Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
pieterpad routes online?
Moderator: moderatorteam
pieterpad routes online?
Zijn de diverse etappes van het pieterpad ook online ergens te vinden?
Heb al even gezocht maar overal wordt verwezen naar de boekjes.
Misschien weet iemand hier een site.
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
http://www.pieterpad.nl/
dan klik je op algemeen, dan op lengte, etappe indeling
de routes zelf weet ik niet, ik geloof niet je dat die ergens uit kunt printen
ik hoop dat je hier iets aan hebt
dan klik je op algemeen, dan op lengte, etappe indeling
de routes zelf weet ik niet, ik geloof niet je dat die ergens uit kunt printen
ik hoop dat je hier iets aan hebt

Re: pieterpad routes online?
Ze staan niet online (beetje logisch ook wel). Aan beschrijvingen van het tweede deel - dus vanaf Doetinchem tot Limburg - kan ik je helpen, aan het eerste deel niet.estelle schreef:Zijn de diverse etappes van het pieterpad ook online ergens te vinden?
Ik ben zelf zo'n gek die heel graag gewoon met een boekje wil lopen ipv met allerlei losse vodjes, en de boekjes kosten je de kop niet

haha ik moet natuurlijk het eerste deel hebben.Marion. schreef:Ze staan niet online (beetje logisch ook wel). Aan beschrijvingen van het tweede deel - dus vanaf Doetinchem tot Limburg - kan ik je helpen, aan het eerste deel niet.estelle schreef:Zijn de diverse etappes van het pieterpad ook online ergens te vinden?
Ik ben zelf zo'n gek die heel graag gewoon met een boekje wil lopen ipv met allerlei losse vodjes, en de boekjes kosten je de kop niet
Dacht al wel dat ze niet online te vinden waren maar je weet het nooit.
Dan zal ik dus echt even naar de stad moeten voor zo'n gidsje.
Lijkt me namelijk wel leuk om een paar van die etappes te lopen, moet toch een beetje oefenen voor de Dogtrail in september haha.
Heel leuk, en een boekje is onderweg veel handiger. Volgens mij kun je ze ook online kopen.estelle schreef:Dan zal ik dus echt even naar de stad moeten voor zo'n gidsje.
Lijkt me namelijk wel leuk om een paar van die etappes te lopen, moet toch een beetje oefenen voor de Dogtrail in september haha.
Veel plezier

klopt, had ze al gezien op diverse sites.Marion. schreef:Heel leuk, en een boekje is onderweg veel handiger. Volgens mij kun je ze ook online kopen.estelle schreef:Dan zal ik dus echt even naar de stad moeten voor zo'n gidsje.
Veel plezier
Lijkt me trouwens best geinig om die route in 1x te lopen met her en der wat overnachtingen e.d. Gewoon op je gemak, heerlijk met 1 of 2 hondjes.
Dat is niet alleen geinig. Dat is de allerleukste vakantie die ik ooit heb gehad. Van huis uit gaan lopen, en maar zien waar je 's nachts nog terecht kunt. De hele dag alleen met z'n tweeën en met de honden. Het toppunt van relaxenestelle schreef:Lijkt me trouwens best geinig om die route in 1x te lopen met her en der wat overnachtingen e.d. Gewoon op je gemak, heerlijk met 1 of 2 hondjes.
Verslagje, voor als je het nog niet kent
We gaan dit zeker nog eens een keer doen, maar niet persé het Pieterpad. Wij zijn selectief in de routes, zeg maar.
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Leuk verslag, prachtige foto's ook.Marion. schreef:Dat is niet alleen geinig. Dat is de allerleukste vakantie die ik ooit heb gehad. Van huis uit gaan lopen, en maar zien waar je 's nachts nog terecht kunt. De hele dag alleen met z'n tweeën en met de honden. Het toppunt van relaxenestelle schreef:Lijkt me trouwens best geinig om die route in 1x te lopen met her en der wat overnachtingen e.d. Gewoon op je gemak, heerlijk met 1 of 2 hondjes.
Verslagje, voor als je het nog niet kent
We gaan dit zeker nog eens een keer doen, maar niet persé het Pieterpad. Wij zijn selectief in de routes, zeg maar.
Ik hou daar dus ook wel van; lopen en zien waar je terecht komt. Hotelletje hier , hotelletje daar....lekker de hort op.
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2