Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
brenjomi schreef: ik ben er ook om 13uur.
mirri wil jij anders even de tijd erbij zetten in de titel?? dat is makkelijk mochten er nog mee willlen (de dag misschien ook )
he jammer ik lees het topic nu pas.
morgen is te kort dag voor mij.
houden jullie overigens wel rekening met de verkeersdrukte naar de vloot dagen. zondag zou wel eens heel druk kunnen worden.
Astrid heb je mijn mail nog gehad?
mijn internet verbinding is op en af mocht je niet op tijd bericht terug krijgen bel me dan even.
amiwoods schreef:he jammer ik lees het topic nu pas.
morgen is te kort dag voor mij.
houden jullie overigens wel rekening met de verkeersdrukte naar de vloot dagen. zondag zou wel eens heel druk kunnen worden.
Astrid heb je mijn mail nog gehad?
mijn internet verbinding is op en af mocht je niet op tijd bericht terug krijgen bel me dan even.
Ja ik heb je mail gehad, Cen ook en Cen zou even terug mailen.
Jammer dat je niet meekan, volgende keer beter!
brenjomi schreef:de cola en de ice tea staan al koud. (de koelbox moet toch mee voor dunya haar eten) heeft iemand plastic bekertjes, want die heb ik niet.
jammer dat je niet mee kan amiwoods.
het zal inderdaad wel druk zijn op de weg. ze geven ook heerlijk weer af dus benieuwd :N:
Oh god, helemaal niet aan eten en drinken gedacht :N:
brenjomi schreef:de cola en de ice tea staan al koud. (de koelbox moet toch mee voor dunya haar eten) heeft iemand plastic bekertjes, want die heb ik niet.
jammer dat je niet mee kan amiwoods.
het zal inderdaad wel druk zijn op de weg. ze geven ook heerlijk weer af dus benieuwd :N:
Oh god, helemaal niet aan eten en drinken gedacht :N:
Enne... ik vond het ook heel gezellig, voor herhaling vatbaar. Daisy had nog giga dorst toen ze thuiskwam. En verder liggen ze allebei voor pampus.
Baasje verteld dat Spike een beetje verwijfd is intussen
brenjomi schreef: het was heel gezellig. dick en dunya lagen beiden in coma in de auto
de foto's staan op de pc, zal straks kijken om ze erop te zetten, eerst eten, heb honger
@mirri, heb jij foto's van dunya die zwemt?? want daar had ik geen tijd voor mijn vriend is wel benieuwd
Nnnnee ik was zo geschrokken dat Dunya in het water was gevallen :N: Dat ik geen foto kon nemen, heb gelijk gekeken waar ze was en gelukkig zwom ze gelijk.
Daisy@ schreef:Heb een berg foto's. Ben ze nu aan het oploaden!
Ze komen eraan!
Enne... ik vond het ook heel gezellig, voor herhaling vatbaar. Daisy had nog giga dorst toen ze thuiskwam. En verder liggen ze allebei voor pampus.
Baasje verteld dat Spike een beetje verwijfd is intussen