Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Elmo kan best fel zijn aan de lijn.... dus als jullie daar een klein beetje rekening mee willen houden. Als hij los loopt, is er niks aan de hand, maar ga niet om m heen draaien met een andere hond terwijl die aan de lijn is, want dan is het geen lieverdje ...
Morgen zal ik het ook nog wel ff zeggen als iemand te dicht bij komt zolang die aan de lijn loopt op de parkeerplaats ...
Bon kan grotendeels grote bek hebben, maar doet meestal niks.. en thijs.. die blaft alleen maar mee haha
Elmo kan best fel zijn aan de lijn.... dus als jullie daar een klein beetje rekening mee willen houden. Als hij los loopt, is er niks aan de hand, maar ga niet om m heen draaien met een andere hond terwijl die aan de lijn is, want dan is het geen lieverdje ...
Morgen zal ik het ook nog wel ff zeggen als iemand te dicht bij komt zolang die aan de lijn loopt op de parkeerplaats ...
Bon kan grotendeels grote bek hebben, maar doet meestal niks.. en thijs.. die blaft alleen maar mee haha
Waarom laat je hem niet los dan op de P?
dat doet ze denk ik wel als ze ze alle drie uit de auto heeft
Ow, okay, want ik ga FritZ echt niet aan de lijn doem hoor! :N:
En Kiefertje ook niet trouwens
Ow, okay, want ik ga FritZ echt niet aan de lijn doem hoor! :N:
En Kiefertje ook niet trouwens
suus weet ook de situatie van de P niet, als ze daar al veilig los kunnen, zal ze dat ook wel doen
Nog even hoor....als ik de route helemaal volg op het kaartje van de Tomtom en dat als locatie intik, geef hij vervolgens een veel snellere route aan. Hij laat me voor Hardenberg al afslaan vanaf de N34, direct naar de Oldemeijerweg. Dan hoef ik dus niet door het dorp.
Kan dit kloppen?
En nog even een andere check: er gaan geen teven mee die net loops zijn geweest? Het is namelijk een beetje zonde van de 3 uur rijden als dat het geval is....
Zoek stok! schreef: Nog even hoor....als ik de route helemaal volg op het kaartje van de Tomtom en dat als locatie intik, geef hij vervolgens een veel snellere route aan. Hij laat me voor Hardenberg al afslaan vanaf de N34, direct naar de Oldemeijerweg. Dan hoef ik dus niet door het dorp.
stad
Zoek stok! schreef: Kan dit kloppen?
dat kan wel kloppen inderdaad.
dat is de route die mj ook rijd als ik me niet vergis.
Ik heb vanmorgen met de auto langs de A28 gestaan met auto pech toen ik ging trainen met Xavier. De auto staat nu bij de garage en er wordt na gekeken. Het is dus even heel onzeker nog of ik kan komen Ik baal als een stekker. Want ik zou met Allison wachten halverwege. En ik heb 35 kippen in de schuur staan voor Jessica waar ik zelf geen kant mee op kan :N:
P@CO schreef: Ik heb vanmorgen met de auto langs de A28 gestaan met auto pech toen ik ging trainen met Xavier. De auto staat nu bij de garage en er wordt na gekeken. Het is dus even heel onzeker nog of ik kan komen Ik baal als een stekker. Want ik zou met Allison wachten halverwege. En ik heb 35 kippen in de schuur staan voor Jessica waar ik zelf geen kant mee op kan :N:
shittt Als je niet gaat dan ga ik ook niet, ik ga niet in mn eentje in het bos zitten wachten :N:
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Zoek stok! schreef: Nog even hoor....als ik de route helemaal volg op het kaartje van de Tomtom en dat als locatie intik, geef hij vervolgens een veel snellere route aan. Hij laat me voor Hardenberg al afslaan vanaf de N34, direct naar de Oldemeijerweg. Dan hoef ik dus niet door het dorp.
