We hebben geen examen.Stang schreef: De 23ste wordt zeer waarschijnlijk niets hier, maar de 14e ga ik proberen te komen(al er dan geen examen van puppie cursus is, want ik weet nog niet wanneer dat is).

Moderator: moderatorteam
We hebben geen examen.Stang schreef: De 23ste wordt zeer waarschijnlijk niets hier, maar de 14e ga ik proberen te komen(al er dan geen examen van puppie cursus is, want ik weet nog niet wanneer dat is).
Wanneer komt Dirk eigenlijk, Nina?Nina schreef:We hebben geen examen.Stang schreef: De 23ste wordt zeer waarschijnlijk niets hier, maar de 14e ga ik proberen te komen(al er dan geen examen van puppie cursus is, want ik weet nog niet wanneer dat is).
De 7de is de laatste les en de 8ste hebben we afsluitende spelletjesdag (leuk!
) en dan is het klaar.
Volgende week? Bedoel je de 23e? Wat mij betreft welTeckelgek schreef:Gaat volgende week zaterdag nog door?
Wij moeten die vrijdag in Hattem zijn en willen dan een hotelletje in Kampen nemen die nacht. Ik moet dat van te voren reserveren, ook met oog op de honden.
Het zou natuurlijk onzin zijn heen en weer te rijden als we de volgende dag toch weer naar Roggebot gaan.
Ahhhhh, kijk dat wist ik weer allemaal nietNina schreef:We hebben geen examen.Stang schreef: De 23ste wordt zeer waarschijnlijk niets hier, maar de 14e ga ik proberen te komen(al er dan geen examen van puppie cursus is, want ik weet nog niet wanneer dat is).
De 7de is de laatste les en de 8ste hebben we afsluitende spelletjesdag (leuk!
) en dan is het klaar.
wat mij betreft ookHutsje schreef:Volgende week? Bedoel je de 23e? Wat mij betreft welTeckelgek schreef:Gaat volgende week zaterdag nog door?
Wij moeten die vrijdag in Hattem zijn en willen dan een hotelletje in Kampen nemen die nacht. Ik moet dat van te voren reserveren, ook met oog op de honden.
Het zou natuurlijk onzin zijn heen en weer te rijden als we de volgende dag toch weer naar Roggebot gaan.
Ja, ik bedoel de 23e.Bianca_Storm schreef:wat mij betreft ookHutsje schreef:Volgende week? Bedoel je de 23e? Wat mij betreft welTeckelgek schreef:Gaat volgende week zaterdag nog door?
Er hebben toch echt al foto's van hem op het forum gestaan.Teckelgek schreef:OepsNina schreef:Die is er al sinds 12 mei.Teckelgek schreef: Wanneer komt Dirk eigenlijk, Nina?. Heb ik dus helemaal gemist
![]()
Kom je ook naar Roggebot, en zo ja, wanneer?
Ha, dan zie ik je weer niet op cursus :N:Nina schreef:Er hebben toch echt al foto's van hem op het forum gestaan.Teckelgek schreef:OepsNina schreef:Die is er al sinds 12 mei.Teckelgek schreef: Wanneer komt Dirk eigenlijk, Nina?. Heb ik dus helemaal gemist
![]()
Kom je ook naar Roggebot, en zo ja, wanneer?En ik kom waarschijnlijk beide keren, maar in elk geval de 23ste met hem naar de puppenparty.
Daar heb ik dan helemaal overheen gekekenNina schreef:Er hebben toch echt al foto's van hem op het forum gestaan.Teckelgek schreef:OepsNina schreef:Die is er al sinds 12 mei.Teckelgek schreef: Wanneer komt Dirk eigenlijk, Nina?. Heb ik dus helemaal gemist
![]()
Kom je ook naar Roggebot, en zo ja, wanneer?En ik kom waarschijnlijk beide keren, maar in elk geval de 23ste met hem naar de puppenparty.
Bianca_Storm schreef:Storm en ik komen. http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... 63#2413463
Wij ookTeckelgek schreef:Ik zal het even officieel zeggen, maar we komen dus de 14e ook![]()