Wij kregen jaren geleden eens op een dinsdag een engelse bull aangeboden met het verhaal dat hij op donderdag zou worden ingeslapen.
Een hond van 5 jaar waar niet iets aan mankeerde alleen zijn bazinnetje was overleden en baasje vond het zo zielig dat hij nu hele dagen alleen zat.
Dochterlief wilde hem niet want die had nog niet zo lang geleden een mopsje aangeschaft,wetende dat moeder zeer binnenkort zou overlijden,en twee honden was teveel.
Wij hebben hem direct meegenomen ,kregen alles erbij stamboom van een fokker die hier dus niets vanaf wist bleek later.
Ik kon het niet geloven en heb de da gebeld die hier aan mee zou werken en het bleek dus wel zo te zijn tot mijn ontzetting.
Ze was flink pissig ,dat ik het wist waarschijnlijk

,en vroeg me of ik wel van de privetoestanden van deze meneer afwist.
Ja zijn vrouw is overleden maar kunnne jullie hem dan niet op de mogelijkheid van herplaatsen wijzen of zelf de fokker bellen.
Het gesprek verliep niet meer prettig ,woedend was ik ,en ik heb het afgekapt.
Barend is goed terecht gekomen bij schatten van mensen die hem dolgraag wilde hebben wat bij de meeste herplaats engelse bulls vrij snel te realiseren is en wat voor mij de beslissing nog onbegrijpelijker maakte.