En dat je twee nestjes krijgt op vrijwel hetzelfde moment staat gewoon op je site
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
solar op de helft
Moderator: moderatorteam
-
Addy
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
Addy schreef:Ik heb het woord broodfok niet in mijn mond gehad![]()
En dat je twee nestjes krijgt op vrijwel hetzelfde moment staat gewoon op je site
Addy, ook al zou Mar twee nesten tegelijk in huis hebben, wat dan nog, of dat zo vreselijk raar en slecht is, maar goed, dat is dus ook niet zo, de basenji teef, woont niet bij Mar en verder weet jij daar dus ook niks over.
dus oordeel dan ook niet op basis van puur je eigen gedachte over iets, VRAAG er dan naar, als je het zo belangrijk vind om te weten.
je zoekt nu naar dingen, om Marianne persoonlijk aan te vallen en dat is onnodig.
-
Addy
[quote="yamie]
je zoekt nu naar dingen, om Marianne persoonlijk aan te vallen en dat is onnodig.[/quote]
Flauwekul, ik ken het mens niet en heb geen oordeel over haar, als de buurvrouw podenco's fokt ageer ik daar net zo hard tegen.
Ben sekt tegen het fokken van dit ras en daar zullen we het wel nooit over eens worden.
je zoekt nu naar dingen, om Marianne persoonlijk aan te vallen en dat is onnodig.[/quote]
Flauwekul, ik ken het mens niet en heb geen oordeel over haar, als de buurvrouw podenco's fokt ageer ik daar net zo hard tegen.
Ben sekt tegen het fokken van dit ras en daar zullen we het wel nooit over eens worden.
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
yamie schreef:je zoekt nu naar dingen, om Marianne persoonlijk aan te vallen en dat is onnodig.
Addy schreef:Flauwekul, ik ken het mens niet en heb geen oordeel over haar, als de buurvrouw podenco's fokt ageer ik daar net zo hard tegen.
dan zeg ik het nog maar eens.. hou je gewoon lekker bezig met je eigen leventje, daar heb je je handen vol aan
-
Addy
hahahahahahah dom mens ben je toch, je kent me niet eens maar denkt wel te kunnen vertellen dat ik mijn handen vol heb aan mijn eigen leventjeyamie schreef: dan zeg ik het nog maar eens.. hou je gewoon lekker bezig met je eigen leventje, daar heb je je handen vol aan
Voor mij heel duidelijk nu in welke categorie jij valt, de negeerstand dus vanaf nu
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
ja joh, ga maar beledigen.. je schrijft zelf dat je het druk hebt, daar heb ik het over.Addy schreef:hahahahahahah dom mens ben je toch, je kent me niet eens maar denkt wel te kunnen vertellen dat ik mijn handen vol heb aan mijn eigen leventjeyamie schreef: dan zeg ik het nog maar eens.. hou je gewoon lekker bezig met je eigen leventje, daar heb je je handen vol aan![]()
![]()
![]()
Voor mij heel duidelijk nu in welke categorie jij valt, de negeerstand dus vanaf nu
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... t=#2382740
maar dat valt dus wel mee zo te lezen, misschien kun je dan beter wel proberen vriendjes te maken, dan je bezig te houden met mensen en zaken waar je geen weet van hebt.
of nou ja...weet niet of iemand daar op zit te wachten.
maar gooi mij maar in de negeer stand hoor, neem aan dat jezelf ook wel inziet, dat het aanhalen van het basenji nest van podenji gewoon sneu is
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
De naald blijft hangen.Addy schreef:Er zitten momenteel meer dan 50 Ibiza-Podenco's weg te rotten gefokt door een echte FOKKER, snap Hanneke haar reaktie meer dan goed, dan heb ik het nog niet over de duizenden elders in Spanje.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Ari@ne
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
solar is afgelopen zaterdag bevallenNanna schreef:is er inmiddels al eens iets geboren of houdt Solar er een olifantsdracht op na?
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
dat laatste was allang duidelijk, als slaat het kant nog wal , daar jij het een van het ander overduidelijk nog steeds niet kan scheiden en je appels met peren vergelijkt, dat je daarbij de meest onzinnige dingen uitkraamt weten we nu ook welAddy schreef:Flauwekul, ik ken het mens niet en heb geen oordeel over haar, als de buurvrouw podenco's fokt ageer ik daar net zo hard tegen.yamie schreef: je zoekt nu naar dingen, om Marianne persoonlijk aan te vallen en dat is onnodig.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
- Cheryl87
- Zeer actief
-
Maddy
- Actief
- Contacteer:
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
-
Nono
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
- Jeannettebo
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
pfff ik wordt zo moe van zulke mensenAddy schreef:Er zitten momenteel meer dan 50 Ibiza-Podenco's weg te rotten gefokt door een echte FOKKER, snap Hanneke haar reaktie meer dan goedPodenji schreef:dank jeMabeline schreef:Jammer dat je je zo moet verdedigen podenji, je staat voor wat je doet en dat vind ik super!![]()
Ieder moet doen wat hij/zij het beste vind, ik ken de discussies verder niet (ook geen behoefte aan geloof ik), maar ik vind dat podenji met zorg fokt en ieder ander heeft het daar mee te doen denk ik![]()
en die discussies gingen over hannekes mening en de mijne, hoe het werkelijk zit met het ras en hoe hanneke denkt dat het zit , wat ik dus zo een beetje in mijn reactie op hanneke had geschreven, dan heb ik het nog niet over de duizenden elders in Spanje.
Ja hoor Podenji zal ongetwijfeld een goede fokker zijn maar dan niet uit liefde maar voor geld.
Wie liefde voor dit schitterende ras heeft fokt er hier in Nederland niet mee

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
gefeliciteerd meidPodenji schreef:solar is afgelopen zaterdag bevallenNanna schreef:is er inmiddels al eens iets geboren of houdt Solar er een olifantsdracht op na?en ik open daar straks een topic over
en hopelijk blijft het daar gezellig, maar ik betwijfel het, als ik hier al weer zie hoe een bepaald iemand blijft zeiken , ik weet zeker dat ze dalijk helemaal wat te zeiken heeft :N:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Joy C
- Zeer actief
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Rosa
- Zeer actief
- moon-C
- Zeer actief