die weten dat ze een hond niet aan de staart moeten trekken en ook niet onverwachts gaan aaienP@CO schreef:Ik denk dat ik morgen alleen maar met Xavier kom. Want ik lees dat Kitty haar kinderen mee neemt maakt verder ook niet uit. Maar Spyro en kinderen is niet zo'n goeie combinatie.