Een paar voorbeelden van die 'gekke regeltjes'.Inge O schreef:dat vraag je aan de verkeerde, zal je toch aan de rasvereniging zelf moeten vragen.Scooby schreef:Waarom kiest een rasvereniging er dan voor om zulke regels op te stellen?Inge O schreef:
en ja hoor, er zijn nog veel meer gekke regeltjes daar (en vooral de uitvoering van die regeltjes is vaak niet te schatten, zo gek), daarom ben ik er ook al lang weggegaan.
zoals 'waarom kiest een rasvereniging ervoor om de karaktertest als het zo uitkomt te laten afnemen door de voorzitster zelf, terwijl die totaal onbevoegd is terzake (om nog niet te spreken van belangenvermenging)' enz. enz.
waarom kiest de rasvereniging ervoor om iemand fokverantwoordelijke te maken die een dusdanige kennis van zaken heeft dat hij bij de inspectie van een nest pups (één pup) zelfs geen zware overbeet ziet bij die pup?
hoeveel wil je er nog?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rasvereniging beslist welke dekreu
Moderator: moderatorteam
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Daar heb je gelijk in, maar ik heb geen idee wat ik me moet voorstellen bij 'gekke regeltjes', vandaar mijn vraag.Inge O schreef:een regel die niet opgevolgd wordt vind ik al meer dan gek genoeg.Scooby schreef:Een paar voorbeelden van die 'gekke regeltjes'.Inge O schreef:dat vraag je aan de verkeerde, zal je toch aan de rasvereniging zelf moeten vragen.Scooby schreef: Waarom kiest een rasvereniging er dan voor om zulke regels op te stellen?
zoals 'waarom kiest een rasvereniging ervoor om de karaktertest als het zo uitkomt te laten afnemen door de voorzitster zelf, terwijl die totaal onbevoegd is terzake (om nog niet te spreken van belangenvermenging)' enz. enz.
waarom kiest de rasvereniging ervoor om iemand fokverantwoordelijke te maken die een dusdanige kennis van zaken heeft dat hij bij de inspectie van een nest pups (één pup) zelfs geen zware overbeet ziet bij die pup?
hoeveel wil je er nog?
Groetjes, Karen