We hebben geen examen.Stang schreef: De 23ste wordt zeer waarschijnlijk niets hier, maar de 14e ga ik proberen te komen(al er dan geen examen van puppie cursus is, want ik weet nog niet wanneer dat is).
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Puppen/volwassenhondenparty Roggenbot 23/6 EN/OF 14/7
Moderator: moderatorteam
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
Groetjes, Nina en Baloe

-
Ari@ne
Wanneer komt Dirk eigenlijk, Nina?Nina schreef:We hebben geen examen.Stang schreef: De 23ste wordt zeer waarschijnlijk niets hier, maar de 14e ga ik proberen te komen(al er dan geen examen van puppie cursus is, want ik weet nog niet wanneer dat is).
De 7de is de laatste les en de 8ste hebben we afsluitende spelletjesdag (leuk!
) en dan is het klaar.
-
Ari@ne
Gaat volgende week zaterdag nog door?
Wij moeten die vrijdag in Hattem zijn en willen dan een hotelletje in Kampen nemen die nacht. Ik moet dat van te voren reserveren, ook met oog op de honden.
Het zou natuurlijk onzin zijn heen en weer te rijden als we de volgende dag toch weer naar Roggebot gaan.
Wij moeten die vrijdag in Hattem zijn en willen dan een hotelletje in Kampen nemen die nacht. Ik moet dat van te voren reserveren, ook met oog op de honden.
Het zou natuurlijk onzin zijn heen en weer te rijden als we de volgende dag toch weer naar Roggebot gaan.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Volgende week? Bedoel je de 23e? Wat mij betreft welTeckelgek schreef:Gaat volgende week zaterdag nog door?

- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Takkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Ahhhhh, kijk dat wist ik weer allemaal nietNina schreef:We hebben geen examen.Stang schreef: De 23ste wordt zeer waarschijnlijk niets hier, maar de 14e ga ik proberen te komen(al er dan geen examen van puppie cursus is, want ik weet nog niet wanneer dat is).
De 7de is de laatste les en de 8ste hebben we afsluitende spelletjesdag (leuk!
) en dan is het klaar.
Helemaal geen examen? dus iedereen slaagt gewoon
Nou, dan kom ik in principe dus de 14e naar de puppenpicknick
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
wat mij betreft ookHutsje schreef:Volgende week? Bedoel je de 23e? Wat mij betreft welTeckelgek schreef:Gaat volgende week zaterdag nog door?
-
Ari@ne
Ja, ik bedoel de 23e.Bianca_Storm schreef:wat mij betreft ookHutsje schreef:Volgende week? Bedoel je de 23e? Wat mij betreft welTeckelgek schreef:Gaat volgende week zaterdag nog door?
Dan zijn we al met z'n drieën
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Ari@ne
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
Er hebben toch echt al foto's van hem op het forum gestaan.Teckelgek schreef:OepsNina schreef:Die is er al sinds 12 mei.Teckelgek schreef: Wanneer komt Dirk eigenlijk, Nina?. Heb ik dus helemaal gemist
![]()
Kom je ook naar Roggebot, en zo ja, wanneer?
Groetjes, Nina en Baloe

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Ha, dan zie ik je weer niet op cursus :N:Nina schreef:Er hebben toch echt al foto's van hem op het forum gestaan.Teckelgek schreef:OepsNina schreef:Die is er al sinds 12 mei.Teckelgek schreef: Wanneer komt Dirk eigenlijk, Nina?. Heb ik dus helemaal gemist
![]()
Kom je ook naar Roggebot, en zo ja, wanneer?En ik kom waarschijnlijk beide keren, maar in elk geval de 23ste met hem naar de puppenparty.
Want de 23ste kom ik hopelijk weer
-
Ari@ne
Daar heb ik dan helemaal overheen gekekenNina schreef:Er hebben toch echt al foto's van hem op het forum gestaan.Teckelgek schreef:OepsNina schreef:Die is er al sinds 12 mei.Teckelgek schreef: Wanneer komt Dirk eigenlijk, Nina?. Heb ik dus helemaal gemist
![]()
Kom je ook naar Roggebot, en zo ja, wanneer?En ik kom waarschijnlijk beide keren, maar in elk geval de 23ste met hem naar de puppenparty.
Hoe dan ook zie ik hem in het echt volgende week
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Assie
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zou eigenlijk ook wel graag willen komen met mijn monster, ook al is hij geen pupje.
Punt is dat ik nooit weet hoe sociaal Tip gaat zijn, aan de riem is het een grote lomperik (gelukkig van klein formaat), maar los is hij doorgaans wel ok. Maar jullie nemen allemaal pupjes mee he, dan wil ik Tip daar eigenlijk ook niet op "loslaten".
Hmmm, het klinkt echt erg leuk, maar ik ga er toch nog maar eens diep over nadenken en misschien kom ik dan wel zonder Tip. Of toch met Tip en als het niet mocht gaan, ben ik dan ook weer binnen 5 minuten weg...
Punt is dat ik nooit weet hoe sociaal Tip gaat zijn, aan de riem is het een grote lomperik (gelukkig van klein formaat), maar los is hij doorgaans wel ok. Maar jullie nemen allemaal pupjes mee he, dan wil ik Tip daar eigenlijk ook niet op "loslaten".
Hmmm, het klinkt echt erg leuk, maar ik ga er toch nog maar eens diep over nadenken en misschien kom ik dan wel zonder Tip. Of toch met Tip en als het niet mocht gaan, ben ik dan ook weer binnen 5 minuten weg...
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
23e kan ik niet... En aangezien Ariane dan gaat en ik gelezen meen te hebben dat ze niet allebei de keren gaat, is mijn verzoek of ik misschien met iemand mee zou kunnen rijden de 14e? Eventueel kan ik (in beperkte afstand) met openbaar vervoer ergens heen, Jamey is trein-mak nu...

You'll be in my heart... Always...
- Sucha
- Zeer actief
Storm en ik komen. http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... 63#2413463
-
Ari@ne
Bianca_Storm schreef:Storm en ik komen. http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... 63#2413463
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
Wij ookTeckelgek schreef:Ik zal het even officieel zeggen, maar we komen dus de 14e ook![]()
(voor het gemak ga ik er heel even van uit dat puppedup geen last van wagenziekte heeft)
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
-
Ari@ne
- Sucha
- Zeer actief
-
Ari@ne
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
- Frederique