Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

solar op de helft

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Ik heb het woord broodfok niet in mijn mond gehad :roll:
En dat je twee nestjes krijgt op vrijwel hetzelfde moment staat gewoon op je site :19:
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Addy schreef:Ik heb het woord broodfok niet in mijn mond gehad :roll:
En dat je twee nestjes krijgt op vrijwel hetzelfde moment staat gewoon op je site :19:

Addy, ook al zou Mar twee nesten tegelijk in huis hebben, wat dan nog, of dat zo vreselijk raar en slecht is, maar goed, dat is dus ook niet zo, de basenji teef, woont niet bij Mar en verder weet jij daar dus ook niks over.
dus oordeel dan ook niet op basis van puur je eigen gedachte over iets, VRAAG er dan naar, als je het zo belangrijk vind om te weten.

je zoekt nu naar dingen, om Marianne persoonlijk aan te vallen en dat is onnodig.
Addy

[quote="yamie]
je zoekt nu naar dingen, om Marianne persoonlijk aan te vallen en dat is onnodig.[/quote]

Flauwekul, ik ken het mens niet en heb geen oordeel over haar, als de buurvrouw podenco's fokt ageer ik daar net zo hard tegen.
Ben sekt tegen het fokken van dit ras en daar zullen we het wel nooit over eens worden.
yamie
Zeer actief
Contacteer:

yamie schreef:je zoekt nu naar dingen, om Marianne persoonlijk aan te vallen en dat is onnodig.
Addy schreef:Flauwekul, ik ken het mens niet en heb geen oordeel over haar, als de buurvrouw podenco's fokt ageer ik daar net zo hard tegen.
Ben sekt tegen het fokken van dit ras en daar zullen we het wel nooit over eens worden.
:denken: aha..... dus daarom begin je zelf over 2 nesten, waarvan er 1 geen podenco's zijn, omdat je zo tegen fokken van podenco's bent, ja heel logisch Addy.

dan zeg ik het nog maar eens.. hou je gewoon lekker bezig met je eigen leventje, daar heb je je handen vol aan :ok:
Addy

yamie schreef: dan zeg ik het nog maar eens.. hou je gewoon lekker bezig met je eigen leventje, daar heb je je handen vol aan :ok:
hahahahahahah dom mens ben je toch, je kent me niet eens maar denkt wel te kunnen vertellen dat ik mijn handen vol heb aan mijn eigen leventje :smile: :smile: :smile:
Voor mij heel duidelijk nu in welke categorie jij valt, de negeerstand dus vanaf nu :ok:
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Addy schreef:
yamie schreef: dan zeg ik het nog maar eens.. hou je gewoon lekker bezig met je eigen leventje, daar heb je je handen vol aan :ok:
hahahahahahah dom mens ben je toch, je kent me niet eens maar denkt wel te kunnen vertellen dat ik mijn handen vol heb aan mijn eigen leventje :smile: :smile: :smile:
Voor mij heel duidelijk nu in welke categorie jij valt, de negeerstand dus vanaf nu :ok:
ja joh, ga maar beledigen.. je schrijft zelf dat je het druk hebt, daar heb ik het over.

http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... t=#2382740

maar dat valt dus wel mee zo te lezen, misschien kun je dan beter wel proberen vriendjes te maken, dan je bezig te houden met mensen en zaken waar je geen weet van hebt.

of nou ja...weet niet of iemand daar op zit te wachten.

maar gooi mij maar in de negeer stand hoor, neem aan dat jezelf ook wel inziet, dat het aanhalen van het basenji nest van podenji gewoon sneu is :ok:
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Addy schreef:Er zitten momenteel meer dan 50 Ibiza-Podenco's weg te rotten gefokt door een echte FOKKER, snap Hanneke haar reaktie meer dan goed :19: , dan heb ik het nog niet over de duizenden elders in Spanje.
De naald blijft hangen.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

marian* schreef:
Addy schreef:Er zitten momenteel meer dan 50 Ibiza-Podenco's weg te rotten gefokt door een echte FOKKER, snap Hanneke haar reaktie meer dan goed :19: , dan heb ik het nog niet over de duizenden elders in Spanje.
De naald blijft hangen.
:mrgreen:
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

Nanna schreef:is er inmiddels al eens iets geboren of houdt Solar er een olifantsdracht op na? :wink:
solar is afgelopen zaterdag bevallen :cheer: en ik open daar straks een topic over :ok: en hopelijk blijft het daar gezellig, maar ik betwijfel het, als ik hier al weer zie hoe een bepaald iemand blijft zeiken , ik weet zeker dat ze dalijk helemaal wat te zeiken heeft :N: :smile:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Dan hier gefeliciteerd alvast :cheer: :cheer: :cheer:
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

Teckelgek schreef:Dan hier gefeliciteerd alvast :cheer: :cheer: :cheer:
dank je wel :ok:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

Gefeliciteerd ermee!!!!!!!!!!! Ben erg benieuws
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

