Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De kangal helpt bij het redden van de cheetah

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

kangalfan schreef:Ik merk op dat ik wel wat te ver ben gegaan met het beginnen van kangaltopics. Zullen we afspreken dat ik voortaan maar een keer per maand een kangaltopic open?
:smile: Grapjas :mrgreen:
Snorko
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boston Terriers
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Snorko »

Wil de hond schreef:Waarom zoek je niet gewoon lekker een kangal-forum? :denken:

Of begin er zelf eentje. :ok:
ja maak een kangal forum,daar komen dan de echte hardcore hondenliefhebbers ipv gekke mensen met poedels,teckels,bullen,herders,ridgebacks enz enz,wat weten die tenslotte van honden :denken:
Afbeelding
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Ik mag dat wel dat iemand zo'n passie voor een bepaald ras heeft en Kangalfan, ga gerust zo door, ben ik het zat dan lees ik je topic gewoon niet :wink:
Vind het overigens wel een mooie hond hoor :ok:
kangalfan
Zeer actief

Ongelezen bericht door kangalfan »

Addy schreef:Ik mag dat wel dat iemand zo'n passie voor een bepaald ras heeft en Kangalfan, ga gerust zo door, ben ik het zat dan lees ik je topic gewoon niet :wink:
Vind het overigens wel een mooie hond hoor :ok:
Dank je wel voor deze vriendelijke woorden.
Ricky
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Ricky »

hey kangalfan ik lees hier meestal alleen maar maar moest toch even reageren. Vind het heel tof dat je de Kangal zo geweldig vind en vind het een beetje belachelijk hoe de mensen hier op je reageren. Als jullie zijn topics niet leuk vinden ga het dan niet verpesten maar lees het gewoon niet.
kangalfan
Zeer actief

Ongelezen bericht door kangalfan »

Ricky schreef:hey kangalfan ik lees hier meestal alleen maar maar moest toch even reageren. Vind het heel tof dat je de Kangal zo geweldig vind en vind het een beetje belachelijk hoe de mensen hier op je reageren. Als jullie zijn topics niet leuk vinden ga het dan niet verpesten maar lees het gewoon niet.
Dank je wel Ricky. De anderen hebben echter ook een punt. Ik ben hier niet alleen op de wereld en ik dien rekening te houden met anderen. Niet iedereen is hetzelfde en dit forum wordt door vele mensen bezocht. Er zijn veel mensen die jouw mening delen. Er zijn ook veel mensen die een heel andere mening hebben.
Szandor

Ongelezen bericht door Szandor »

Ieder zijn eigen mening.
Vandaag liep ik in ons park komt me daar een knerpel van een hond aan.........
Ik riep nog naar de baas.........please mijn doggie is pas 14 weken hou hem even bij je.
Baas riep de hond, draaide zich om en ging op de baas af waarop deze hem even aan de lijn deed en op mij af kwam lopen.
Ik raakte in gesprek met hem en deze grote hond ging op zijn rug liggen en speelde zo lief met Shanti en Vabian en maar likjes geven.
Baas vroeg mij............weet jij wat voor een hond dit is?
Ik met mijn blonde kop.......nee lijkt iets van een soort herder weg te hebben. (foutje bedankt :mrgreen: ) Het bleek dus een Kangal te zijn waar ik nog nooit van gehoord had.....
Alle verhalen moeten aanhoren dat het een berenjager was enz enz...maar deze baas vertelde alles zonder enorm veel ophef en ik vond het een toppertje (die hond dan)
Om een lang verhaal kort te houden..............het was een machtige hond om te zien.
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita

Ongelezen bericht door Minhie »

Pff lees dan gewoon de topics niet als je het irritant vind...
Kvind het leuk te lezen dt iemand gewoon zo enthousaist en verzot op een ras is..
Tsjah soms is het wat veel maar dan lees je toch gewoon niet? :19:
Afbeelding
Marley1
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Marley1 »

MonaToetje schreef:
kangalfan schreef:
chrico schreef:Waar is spiderman :smile:
Die verstopt zich voor superman :mrgreen:
Waar????
Spiderman zit in het holletje van een kangal denk ik..... :eek:
Groet,

Bob
Pak-de-bal

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

zal best wel mooi project zijn, maar van dat filmpje er naast krijg ik alweer de kriebels:
2 van die joekels staan tegenover elkaar met hun bazen.

Klaar weer voor een gevecht 's avonds ?( alvast opwarmen ) :evil:
marein
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door marein »

Hey Kangalfan! Ken je dit forum al? http://www.kangaldogs.nl/forum_nl/default.asp

Heel leuk forum met allemaal kangal liefhebbers zoals jij :smile1:

Heb je trouwens foto's van jou Kangal ergens hier op het forum staan?

Groetjes, Marein (eigenaresse van o.a. een kangal :wink: )
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

Op zich vind ik het openen van de topics niet erg. Wat mij wel ergert is dat er in moet worden gemeld dat het blijkbaar een hond is die beter is dan alle andere honden bij elkaar. Dat vind ik denigrerend naar andere honden en hun eigenaren toe. Ik kijk graag naar andere rassen, maar ze zijn niet aan mij besteed.
Dus wil je een topic posten? Poets al het overdrevene eraf, kijk even kritisch of het echt wel zo mooi is en maak er gewoon een mooi topic van :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”