Gijs zat er pas 7 maanden in op een 5 jaar contract. Ik heb gebeld en Gijs zou ook al per 1 september 2007 meer dan 36 euro moeten gaan kosten.Cleo schreef:Wannneer loopt de verzekerde periode af voor Kaya?Stang schreef:
Ik heb nog helemaal niets gehoord voor Kaya, wat vreemd
Als je nu een on-line een offerte aanvraagt (uiteraarderd niet op verzenden klikken) voor een rottweiler, weet je wat je moet gaan betalen als haar nieuwe periode in gaat.
Ik betaal nu voor 2 doggen iets meer dan 36 euro. (5-jarig kontrakt) Als ik on-line een nieuwe offerte inzie, betaal ik dat per hond![]()
In januari 2007 loopt het contract voor Q af. Dan zal ik ook van 16,nogwat naar ca 36 euro gaan.
Queen haar contract loopt pas over krap 4,5 jaar af. Ben benieuwd of ze binnen die periode al zo'n verhoging er door weten te krijgen.
Ik ben ook benieuwd naar de ervaringen bij petplan. Vind het wel een nadeel dat je bij een DA-bezoek 35,00 zelf moet betalen. (Je kan dit wel afkopen tot een lager bedrag). Een consult bij mij DA is 27,50. Of je nu met 1 hond of 2 honden komt. Stel dat er 1 slechts medicatie nodig voor een paar euro. Dan kom ik met mijn DA-bezoek bij Petplan erg slecht uit.
Je mag de declaratie's tot een jaar laten liggen.
Wel weer handig als je weet dat je hond in de malle molen terecht komt....tja
De polis voor Joep is inmiddels opgezegd en die gaat naar het kruidvat voor iets van 14 euro per maand. http://www.kruidvat.nl/domains/default/ ... -home.aspx Het enige verschil is dat dan zijn geslachtsorganen niet meer zijn verzekerd. Maar hij is al gecastreerd en bij een reu is dat risico dat hij daar iets aan krijgt toch kleiner dan bij een teef. En de maximale vergoeding is 2000 euro per jaar. De rest van de voorwaarden zijn volgens mij identiek.