Addy schreef:
yamie schreef: je zoekt nu naar dingen, om Marianne persoonlijk aan te vallen en dat is onnodig.
Flauwekul, ik ken het mens niet en heb geen oordeel over haar, als de buurvrouw podenco's fokt ageer ik daar net zo hard tegen.
dat laatste was allang duidelijk, als slaat het kant nog wal , daar jij het een van het ander overduidelijk nog steeds niet kan scheiden en je appels met peren vergelijkt, dat je daarbij de meest onzinnige dingen uitkraamt weten we nu ook wel :wink: maar je bent ook wel degelijk bezig een oordeel over mij te geven, met allerhande ininuaties die je zo probeert neer te zetten dat het wel duidelijk is dat je mij persoonlijk zwart wil maken, wat je daarmee wil bereiken , ik heb werkelijk waar geen idee maar je zet jezelf wel behoorlijk voor schut, dat heb je dan wel weer bereikt :ok:
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Kit »

gatverdamme Addy, ik begin nu echt kots en kots misselijk te worden van jou, als je niks zinnigs te melden hebt dan maar te blijven hangen in je verhaal en "redenatie" hou dan alsjeblieft je mond

BAH
Cheryl87
Zeer actief

Ongelezen bericht door Cheryl87 »

Ook ik feliciteer je hier alvast :cheer:
Leuk hoor! Geniet er maar van!
Afbeelding

Made by Spriet
Maddy
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maddy »

Gefeliciteerd!! :cheer:
Afbeelding
Melanie 74

Ongelezen bericht door Melanie 74 »

Van harte gefeliciteerd :cheer: :cheer:
Ik ben benieuwd :wink:
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Gefeliciteerd :ok:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Nono
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retrievers
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nono »

Gefeliciteerd :cheer:
jip007
Erelid
Mijn ras(sen): naakthonden .
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door jip007 »

gefeliciteerd :cheer: :cheer: :ok:
Afbeelding
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Gefeliciteerd!
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Jeannettebo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

van harte gefeliciteerd :cheer: :cheer: :cheer:
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Gefeliciteerd, ik ben zó benieuwd hoe alles gegaan is, hoeveel pups er geboren zijn en hoe de pups eruit zien! Dus ik kijk uit naar je "geboorte-topic" hoor! :wink:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Addy schreef:
Podenji schreef:
Mabeline schreef:Jammer dat je je zo moet verdedigen podenji, je staat voor wat je doet en dat vind ik super! :ok:

Ieder moet doen wat hij/zij het beste vind, ik ken de discussies verder niet (ook geen behoefte aan geloof ik), maar ik vind dat podenji met zorg fokt en ieder ander heeft het daar mee te doen denk ik
dank je :oops:
en die discussies gingen over hannekes mening en de mijne, hoe het werkelijk zit met het ras en hoe hanneke denkt dat het zit , wat ik dus zo een beetje in mijn reactie op hanneke had geschreven :wink:
Er zitten momenteel meer dan 50 Ibiza-Podenco's weg te rotten gefokt door een echte FOKKER, snap Hanneke haar reaktie meer dan goed :19: , dan heb ik het nog niet over de duizenden elders in Spanje.
Ja hoor Podenji zal ongetwijfeld een goede fokker zijn maar dan niet uit liefde maar voor geld.
Wie liefde voor dit schitterende ras heeft fokt er hier in Nederland niet mee
pfff ik wordt zo moe van zulke mensen :roll: we weten jullie standpunt nu wel :roll:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Podenji schreef:
Nanna schreef:is er inmiddels al eens iets geboren of houdt Solar er een olifantsdracht op na? :wink:
solar is afgelopen zaterdag bevallen :cheer: en ik open daar straks een topic over :ok: en hopelijk blijft het daar gezellig, maar ik betwijfel het, als ik hier al weer zie hoe een bepaald iemand blijft zeiken , ik weet zeker dat ze dalijk helemaal wat te zeiken heeft :N: :smile:
gefeliciteerd meid :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Joy C
Zeer actief

Ongelezen bericht door Joy C »

Ik snap beide kanten wel, maar dat het nu weer uit moet lopen op afkrakerij, vind ik jammer.

In ieder geval een welgemeend van harte met de geboorte van de pups! :cheer:
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

Hé wat leuk, gefeliciteerd. Ben benieuwd naar je verslag en de foto's :ok:
Afbeelding
Rosa
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rosa »

Gefeliciteerd!!! Ben benieuwd naar de foto's!
Groetjes Rosa, Pongo en Rayos
Afbeelding
Ik zal je nooit vergeten lieve Pacha (05-11-2008)
moon-C
Zeer actief

Ongelezen bericht door moon-C »

Gefeliciteerd met de geboorte van de pups!
Afbeelding
Wilma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wilma »

Gefeliciteerd.
:cheer: :cheer: :cheer:
Afbeelding
Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014