P@CO schreef: Ik heb vanmorgen met de auto langs de A28 gestaan met auto pech toen ik ging trainen met Xavier. De auto staat nu bij de garage en er wordt na gekeken. Het is dus even heel onzeker nog of ik kan komen Ik baal als een stekker. Want ik zou met Allison wachten halverwege. En ik heb 35 kippen in de schuur staan voor Jessica waar ik zelf geen kant mee op kan :N:
shittt Als je niet gaat dan ga ik ook niet, ik ga niet in mn eentje in het bos zitten wachten :N:
Ja zeg, nu gaan jullie niet allemaal afzeggen hoor, ik ga 1,5 uur rijden om er te komen
Als ik optijd wil zijn moet ik om half 2 hier weg. Ik heb werkelijk geen idee of de auto voor die tijd klaar is. Ik ben aan het rond bellen of ik van iemand een auto kan lenen. Maar niemand wil een hond in hun auto hebben
P@CO schreef: Maar niemand wil een hond in hun auto hebben
Er niet bij vermelden dat de hond mee gaat ?
Ja dat heb ik ook al gedacht. Maar de mensen waar ik een auto van kan lenen hebben een mercedes (geen nieuwe of zo maar toch mijn oom heeft een rot hekel aan honden) Al hij erachter komt dat er honden in hebben gezetten krijg ik de auto nooit weer mee. En mijn zus heeft een nieuwe corsa en daar zitten altijd de kindjes achterin dus dat snap ik ook wel dat die geen honden achterin wil hebben. Dat zijn de mensen waar ik op fiets afstand heen zou kunnen een auto halen.
P@CO schreef: Maar niemand wil een hond in hun auto hebben
Er niet bij vermelden dat de hond mee gaat ?
Ja dat heb ik ook al gedacht. Maar de mensen waar ik een auto van kan lenen hebben een mercedes (geen nieuwe of zo maar toch mijn oom heeft een rot hekel aan honden) Al hij erachter komt dat er honden in hebben gezetten krijg ik de auto nooit weer mee. En mijn zus heeft een nieuwe corsa en daar zitten altijd de kindjes achterin dus dat snap ik ook wel dat die geen honden achterin wil hebben. Dat zijn de mensen waar ik op fiets afstand heen zou kunnen een auto halen.
Ah nee meis..het was ook maar een geintje.
Maar zou het wel jammer vinden als het niet ging lukken.
P@CO schreef:En mijn zus heeft een nieuwe corsa en daar zitten altijd de kindjes achterin dus dat snap ik ook wel dat die geen honden achterin wil hebben.
uhh...je moet maar niet in mijn auto kijken ok?
Ik hoop dat het alsnog gaat lukken.
Ik ben inmiddels erg benieuwd hoe de tomtom mij gaat sturen en of ik het allemaal ga vinden. Maar de nummers staat genoteerd, dus uiteindelijk komt het vast wel goed.
Demi schreef:Ik kan wel vragen of Michael een stukje om wil rijden om je op te pikken, je kan alleen niet mee terug, want wij gaan door naar Jes
Dat is wel erg lief maar ik zou ook niet weten hoe ik dan terug zou moeten komen Me vader heeft me al van de A28 afgeplukt vanmorgen ik denk niet dat ie me uit Hardenberg gaat halen omdat ik wil wandelen.
Allison geef even per pb je mobiele nummer anders. Want ik ga zo richting garage dan kan ik je altijd even bellen of smse of ik het ga halen of niet
Demi schreef:Ik kan wel vragen of Michael een stukje om wil rijden om je op te pikken, je kan alleen niet mee terug, want wij gaan door naar Jes
Dat is wel erg lief maar ik zou ook niet weten hoe ik dan terug zou moeten komen Me vader heeft me al van de A28 afgeplukt vanmorgen ik denk niet dat ie me uit Hardenberg gaat halen omdat ik wil wandelen.
Allison geef even per pb je mobiele nummer anders. Want ik ga zo richting garage dan kan ik je altijd even bellen of smse of ik het ga halen of niet
Misschien mag je met iemand anders mee terug rijden
pb komt eraan
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..