kangalfan schreef:Ik merk op dat ik wel wat te ver ben gegaan met het beginnen van kangaltopics. Zullen we afspreken dat ik voortaan maar een keer per maand een kangaltopic open?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De kangal helpt bij het redden van de cheetah
Moderator: moderatorteam
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
- Snorko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriers
- Aantal honden: 3
-
Addy
-
kangalfan
- Zeer actief
-
Ricky
- Vaste gebruiker
-
kangalfan
- Zeer actief
Dank je wel Ricky. De anderen hebben echter ook een punt. Ik ben hier niet alleen op de wereld en ik dien rekening te houden met anderen. Niet iedereen is hetzelfde en dit forum wordt door vele mensen bezocht. Er zijn veel mensen die jouw mening delen. Er zijn ook veel mensen die een heel andere mening hebben.Ricky schreef:hey kangalfan ik lees hier meestal alleen maar maar moest toch even reageren. Vind het heel tof dat je de Kangal zo geweldig vind en vind het een beetje belachelijk hoe de mensen hier op je reageren. Als jullie zijn topics niet leuk vinden ga het dan niet verpesten maar lees het gewoon niet.
-
Szandor
Ieder zijn eigen mening.
Vandaag liep ik in ons park komt me daar een knerpel van een hond aan.........
Ik riep nog naar de baas.........please mijn doggie is pas 14 weken hou hem even bij je.
Baas riep de hond, draaide zich om en ging op de baas af waarop deze hem even aan de lijn deed en op mij af kwam lopen.
Ik raakte in gesprek met hem en deze grote hond ging op zijn rug liggen en speelde zo lief met Shanti en Vabian en maar likjes geven.
Baas vroeg mij............weet jij wat voor een hond dit is?
Ik met mijn blonde kop.......nee lijkt iets van een soort herder weg te hebben. (foutje bedankt
) Het bleek dus een Kangal te zijn waar ik nog nooit van gehoord had.....
Alle verhalen moeten aanhoren dat het een berenjager was enz enz...maar deze baas vertelde alles zonder enorm veel ophef en ik vond het een toppertje (die hond dan)
Om een lang verhaal kort te houden..............het was een machtige hond om te zien.
Vandaag liep ik in ons park komt me daar een knerpel van een hond aan.........
Ik riep nog naar de baas.........please mijn doggie is pas 14 weken hou hem even bij je.
Baas riep de hond, draaide zich om en ging op de baas af waarop deze hem even aan de lijn deed en op mij af kwam lopen.
Ik raakte in gesprek met hem en deze grote hond ging op zijn rug liggen en speelde zo lief met Shanti en Vabian en maar likjes geven.
Baas vroeg mij............weet jij wat voor een hond dit is?
Ik met mijn blonde kop.......nee lijkt iets van een soort herder weg te hebben. (foutje bedankt
Alle verhalen moeten aanhoren dat het een berenjager was enz enz...maar deze baas vertelde alles zonder enorm veel ophef en ik vond het een toppertje (die hond dan)
Om een lang verhaal kort te houden..............het was een machtige hond om te zien.
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Marley1
- Vaste gebruiker
-
Pak-de-bal
-
marein
- geregistreerd lid
Hey Kangalfan! Ken je dit forum al? http://www.kangaldogs.nl/forum_nl/default.asp
Heel leuk forum met allemaal kangal liefhebbers zoals jij :smile1:
Heb je trouwens foto's van jou Kangal ergens hier op het forum staan?
Groetjes, Marein (eigenaresse van o.a. een kangal
)
Heel leuk forum met allemaal kangal liefhebbers zoals jij :smile1:
Heb je trouwens foto's van jou Kangal ergens hier op het forum staan?
Groetjes, Marein (eigenaresse van o.a. een kangal
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Op zich vind ik het openen van de topics niet erg. Wat mij wel ergert is dat er in moet worden gemeld dat het blijkbaar een hond is die beter is dan alle andere honden bij elkaar. Dat vind ik denigrerend naar andere honden en hun eigenaren toe. Ik kijk graag naar andere rassen, maar ze zijn niet aan mij besteed.
Dus wil je een topic posten? Poets al het overdrevene eraf, kijk even kritisch of het echt wel zo mooi is en maak er gewoon een mooi topic van
Dus wil je een topic posten? Poets al het overdrevene eraf, kijk even kritisch of het echt wel zo mooi is en maak er gewoon een mooi topic van