Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mijn vriend in het pak

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

Hector
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duits herder werklijn wolfsgrauw

Mijn vriend in het pak

Ongelezen bericht door Hector »

Aankleden:
Afbeelding

Modieuze kleding:
Afbeelding

Tja, waar ben je aan begonnen:
Afbeelding

Eerst beetje lafjes voedsel weigeren:
Afbeelding

Ja hij is klein, maar bijten kan hij:
Afbeelding

Dit is het echt werk:
Afbeelding

Lijkt net profesioneel:
Afbeelding

Deze hond had al maanden niet gebeten :devil: :
Afbeelding

Eerste beet van hector, ging ff mis:
Afbeelding

Maar snel hersteld:
Afbeelding

Tja kijk maar goed, hier komt ie:
Afbeelding

Netjes bewaken:
Afbeelding

Fiets hoort er ook bij:
Afbeelding

Bijna je schoen te pakken:
Afbeelding

Deze hond stopt niet:
Afbeelding

Ongemakkelijk he?:
Afbeelding

Trekspel:
Afbeelding

Hector op zijn baas:
Afbeelding

Wij met z'n drieën:
Afbeelding

Kei warm!:
Afbeelding
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Afbeelding

Oeps..... Is dit mijn vriend Jay? :wink:

En...heeft je vriend al blauwe plekken? :mrgreen:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Bernadette
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bernadette »

Wouw! Hector is een mooie hond!

Begrijp ik het nu goed en was dit de eerste keer voor de pakwerker?
Hector
Zeer actief

@ Inge: Ja dat is Jay. Was met Fietsstellen. Was lang geleden voor hem zei Ger. (foto ervoor is ook Jay)

@Bernadette: Was eerste keer voor hem ja. Hij had altijd zo'n grote bakkes van "hier ga je toch niet van zweten en die kleine hondjes".
Dus wij voor zondag geregeld en ook een zware, grote, harde steller erbij gehaald die al maanden niet had gebeten :devil:
Afbeelding

Maar hij bleef keurig staan bij het 10 meter afstand stellen :ok:
Afbeelding
protectiondogs
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door protectiondogs »

Hector schreef:@ Inge: Ja dat is Jay. Was met Fietsstellen. Was lang geleden voor hem zei Ger. (foto ervoor is ook Jay)

@Bernadette: Was eerste keer voor hem ja. Hij had altijd zo'n grote bakkes van "hier ga je toch niet van zweten en die kleine hondjes".
Dus wij voor zondag geregeld en ook een zware, grote, harde steller erbij gehaald die al maanden niet had gebeten :devil:
Afbeelding

sorry iets heel anders kunnen jullie me zeggen waar ik aan de beste prijs een nederlands zwart knpv pak kan kopen, hier in belgie vind ik er geen, de pakken die wij hebben zijn anders .

Dank bij voorbaat
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

leuk dat ie ook een keer in het pak staat,
vraag me alleen af waarom de honden de kans krijgen om zo laag op het been te zitten, zeker je jonge duitser, die is neem ik aan nog in de aanleerfase en toch krijgt hij de kans om op een ongewenste plek te zitten (oa ook op de arm bij de elleboog)
Hector
Zeer actief

vraag me alleen af waarom de honden de kans krijgen om zo laag op het been te zitten, zeker je jonge duitser, die is neem ik aan nog in de aanleerfase en toch krijgt hij de kans om op een ongewenste plek te zitten (oa ook op de arm bij de elleboog)
Die op het been is niet mijn hond! (zie je het verschil niet :wink: )
Op de onderarm wel.
En idd dat was een miscomminicatie tussen Patrick en Hector. Maar das ook wel eens goed. Hij beet en had zelf zoiets van, nee dit is het niet. En verbeet netjes en kwam op de juiste plek... Dus was een goede les voor hem. Maar snap je doelstelling!

Voor een hond die snel van slag is, is een nieuwe 'onervaren' pakwerker geen goed idee. :neenee:
Maar Hector is nooit van slag en liet aan baasje zien hoe het moest!
Afbeelding
LaRep
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tokkel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door LaRep »

Vooral de honden en geleiders zullen nog flink aan de bak moeten!
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Hector schreef:
Die op het been is niet mijn hond! (zie je het verschil niet :wink: )
zag t zo snel ff niet, maar dan nog, een hond die daar kan zitten (en zie er nog 1 zo laag zitten) dat is gewoon iets waar je in mijn ogen aan moet werken en waar je zeker een beginnende helper voor moet beschermen (t is niet ver van de schoen...) maar ieder zn eigen ding, nu is t net goed gegaan, had ie wel op de schoen/hak gezeten was t verhaal heel anders geweest en dan doel ik vooral op motivatie om in de toekomst weer eens het pak aan te trekken...
Op de onderarm wel.
En idd dat was een miscomminicatie tussen Patrick en Hector. Maar das ook wel eens goed. Hij beet en had zelf zoiets van, nee dit is het niet. En verbeet netjes en kwam op de juiste plek... Dus was een goede les voor hem. Maar snap je doelstelling!
overbijten opzich vind ik niet netjes, als ie dan ergens bijt moet ie vasthouden
maar miscommunicatie, je hond is dacht ik ong net zo oud als mijn jonge reu, dus dan heb je het nog niet over sturen, maar eerder over zetten

en de les die de hond geleerd heeft is in mijn ogen dat hij over mag bijten en of dat nou een goede les is....

Voor een hond die snel van slag is, is een nieuwe 'onervaren' pakwerker geen goed idee. :neenee:
Maar Hector is nooit van slag en liet aan baasje zien hoe het moest!
heb t niet over van slag zijn oid, maar je zit gewoon in een aanleer fase en als je t goed wil leren start je in mijn ogen niet op een onervaren pakwerker.....
janinca2002
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door janinca2002 »

protectiondogs schreef:
Hector schreef:@ Inge: Ja dat is Jay. Was met Fietsstellen. Was lang geleden voor hem zei Ger. (foto ervoor is ook Jay)

Afbeelding

sorry iets heel anders kunnen jullie me zeggen waar ik aan de beste prijs een nederlands zwart knpv pak kan kopen, hier in belgie vind ik er geen, de pakken die wij hebben zijn anders .

Dank bij voorbaat
http://deteuteuterie.isonsbedrijf.nl/
Jan
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”